11-03-2022, 18:55
(Son Düzenleme: 15-03-2022, 17:54, Düzenleyen: Ayro. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
Crusader Kings III için 1.5.1 yaması çıktı.
Önemli Değişiklikler
- Kabile Krallar ve İmparatorlar artık Kraliyet Sarayına erişebiliyor fakat sistem daha farklı işliyor.
- "Görkem Beklentisi" her zaman mevcut görkem seviyesine denk.
- Kabile olarak oynarken ilk 2 imkan kademesinin üstündekilere erişilemiyor.
- İmkan Maliyetleri, Kabile olarak oynarken normalden daha yüksek.
- Sadece tek bir saray türüne erişebiliyorlar: Kabile.
- Tüm eğitim modları ve oyun kosneptleri, kabilelerin farklarına dair ibareler bulunduruyor.
- Kabileler için anlamsız olan bazı olaylar artık kabile olarak oynanırken çıkmıyor (yeni şehir kurmak vb.)
- Yapay zeka artık süzerenleri olarak sizden hoşnut olduğunda, örgütleşmelerden daha hızlı ayrılıyor.
- Yapay zeka taht talipleri arasında tercih yaparken Mezhep Düşmanlığını gözönünde bulunduruyor.
- Yeni Oyun Kuralı eklendi, bu kural de jure topraklarının %20'den azını kontrol eden İmparatorlukların yıkılmasını sağlıyor.
- Arzuhal üzerinden kazanılan kontrol artışı yükseltildi.
- Koz kullanarak elektörün oyunu değiştirmek artık 5 değil 100 yıl boyunca geçerli.
- Artık ilham sahibi karakterleri saraya davet etmek daha zor.
- Hane hak iddiası üzerinden artık sadece Hane Reisleri eser talebinde bulunuyor.
- Yapay zeka, oyuncu ile iyi ilişkilere sahip olması durumunda eser talebinde bulunmuyor.
- Oyundaki tüm portrelerin performansında geliştirmeler yapıldı.
- Yapay zeka artık küçük miktarlarda milis kaldırmıyor.
- Yapay zeka artık usta seviyesinin altındaki eserler, lanetli eserler veya kullanamayacağı eserler için savaş açmıyor.
- Farklı ilham türleri için özel ikonlar eklendi.
- Birçok silah türü için özel 3 boyutlu görsel eklendi.
- Oyuna çok sayıda yeni olay eklendi.
- Çalışkan kültürel geleneğinin sağladığı gelişmişlik artışı, artık yılda 1 kere kullanılabiliyor.
- Eser hediyesi üzerinden görüş artışında dengelemeler yapıldı.
- Çok sayıda hata giderimi ve modlama geliştirmesi.