(09-06-2017, 13:01)Doraemon :
Anlaşılan o ki hiçbir şey mükemmel değil. İçimde hep bir şüphe vardı çünkü her şey çok güzeldi, yeri geliyor almam gereken hızdan daha fazlasını alıyordum, yeri geliyor müşteri hizmetleri tüm sorularımızı cevaplıyordu. Fakat işler değişti.
Olan şu: Galiba bizim üyeliği unuttular çünkü hâlâ kotadaki hızımı kullanıyorum. Mobil uygulamaya göre kotam ayın sekizinden sekizine yenileniyor ve evet AKN'em sıfırlanmış. Fakat hızım kotadaki ile aynı, neden bilmiyorum. Hâlâ TTNET'ten aldığım hizmetten daha hızlı, evet, fakat olması gerekenden 3 kat daha yavaş. Can sıkıcı ve üzücü bir olay. İşin garip kısmı saat 2'den sonra olması gereken hıza çıkıyor. Yarın arayacağız bakalım ne diyecekler.
En son bu tür bir olayı D-Smart'ta yaşamıştık, evlerden ırak bir durum ve işin sonu üyeliği iptal ettirmeye gitmişti. Umarım bu da böyle olmaz.
Bu arada güncellemeyi unutmuşum, bu olayı gece yazmıştım sabahleyin herhangi bir arama yapmadan düzeldi.
Sinkaf-ül Tertibat