23-08-2024, 10:43
Yine kağıt üzerinde çok iyi duran bir Paradox oyunu. Makro anlamda oyun beni epey heyecanlandırmaya başladı. Bina ve ekonomi yönetimindeki çeşitlilik, ordu sisteminde lojistik ve erzak meselesinin öne alınması gibi hususlar bence oyun tasarım açısından Paradox'un girmek üzere olduğu yanlış yoldan dönüldüğünü gösteriyor.
HOI 4'te tankların üretimine petrol koyup lojistiğin en önemli olduğu çağda oyundan lojistiği tamamen kaldıran Paradox'tan, EU5'te lojistik tasarımına önem veren bunun için ayrı birim tasarlayan Paradox'a. Tüm oyunların en iyi taraflarını alıyorlarmış gibi bir intiba edindim.
Hepsine hükmedecek tek bir oyun, hepsini o bulacak
Hepsini bir araya getirip karanlıkta birbirine bağlayacak
HOI 4'te tankların üretimine petrol koyup lojistiğin en önemli olduğu çağda oyundan lojistiği tamamen kaldıran Paradox'tan, EU5'te lojistik tasarımına önem veren bunun için ayrı birim tasarlayan Paradox'a. Tüm oyunların en iyi taraflarını alıyorlarmış gibi bir intiba edindim.
Hepsine hükmedecek tek bir oyun, hepsini o bulacak
Hepsini bir araya getirip karanlıkta birbirine bağlayacak