17-02-2022, 17:38
Striker karakter oynuyorum 43. seviyeye geldim. Oyunun dandik hikayesi hiç umrumda olmamasına rağmen mob keserek exp kazanılmadığı için dandik hikaye tarafından oradan oraya sürükleniyorum. Oyundaki görevlerin çoğunluğu da yürüme simülatör şeklinde ilerliyor şu an. Arada ayıp olmasın diye birkaç dungeon oluyor. Ana hikayede zevkli denebilecek 2-3 kale savaşı falan oldu. Onun dışındaki sürekli G tuşuna basarak skiplediğim görevlerde bilgisayar başında uyuyakalacaktım az daha. Combatı, vuruş hissi güzel olmasa çekilecek dert değil aslında.
Proving grounds zevkli ama dengeleme yapılması gerekiyor. Oyundaki classların hepsinin combatı eğlenceli gözüküyor ama klasik mmorpg'lerde gördüğümüz class farklılıklarını ben bu oyunda belirgin bir şekilde göremedim. Yani mesela büyücü bir karakter çok vurur ama çabuk ölür. Assassin karakterler tek kişiye odaklı olarak yüksek hasara sahiptir, bir kişiyi aradan çıkarmaya çalışır genelde. Warrior karakterler daha çok savunma odaklıdır tanklamaya çalışır, bard karakterler buff verir ama hasarı azdır savunmasızdır şeklinde olur oyunlarda genelde ve bence bu güzel ve gerekli de bir şeydir. Ama benim arenada gördüğüm kadarıyla her class hasar vuruyor. Hiçbiri bir alana odaklanmış; belli başlı avantajları ve dezavantajları olan classlar değil gibi. Ayrıca skillerde çok fazla kitle kontrol olduğundan dolayı arenada geçen sürenin büyük bir kısmı ekranda hoplatılıp zıplatılıp oradan oraya vurulurken space tuşu spamlayarak oradan çıkmaya çalışmakla geçiyor. Dengeleme gerekiyor.
Proving grounds zevkli ama dengeleme yapılması gerekiyor. Oyundaki classların hepsinin combatı eğlenceli gözüküyor ama klasik mmorpg'lerde gördüğümüz class farklılıklarını ben bu oyunda belirgin bir şekilde göremedim. Yani mesela büyücü bir karakter çok vurur ama çabuk ölür. Assassin karakterler tek kişiye odaklı olarak yüksek hasara sahiptir, bir kişiyi aradan çıkarmaya çalışır genelde. Warrior karakterler daha çok savunma odaklıdır tanklamaya çalışır, bard karakterler buff verir ama hasarı azdır savunmasızdır şeklinde olur oyunlarda genelde ve bence bu güzel ve gerekli de bir şeydir. Ama benim arenada gördüğüm kadarıyla her class hasar vuruyor. Hiçbiri bir alana odaklanmış; belli başlı avantajları ve dezavantajları olan classlar değil gibi. Ayrıca skillerde çok fazla kitle kontrol olduğundan dolayı arenada geçen sürenin büyük bir kısmı ekranda hoplatılıp zıplatılıp oradan oraya vurulurken space tuşu spamlayarak oradan çıkmaya çalışmakla geçiyor. Dengeleme gerekiyor.