Humankind - İlk İzlenimleriniz
#17
@Aeschyli benden once cok iyi yazmış. Her cumlesine katiliyorum.

Bununla beraber ekleyebileceklerim sunlar;
Oyunun temposu ilk caglarda cok iyiyken sonralari iyice sira gecme spamina dönüşüyor. Bu da oyun zevkini öldürüyor. Ulkeler arasi dengeyi bir kere bozduktan sonra bir daha zorlama yasamiyorsunuz. Ozellikle production odakli kulturler cok baskin.

Combat gercekten cok iyi ama yapay zeka halen çok kötü hamleler yapıyor. Mesela sizin askerinizle ayni yukseklikteyken gereksiz yere asagi bolgeye gecebiliyor. Buna ragmen askerlere pozisyon aldirma, ozellikle okcu/tufekli birimlerin konumlari cok kritik olabiliyor. Bu acidan oldukça hoş olmus combat stratejisi.

Bilim zaferi yada marsa arac gonderip bitirme opsiyonu oldukca erken bitirilebiliyor. O kadarki benzer seviyelerdeki teknoloji iceren nukleer fuze vs kullanmaya vakit olmuyor.

Yapay zeka empire alti zorluk seviyesinde oldukca kotu gelisim gosteriyor. Hemen yanibasindaki barbar sehirlerle bile basa cikmiyor. Yapay zeka ülkeler dehil, barbarlar cok daha iyi oynuyor.

Standart ayarda oynanirsa kara orani denize gore cok fazla. Oyle olmasa bile yapay zeka neredeyse hic gemi yapmiyor, yani tek bir gemiye hatta limana bile ihtiyaciniz olmayabilir. Oyunun deniz kara savasi beraber yapma imkanı olmasina ragmen yapay zeka hic ugrasmiyor.

Oyunda din etkisi aslında baslarda iyi ama sonraki caglarda etkisi cok azaliyor. Varligi yoklugu pek fark etmiyor.

Cultur gelirini yapay zekaya gore cok baskin hale getirmek kolay ama buna ragmen bu kaynaga bagli civic ozellikleri oldukca kullanisli. Duruma gore kararlarinizi degistirip ihtiyaca gore secimler yapabiliyorsunuz.

Oyunda mumkun oldugu kadar baslarda uretime odaklanip sonra sehirleri sectiginiz kaynaklara gore ozellestirmek oldukca faydali olacaktir.

Oyunun ortasindan sonra sadece end turn, bina dik, sarmalina girmesine kafam bozuldu biraz. Zorluk seviyesini arttirinca denge biraz daha ileri cekilecek ama sonrasinda alisinca sonuc degismeyecek

Bir kac arkadasin bahsettigi pollution sorununu hic yasamadim. Evet artti tabiki ama sanirim cok yuksek seviyeye cikmasina vakit kalmadı. Bence hoş bir mekanik ama dusurmek icin daha fazla opsiyon gerekebilir.

Ayni yukarida Aeschylinin dedigi gibi cok yuksek potansiyelli ama simdilik biraz eksik bir oyun.
[+] 1 üye yafeshan nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: korkusalan - 18-08-2021, 18:50
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: elefsar - 19-08-2021, 15:26
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: Rzenma - 19-08-2021, 18:46
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: Rzenma - 22-08-2021, 00:23
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: Rzenma - 22-08-2021, 13:53
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: Rzenma - 22-08-2021, 15:58
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: dark prens - 22-08-2021, 20:12
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: dark prens - 24-08-2021, 17:59
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: Aeschyli - 27-08-2021, 17:20
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: yafeshan - 27-08-2021, 21:47
Humankind - İlk İzlenimleriniz - Yazar: yafeshan - 28-08-2021, 10:41



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.