11-08-2022, 19:47
(Son Düzenleme: 11-08-2022, 19:47, Düzenleyen: cemal. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
(11-08-2022, 18:40)Onur34 : Daha ilk bölümdeyim. Pc'nin dediği gibi animasyon sektörünün ne kadar yoğun bir iş gerektirdiğini hatırlattı. Tabi yapılan işin Berserk 2016 olmaması da var.
Çok büyük bir proje için çok az bütçe harcayıp az insan tutunca berserk 2016 gibi yapımlar çıkıyor. Çizimin yanında cgi kullanmak her zaman bütçe ve zaman tasarrufudur o stüdyolar için ama arcane'yi yapanlar zaten çizim değilde cgi ile uğraşacakları için komple cgi bir ortamde kendi estetik tarzlarını oturtabilmişler. Varolan cgi modeli ayrıntısıyla yapmakta zaman alıyor. Berserk 2016'da hatırladığım kadarıyla aynı sahnede bazı karakterlerin çizim diğerlerinin cgi olduğu bile olmuştu.
俺たち 自由 に なれる の か ?