Günlük: Tinto Talks #16: Kabine
#5
Imperator'da karşılaştıkları "oyun boş çıktı, tipik Paradox, dlclerle oyunu dolduracak" yorumlarının önünü almak adına objektif anlamda "dolu" bir oyun çıkartma gayretindeler fakat bu tanıtılan içerikler bana oyunu Europa Universalis serisindeki bir oyundan ziyade Grey Eminence'i anımsatıyor. Grey Eminence bir süre sonra paraları yetmediği için geliştirmeyi durdurmuştu, Johan'ın parası muhtemelen bunları yapmaya yetecek fakat ben işin sonunda Grey Eminence'in de kötü bir oyun olacağını düşünüyordum, bu oyun için de aynısını düşünüyorum.

Paradox "öğrenmesi kolay, ustalaşması zor" strateji oyunları yerine "öğrenmesi zor, ustalaşması kolay" oyunlara kendini adıyor gibi, bu yaklaşım günümüzün oyunların satabilmesi için erişilebilir olması gerektiği gerçeğiyle birleştiğinde mekaniklerini aslında "öğrenmeye gerek olmayan, ustalaşması kolay" gibi noktaya getiriyor. Yani muhtemelen uğruna günlük yazdıkları şu arayüzü hiç açmadan oyunu yüzlerce yıl oynamak mümkün olacak, bu da baştan savma bir tasarım hissi uyandırıyor.
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
Tinto Talks #16: Kabine - Yazar: Justicar - 12-06-2024, 18:02
Tinto Talks #16: Kabine - Yazar: Justicar - 12-06-2024, 18:11
Tinto Talks #16: Kabine - Yazar: GespensterPanzer - 12-06-2024, 19:38
Tinto Talks #16: Kabine - Yazar: baywatch06 - 13-06-2024, 10:48
Tinto Talks #16: Kabine - Yazar: Takeda Akane - 16-06-2024, 15:43
Tinto Talks #16: Kabine - Yazar: Duman - 16-06-2024, 15:08



Konuyu Okuyanlar: 5 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.