15-10-2020, 20:37
(Son Düzenleme: 15-10-2020, 20:38, Düzenleyen: Henri.
Düzenleme Nedeni: Ekleme yapıldı.
)
Amnesia: Rebirth, SOMA gibi daha çok hikayeye odaklanan ve insanlara bir şeyler anlatmak isteyen bir yapım mı olacağı yoksa önceki Amnesia ve Penumbra oyunları gibi saf korku vermeye ve germeye odaklanan bir yapım mı olacağı sorusuna verilen yanıt şu şekilde:
"Amnesia: Rebirth, Frictional Games'in bugüne kadar elde ettiği birikimi kullanan ve önceki oyunların zayıf kalan yönleri üzerinde de duran bir çalışma. SOMA'daki başardığımız kapsayıcı anlatımı sürdürüp Amnesia'da sunduğumuzu düşündüğümüz kaliteli oynanış seviyesine ulaşıp bu iki etmeni bir araya getirmeyi ve ortaya uyumlu ve güzel bir iş çıkartmak istiyoruz."
Ekleme: Bu yanıt kısa süre önce yapılan bir röportajda verilmiş.
"Amnesia: Rebirth, Frictional Games'in bugüne kadar elde ettiği birikimi kullanan ve önceki oyunların zayıf kalan yönleri üzerinde de duran bir çalışma. SOMA'daki başardığımız kapsayıcı anlatımı sürdürüp Amnesia'da sunduğumuzu düşündüğümüz kaliteli oynanış seviyesine ulaşıp bu iki etmeni bir araya getirmeyi ve ortaya uyumlu ve güzel bir iş çıkartmak istiyoruz."
Ekleme: Bu yanıt kısa süre önce yapılan bir röportajda verilmiş.