Şu an oylamada Wards & Wardens önde gidiyor ama bence içlerinde en gereksiz olanı oyunda nadiren çocuk olarak oynuyoruz, Love & Lust da oyun geliştiricilerinin fantezilerini okumaktan daha fazla bir katkı sunmayacak bize bence yeteri kadar okuduk, Villains & Vagabonds ilginç olabilir.
Seriye yeni eklenen fakat çok yavan kalan mekanikler var mesela koz bulundurma üzerine gidilse çok daha iyi olabilir casusluk gibi mekaniklere de bence eklemeler gerekiyor. Savaşlar ck2 de daha detaylıydı şuanki hali pek ilgi çekici değil. Bir de dini mekanikler gereksiz derecede matematiksel işleniyor oyunda aslında daha kaotik olabilirmiş. Bir adamın gençliğinde başından geçen fantastik bir olay (yada fantastik olduğu zannedilen bir olay) bu adamın dini lider olmasına veya yeni bir din kurmasına bununla beraber yeni askeri birimlere erişebilmesine (gönüllü milisler vs) zoraki olarak sarayda bir pozisyona gelebilmesine veya çok tehlikeli bir isyan çıkarabilmesine varabilmeliydi. Din mekaniklerini daha çok destabilize etmek gerekir diye düşünüyorum şu anki hali çok öngörülebilir.
Seriye yeni eklenen fakat çok yavan kalan mekanikler var mesela koz bulundurma üzerine gidilse çok daha iyi olabilir casusluk gibi mekaniklere de bence eklemeler gerekiyor. Savaşlar ck2 de daha detaylıydı şuanki hali pek ilgi çekici değil. Bir de dini mekanikler gereksiz derecede matematiksel işleniyor oyunda aslında daha kaotik olabilirmiş. Bir adamın gençliğinde başından geçen fantastik bir olay (yada fantastik olduğu zannedilen bir olay) bu adamın dini lider olmasına veya yeni bir din kurmasına bununla beraber yeni askeri birimlere erişebilmesine (gönüllü milisler vs) zoraki olarak sarayda bir pozisyona gelebilmesine veya çok tehlikeli bir isyan çıkarabilmesine varabilmeliydi. Din mekaniklerini daha çok destabilize etmek gerekir diye düşünüyorum şu anki hali çok öngörülebilir.