Söyleşi: CK3 - USG Henrik Fåhraeus Söyleşisi
#17
(25-10-2019, 17:31)Attila the Hun :
(25-10-2019, 15:30)Raider41 :
(24-10-2019, 18:17)altnkurt : Oyunun yeni oyunculara davetkar bir yapıda olması için basitleştirme gerekliydi. CKII'de en büyük sorun kaotik bir ortamda gereksiz bir sürü detaya boğulmanız. Hele ki ülke büyüdükten sonra oyun çekilmez bir hal almaya başlıyordu.
kessinlikle katılmıyorum ck2deki hiç bir detay gereksiz değildi hatta ck2de olan tüm mekanikler üzerine tonla şey eklenebilir ve birisi ck2nin karmaşıklığından şikayet ediyosa oyunu oynamamalı bu dark souls çok zor yha demek gibi zaten karmaşık ve detaylı olması gerekiyo

Derinlikle, ayrıntıyla karmaşıklığın alakası yok. Oyunun derinliği çok güzel ancak sık sık yeni özelliklerin eklenmesi oyunun orijinal UI'ını eski ve kullanımı zor kıldı. Bir strateji oyunun en önemli özelliklerinden biri UI'ının sade ve kullanımı kolay olmasıdır. Öteki türlü oynanması eziyet olur. CK2'nun UI'ı o kadar kötü değil ama kesinlikle parmakla gösterilecek bir kalitede de değil. asit bir işlemi bile birkaç tıkla ve farklı sekmelerle yapmamızdan hoşnut olmamamızın tembellikle veya kolaya kaçmakla ilgisi yok. Oyunumuzun ortasında bürokratik bir işlem yaparmışçasına uğraşmaktan hoşlanmıyoruz, o kadar.

CK2 oyununu CK2 yapan bu ayrıntılardır fakat cidden burdan(oyunun güncel hali) fazlası iyi değil
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
CK3 - USG Henrik Fåhraeus Söyleşisi - Yazar: Duman - 23-10-2019, 18:07
CK3 - USG Henrik Fåhraeus Söyleşisi - Yazar: BigUnicorn - 25-10-2019, 18:07



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.