14-10-2018, 09:31
Super Mario Bros. serisinin bu kadar başarılı olma sebeplerinden biri de bence oyunda bir "karakterin" olması. Konsollar ekrana daha çok piksel yerleştirebilecek hale geldiğinde daha yüzü gözü belirli olan karakterler yaratmak mümkün oldu ve Nintendo bu karakter-oyuncu etkileşimini başarılı bir şekilde o zamandan beridir kullanıyor.
-Daha önce Super Mario Bros oynadınız mı? Oynadıysanız bu ilk ne zaman oldu?
Evet, 6 yaşında hediye alınan Famiclone ile oynadım ilk.
-Genel olarak zorluğunu nasıl değerlendiriyorsunuz ?
Gayet kolay. Oyuna alışkınsanız 10 dakikada bitirmek mümkün. Zor bir oyun arıyorsanız Japonya'daki SMB 2'ye bakmanızı öneririm.
-Bugünkü oyunlar ile kıyaslamak isteseniz bu ilk hangi kıstasta olurdu?
Son senelerde çıkan Giana Sisters ile karşılaştırırdım. Ki kendisi de ilk olarak Mario Bros. klonu olarak çıkmıştır.
-Daha önce Super Mario Bros oynadınız mı? Oynadıysanız bu ilk ne zaman oldu?
Evet, 6 yaşında hediye alınan Famiclone ile oynadım ilk.
-Genel olarak zorluğunu nasıl değerlendiriyorsunuz ?
Gayet kolay. Oyuna alışkınsanız 10 dakikada bitirmek mümkün. Zor bir oyun arıyorsanız Japonya'daki SMB 2'ye bakmanızı öneririm.
-Bugünkü oyunlar ile kıyaslamak isteseniz bu ilk hangi kıstasta olurdu?
Son senelerde çıkan Giana Sisters ile karşılaştırırdım. Ki kendisi de ilk olarak Mario Bros. klonu olarak çıkmıştır.