Günlük: Mitler, Canavarlar, Anlamları ve Mitin Arkasındaki Gerçek
#2
Günlükten anladığım kadarıyla warhammer 2'den esinlenerek yapılacak bir oyun. Yukarıdaki hortum görseli oyunda kullanılacaksa vortex senaryosuna benzeyebilir. Bu kötü bir şey mi pek emin değilim. Eğer düzgün kullanılırsa ortaya harika bir ürün çıkacaktır. Tarihsel oynamak isteyenler canavar adı verilen birimleri almadan da oyunu tamamlayabilecekler. Peki oyunun öne çıkan epik yönü ne kadar hissedilecek? Canavarlar sadece adaya ordu götürüp görev muharebesiyle orduya eklediğimiz birimler mi olacak? Böyle olacaksa Zeus ve Hera'dan bahsedilmesi ve işlenmesi çok sönük olacaktır diye düşünüyorum.

Diğer yandan ise gösterilen atlı birim görseline bakacak olursak birimler bana daha çok three kingdoms oyunundaki birimleri anımsattı. Sanki ufak bir modla görselleştirilebilecek atlı birimlerine benzemişler. Minotaur ve canavar birimleri görsel olarak ne kadar uğraşılmış gözüküyorsa atlı birimi benim için tam tersini ifade ediyor. Son olarak taktıkları kasklar çok çirkin olmuş daha güzel olabilirdi.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
Mitler, Canavarlar, Anlamları ve Mitin Arkasındaki Gerçek - Yazar: Gurt - 30-05-2020, 15:44



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.