03-05-2021, 11:19
1) Army-Navy-Air Experince direkt olarak bir bonus sağlamıyor, yani biriktirmenin bir mânâsı yok. İhtiyaç halinde kullanabilirsin. Sürekli savaşta değilsen birikmesi zor olduğundan doktrin için harcamak mantıklı değil. Onun yerine ilk önce kendi bölük şablonlarını oluşturmalısın. Kalan xp'yi de eğer tank veya zırhlı araç kullanıyorsan onların daha gelişmiş varyantlarını oluşturmak için harcayabilirsin. Eğer tank kullanmayan minör ülkeler oynuyorsan geriye sadece doktrin için harcamak kalıyor.
Uçakları ve gemileri geliştirmek için de aynı şekilde hava ve deniz xp'leri harcanıyor. Bunları da doktrin yerine daha gelişmiş varyantlar için kullanmak daha mantıklı olabilir. Ama gelişmiş varyant oluştururken xp'yi en az 2-3 yıl ömrü olan modeller için harca. Örneğin 1939'dasın 1936 model uçak için xp harcamanın bir mânâsı yok, 1 sene sonra çok daha gelişmiş bir modelini üretmeye başlayabileceksin zaten. Mesela ben xp'leri 1940'lara kadar biriktirip, 1940 modellerini yükseltmeyi tercih ediyorum.
2) Uğraşmak istemiyorsan tamamen denizaltı üretmek en mantıklısı. Donanma 3-5 yılda oluşturabileceğin bir şey değil. Oyunda büyük donanmalara sahip ülkeleri gemi sayısında veya donanma kalitesinde yakalamak için tüm sermayeni tersanelere yatırman gerekir ki o da sadece deniz savaşı oyunu yapmayacaksan mantıklı değil.
İngiltere'ye çıkarma yapmak için mümkün olan en az deniz bölgesini kullanıp gemilerini orada görevlendir. Donanmayla üstünlük alman zor olduğu için en kolayı hava üstünlüğünü almak. Yeterince fighter ve cas'a sahipsen 1-2 deniz bölgesini domine edebilirsin. Düşmanın petrolünün bitmesini bekle, bu sırada hava üstünlüğünü al ve uçaklarla baskı oluştur. Tamir için vs. filosunu çektikleri anda askerlerin harekete geçecek.
3)Almanya'yı önereceğim. Göründüğü kadar zor değildir. Ama minörlerle devam etmek istiyorsan Yunanistan ve İran önerebilirim. @He be
Uçakları ve gemileri geliştirmek için de aynı şekilde hava ve deniz xp'leri harcanıyor. Bunları da doktrin yerine daha gelişmiş varyantlar için kullanmak daha mantıklı olabilir. Ama gelişmiş varyant oluştururken xp'yi en az 2-3 yıl ömrü olan modeller için harca. Örneğin 1939'dasın 1936 model uçak için xp harcamanın bir mânâsı yok, 1 sene sonra çok daha gelişmiş bir modelini üretmeye başlayabileceksin zaten. Mesela ben xp'leri 1940'lara kadar biriktirip, 1940 modellerini yükseltmeyi tercih ediyorum.
2) Uğraşmak istemiyorsan tamamen denizaltı üretmek en mantıklısı. Donanma 3-5 yılda oluşturabileceğin bir şey değil. Oyunda büyük donanmalara sahip ülkeleri gemi sayısında veya donanma kalitesinde yakalamak için tüm sermayeni tersanelere yatırman gerekir ki o da sadece deniz savaşı oyunu yapmayacaksan mantıklı değil.
İngiltere'ye çıkarma yapmak için mümkün olan en az deniz bölgesini kullanıp gemilerini orada görevlendir. Donanmayla üstünlük alman zor olduğu için en kolayı hava üstünlüğünü almak. Yeterince fighter ve cas'a sahipsen 1-2 deniz bölgesini domine edebilirsin. Düşmanın petrolünün bitmesini bekle, bu sırada hava üstünlüğünü al ve uçaklarla baskı oluştur. Tamir için vs. filosunu çektikleri anda askerlerin harekete geçecek.
3)Almanya'yı önereceğim. Göründüğü kadar zor değildir. Ama minörlerle devam etmek istiyorsan Yunanistan ve İran önerebilirim. @He be