Günlük: Tinto Talks #23: Lojistik ve Kuşatma
#3
Yine kağıt üzerinde çok iyi duran bir Paradox oyunu. Makro anlamda oyun beni epey heyecanlandırmaya başladı. Bina ve ekonomi yönetimindeki çeşitlilik, ordu sisteminde lojistik ve erzak meselesinin öne alınması gibi hususlar bence oyun tasarım açısından Paradox'un girmek üzere olduğu yanlış yoldan dönüldüğünü gösteriyor.
HOI 4'te tankların üretimine petrol koyup lojistiğin en önemli olduğu çağda oyundan lojistiği tamamen kaldıran Paradox'tan, EU5'te lojistik tasarımına önem veren bunun için ayrı birim tasarlayan Paradox'a. Tüm oyunların en iyi taraflarını alıyorlarmış gibi bir intiba edindim.

Hepsine hükmedecek tek bir oyun, hepsini o bulacak
Hepsini bir araya getirip karanlıkta birbirine bağlayacak
[+] 3 üye perverende nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
Tinto Talks #23: Lojistik ve Kuşatma - Yazar: Justicar - 22-08-2024, 14:04
Tinto Talks #23: Lojistik ve Kuşatma - Yazar: perverende - 23-08-2024, 10:43
Tinto Talks #23: Lojistik ve Kuşatma - Yazar: Semavi7 - 23-08-2024, 12:27



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.