O durumları bilmiyorum. Ben garantiye gönderdiğimde harddiske format atılmamasını, iş ile ilgili önemli evraklarımın olduğunu beyan etmiştim. Onu bile sallamadılar. En son kendim İzmir'den kalkıp İstanbul'a garantiye ellerimle götürdüm. Laptopu kendim açarsam garanti bozulacağı için adamlar açtı ve harddiski elime teslim ettiler. Onlar arızayla ilgilenirken ben de harddiski başka bir makinede yedekleyip gerisin geri servise teslip ettim. Daha sonra İzmir'e döndüm. İşlemler tamamlandığında elden teslim ettiğim için elden almam gerektiğini söylediler. İzmir'e göndermediler vs vs. Arkadaş aracılığıyla kargolattım kendime en son. Bu sefer de ekranı bağlamayı unutmuşlar. Kendi hataları olduğu için bir kargo numarası verip oraya kargolamamı istediler. Tekrar gönderdim. Düzeltip geri kargoladılar falan. Şuan gayet iyi ama pek hoş bir süreçten geçmedim yani. Bu da buraya gereksiz bir anı olarak eklensin.
Edit: Bu bahsettiğim Asus'tu. Onun dışında Vatan'a verdiğim bir mikrofon için yenisiyle değişim kararı çıkmıştı. Mediamarkt'ta da faremin arızasını çözemeyip ona da değişim kararı çıkartmışlardı fakat o fareden artık satılmadığı için üstüne biraz fark koyup daha iyi bir fare almıştım.
Edit: Bu bahsettiğim Asus'tu. Onun dışında Vatan'a verdiğim bir mikrofon için yenisiyle değişim kararı çıkmıştı. Mediamarkt'ta da faremin arızasını çözemeyip ona da değişim kararı çıkartmışlardı fakat o fareden artık satılmadığı için üstüne biraz fark koyup daha iyi bir fare almıştım.
Sic Parvis Magna