Selam.
Benim sorum mekanikten ziyade biraz daha estetik odaklı olacak. Daha önce böyle bir talep oldu mu bilmiyorum fakat EU4 için dinamik sınırlar oluşturma hakkında bir düşünceniz var mı? Örneğin Orta Asya şehirleri fazla köşeli ve sınırlar asimetrik duruyor, bu durum gerçekçilikten ziyade puzzle görünümü veriyor. Şehirlerin köşeli sınırlarını, ait olduğu devlet sınırlarına simetrik olarak uyacak şekilde değiştirebilecek bir mekanik tasarlamanız mümkün müdür?
Benim sorum mekanikten ziyade biraz daha estetik odaklı olacak. Daha önce böyle bir talep oldu mu bilmiyorum fakat EU4 için dinamik sınırlar oluşturma hakkında bir düşünceniz var mı? Örneğin Orta Asya şehirleri fazla köşeli ve sınırlar asimetrik duruyor, bu durum gerçekçilikten ziyade puzzle görünümü veriyor. Şehirlerin köşeli sınırlarını, ait olduğu devlet sınırlarına simetrik olarak uyacak şekilde değiştirebilecek bir mekanik tasarlamanız mümkün müdür?
Çeviri :Hello.
My question is focusing on aesthetics instead of mechanics side of the game, I don't know if it's suggested before but do you have any plans to create possibility of dynamic borders in EU4? For example in Central Asia borders are too angled and that causes borders to look asymmetrical, it causes a look that is not realistic and more puzzle-like. Is it possible to have a mechanic that creates city borders that are symmetrical to owner's borders?