Mesele çok ileri mekanik içermesi değil, EU4 başta olmak üzere PDX'in ekiplerinin küçüklüğü. Belki siz abartıyla görüyor olabilirsiniz ama Paradox'un oyun serilerinde gerçekten üretken konumda çalışan kişilerin sayısı bir elin parmağını geçmez. Merak eden Credits'i inceleyebilir. Orada farklı stüdyo vs olarak isimleri tek tek yazılan isimler aslında oyunun ilerlemesinde pay sahibi olan kişiler değil, birimlerinin vs. modellemelerini yapan ekiplerdir.
Bu arada bahsettiğin üzere kuzey amerikada kolonicilik üzerine olup güney amerikayı kapsamayan bir DLC yok. Farklı yapıdaki farklı dindeki yerliler için farklı dlcler çıktı, (Conquest of Paradise Kuzeye odaklanırken El Dorado Güney ve Orta Amerikaya odaklandı), neden tek bir DLC'de tüm Amerikayı bitirip çıkmadılar diyorsan ilk paragrafı tekrardan okumanı öneririm.
Bu arada bahsettiğin üzere kuzey amerikada kolonicilik üzerine olup güney amerikayı kapsamayan bir DLC yok. Farklı yapıdaki farklı dindeki yerliler için farklı dlcler çıktı, (Conquest of Paradise Kuzeye odaklanırken El Dorado Güney ve Orta Amerikaya odaklandı), neden tek bir DLC'de tüm Amerikayı bitirip çıkmadılar diyorsan ilk paragrafı tekrardan okumanı öneririm.