27-01-2023, 17:17
(Son Düzenleme: 27-01-2023, 17:19, Düzenleyen: SteelRain. Toplamda 2 kere düzenlenmiş.)
(27-01-2023, 09:21)reddga : Bence büyük senaryolarda önemli olan iki tarafla da oynamak bir derece zevkli olabilmeli. Dengeli olmasından daha önemli bir durum.
Katiliyorum, zira taraflarin tarihi durumlarini degistirmek mumkun degil. Iki tarafin da zevk alabilecegi bir oyun olmasi yeterli. Denge unsuru belli bir seviyede "Victory Points" ile saglanabilir. Ornegin Minsk '44 Campaign senaryosunda Alman oyuncunun dengeli bir oyun beklemesi mantikli olmaz.
Bugune kadar oynadigim ve zevk almadigim campaign senaryosu olmadi. Kaybetmis olsam da Smolensk '41 campaign senaryosunu Sovyet tarafi olarak oynamak oldukca eglenceliydi.
Sadece Japan '45 ve '46 oyunlarinda Japon piyadesi gercekten cok kuvvetli ve dolayisiyla gordugum en dengesiz senaryolar Japonya'da oynadigim orta olcekli senaryolardi. Campaign senaryolarini denemedim ama Japon piyadesinin buyuk cogunlugunun "A Quality" olmalari Muttefik tarafini oynayan oyuncunun sansi olabilir mi diye sorgulatti.