Geliştirici Günlüğü #10 - Son Değişiklikler & Çıkış Tarihi!
Hazırlayan: Tanner Flick (tsf4)
- Genel
Herkese merhaba! Küçük ama önemli bazı değişiklikleri göstermek için, bugünlük küçük bir geliştirici günlüğü yayınlamaya karar verdim.
- Baronluk Düzenlemeleri
- Vanilladaki "City/Şehir" baronlukları artık "Town" olarak ve "Tribe/Kabile" olanlar ise "Village/Köy" olarak değiştirildi ve bu sayede modumuzda daha iyi yansıtıldılar.
- Oyundaki bütün hükümdarlar (yönetim biçimleri ne olursa olsun) kale, şehir ve köy sahibi olabilirler.
- Warband dünyasında teknik olarak 180 adet "kontluk/yerleşim" bulunuyordu, biz de bu "yerleşimlere" CK2'de daha fazla baronluk alanı verdik ve oyuncular da bu sayede istedikleri şekilde inşaat yapabilmelerini sağladık. Modumuzdaki 765 kontluktan Warband dışında geri kalanları ise inşa edilmeyi müsait tamamen boş araziler olarak bolca yer kalıyor!
- Bütün baronluklar inşa edilmeye hazır hale getirildi ve bu şekilde A.I. karakterlerin yanı sıra dünyayı istediğiniz gibi inşa edebileceğiniz anlamına geliyor.
- Dinamik Bayraklar (Coat of Arms)
AGOT modunun harika ekibi sağ olsun, tıpkı Warband'de olduğu gibi karakterinizin hanedan bayrağının sahip olduğunuz bütün ünvanlarınızda gözükmesi için, AGOT modunun harika ekibi sağ olsun bu sistemi ödünç aldık!
- Çıkış Tarihimiz 27 Eylül!
Bu zamana kadar geliştirdiklerimizi aktardığımız gibi, modumuzu yayınlamaya gittikçe ve gittikçe yaklaşıyoruz! Ayrıca ufak bir hatırlatma daha yapalım, bu ayın 27'sinde Bannerlord'un ilk duyuru videosu ve takip eden seneler de aynı günde oyun hakkında pek çok bilgi verilmişti.
Hazırlayan: Tanner Flick (tsf4)
- Genel
Herkese merhaba! Küçük ama önemli bazı değişiklikleri göstermek için, bugünlük küçük bir geliştirici günlüğü yayınlamaya karar verdim.
- Baronluk Düzenlemeleri
- Vanilladaki "City/Şehir" baronlukları artık "Town" olarak ve "Tribe/Kabile" olanlar ise "Village/Köy" olarak değiştirildi ve bu sayede modumuzda daha iyi yansıtıldılar.
- Oyundaki bütün hükümdarlar (yönetim biçimleri ne olursa olsun) kale, şehir ve köy sahibi olabilirler.
- Warband dünyasında teknik olarak 180 adet "kontluk/yerleşim" bulunuyordu, biz de bu "yerleşimlere" CK2'de daha fazla baronluk alanı verdik ve oyuncular da bu sayede istedikleri şekilde inşaat yapabilmelerini sağladık. Modumuzdaki 765 kontluktan Warband dışında geri kalanları ise inşa edilmeyi müsait tamamen boş araziler olarak bolca yer kalıyor!
- Bütün baronluklar inşa edilmeye hazır hale getirildi ve bu şekilde A.I. karakterlerin yanı sıra dünyayı istediğiniz gibi inşa edebileceğiniz anlamına geliyor.
- Dinamik Bayraklar (Coat of Arms)
AGOT modunun harika ekibi sağ olsun, tıpkı Warband'de olduğu gibi karakterinizin hanedan bayrağının sahip olduğunuz bütün ünvanlarınızda gözükmesi için, AGOT modunun harika ekibi sağ olsun bu sistemi ödünç aldık!
- Çıkış Tarihimiz 27 Eylül!
Bu zamana kadar geliştirdiklerimizi aktardığımız gibi, modumuzu yayınlamaya gittikçe ve gittikçe yaklaşıyoruz! Ayrıca ufak bir hatırlatma daha yapalım, bu ayın 27'sinde Bannerlord'un ilk duyuru videosu ve takip eden seneler de aynı günde oyun hakkında pek çok bilgi verilmişti.