12-12-2016, 18:29
(Son Düzenleme: 12-12-2016, 18:42, Düzenleyen: kebab oyuncu.)
Bu bir elestiridir..
benim sesim ne kadar gur cikar bilemiyorum lakin hoi 4 temel sorunlari gidermekte oldukca aciz. Ne yazik ki medeni ulkelerdeki teknoloji gelistirmesi ile normal ulkelerdeki teknoloji gelistirmesi farki neredeyse yok gibi ozaman icin bilgiye ulasimi ve elde edinmesi gercekten zor bunu yapabilecek bilim adami her ulkede bulunamaz. bulunsa bile bunu satin almasi lazim ki her baba yigidin harci degil. para para para
arastirma yaptikca kaynaklarin verimliligi artmasini beklerim. oyunun basindaki kaynak verimliligi ile oyunun sonundaki kaynak verimliligi ayni olmamasi gerekir. (uretim miktari)
askeri stratejisi cok zayif belki oyunculari daha aktif olarak kulanmak isterlerse savunma hatti ile taruz arasinda farkli olmasi gerekir nereden nasil savunmayi yaracaklari nasil savasmasi gerekdigini gercek oyunculari tasarlamasi oyun verimliligini artiracaktir.
son olarak askerlerin birbirinden ustunulugu ekipmanlari belirler yani normal bir oyuncu bulunu bilerek ve gelistirecek oynarken yapay zeka buna ayak uyduramamaktadir .
not kotu sohret puani ve agresifsiklik ( soyleyemediginb gibi yazamadim) eklemeleri fena olmaz
benim sesim ne kadar gur cikar bilemiyorum lakin hoi 4 temel sorunlari gidermekte oldukca aciz. Ne yazik ki medeni ulkelerdeki teknoloji gelistirmesi ile normal ulkelerdeki teknoloji gelistirmesi farki neredeyse yok gibi ozaman icin bilgiye ulasimi ve elde edinmesi gercekten zor bunu yapabilecek bilim adami her ulkede bulunamaz. bulunsa bile bunu satin almasi lazim ki her baba yigidin harci degil. para para para
arastirma yaptikca kaynaklarin verimliligi artmasini beklerim. oyunun basindaki kaynak verimliligi ile oyunun sonundaki kaynak verimliligi ayni olmamasi gerekir. (uretim miktari)
askeri stratejisi cok zayif belki oyunculari daha aktif olarak kulanmak isterlerse savunma hatti ile taruz arasinda farkli olmasi gerekir nereden nasil savunmayi yaracaklari nasil savasmasi gerekdigini gercek oyunculari tasarlamasi oyun verimliligini artiracaktir.
son olarak askerlerin birbirinden ustunulugu ekipmanlari belirler yani normal bir oyuncu bulunu bilerek ve gelistirecek oynarken yapay zeka buna ayak uyduramamaktadir .
not kotu sohret puani ve agresifsiklik ( soyleyemediginb gibi yazamadim) eklemeleri fena olmaz
Irkin, Dinin ne olursa olsun kardesim, Ne mutlu Turkum diyen herkes TURKtur. aksini soyleyenin kaynanasina atlayayim.