AI War: Fleet Command Türkçe Bilgi ve Ekran Görüntüleri
AI War: Fleet Command
Tür: Gerçek Zamanlı Strateji
Yayımcı: Arcen Games
Yapımcı: Arcen Games
Platform: Windows PC, Mac OS X, Linux
Resmi Site: http://arcengames.com/ai-war/
Steam: http://store.steampowered.com/app/40400/?l=turkish
GoG: https://www.gog.com/game/ai_war_collection
AI War: Fleet Command
Tür: Gerçek Zamanlı Strateji
Yayımcı: Arcen Games
Yapımcı: Arcen Games
Platform: Windows PC, Mac OS X, Linux
Resmi Site: http://arcengames.com/ai-war/
Steam: http://store.steampowered.com/app/40400/?l=turkish
GoG: https://www.gog.com/game/ai_war_collection
Oyun İçin Görüntüler ve Oynanış Videosu
Oyun Hakkında
AI War: Fleet Command bağımsız yapımcı Arcen Games tarafından yapılmış bir gerçek zamanlı strateji oyunudur. Oyun ilk olarak 2009 yılında Steam'de yayınlanmadan hemen önce Arcen Games'in kendi sitesinde yayınlandı. AI War'ın türü için 4X, Kule Savunması ve Gerçek Zamanlı Strateji türlerinin bir arada birleştirilmiş hâli denebilir. Oyundaki amaç yapay zeka tarafından kontrol edilen iki düşmanın ana gezegenlerini yok etmektir.
AI War Gerçek Zamanlı Strateji türüne getirdiği yeni soluk ile oldukça iyi eleştiriler alsa da kötü grafikleri ve anlaşılması güç yapısı yüzünden de eleştirilere mahzur kaldı. Oyuna yeni gemiler, yeni oynanış mekanikleri ve AI tipleri ekleyen "The Zenith Remnant" adlı genişleme paketi 2010 yılında, "Children of Neinzul" adlı genişleme paketi 2010 yılın Ekim ayında (Bu ekpaketten elde edilen gelir Child's Play'e bağışlanmıştır), 2011 yılında "Light of the Spire" ve 2012 yılında AI War 6.0 ile "The Ancient Shadows" adlı genişleme paketi çıkmıştır.
AI War: Fleet Command bağımsız yapımcı Arcen Games tarafından yapılmış bir gerçek zamanlı strateji oyunudur. Oyun ilk olarak 2009 yılında Steam'de yayınlanmadan hemen önce Arcen Games'in kendi sitesinde yayınlandı. AI War'ın türü için 4X, Kule Savunması ve Gerçek Zamanlı Strateji türlerinin bir arada birleştirilmiş hâli denebilir. Oyundaki amaç yapay zeka tarafından kontrol edilen iki düşmanın ana gezegenlerini yok etmektir.
AI War Gerçek Zamanlı Strateji türüne getirdiği yeni soluk ile oldukça iyi eleştiriler alsa da kötü grafikleri ve anlaşılması güç yapısı yüzünden de eleştirilere mahzur kaldı. Oyuna yeni gemiler, yeni oynanış mekanikleri ve AI tipleri ekleyen "The Zenith Remnant" adlı genişleme paketi 2010 yılında, "Children of Neinzul" adlı genişleme paketi 2010 yılın Ekim ayında (Bu ekpaketten elde edilen gelir Child's Play'e bağışlanmıştır), 2011 yılında "Light of the Spire" ve 2012 yılında AI War 6.0 ile "The Ancient Shadows" adlı genişleme paketi çıkmıştır.
Sinkaf-ül Tertibat