22-05-2021, 11:07
Beklentilerimin başında büyük güç sisteminin daha az bağlayıcı olması var. Önemsiz bir event ile biraz prestij kaybettim diye 8'incilikten 9'unculuğa düşünce tüm etki alanım anında kaybolmamalı. Bunun yanında özellikle de İngiltere ve Rusya gibi bazı büyük güçlere tarihî çerçeve içerisinde birtakım cezalar verilmeli. Victoria 2'de geniş bir koloni imparatorluğu yönetmenin yegâne eksisi isyanlarla uğraşmaktı. Fakat Victoria 3'te koloni yönetiminin daha zor olmasını isterim ki 1 Ocak 1836'da ırak bir Okyanusya ülkesine "justify war" atılıp birden bedava nüfus kazanılmasın.
En büyük beklentilerimden biri de tabii ki savaş sisteminin değişmesi. Victoria 2'nin savaş sistemi aşağı yukarı 1900'e kadar olan zaman için güzel olsa da Dünya Savaşı dönemini hiç iyi yansıtamıyor. Oyunun bunu yansıtmak için yaptığı tek mekaniksel değişiklik combat width'i düşürmek, bu da yeterli değil. Napolyonik savaştan modern savaşa geçişi iyi yansıtmalarını isterim. Ordular için şema sisteminin gerekli olduğundan bahsetmeye bile gerek yok. Düzgün bir ordu (4 piyade, 5 top, 1 hussar) oluşturmak için 10 kez tıklamak belki fazla görünmeyebilir ama bir de multiplayer'da oyun sonu lagıyla deneyin bakalım.
En büyük beklentilerimden biri de tabii ki savaş sisteminin değişmesi. Victoria 2'nin savaş sistemi aşağı yukarı 1900'e kadar olan zaman için güzel olsa da Dünya Savaşı dönemini hiç iyi yansıtamıyor. Oyunun bunu yansıtmak için yaptığı tek mekaniksel değişiklik combat width'i düşürmek, bu da yeterli değil. Napolyonik savaştan modern savaşa geçişi iyi yansıtmalarını isterim. Ordular için şema sisteminin gerekli olduğundan bahsetmeye bile gerek yok. Düzgün bir ordu (4 piyade, 5 top, 1 hussar) oluşturmak için 10 kez tıklamak belki fazla görünmeyebilir ama bir de multiplayer'da oyun sonu lagıyla deneyin bakalım.
