2019 Yaz Festivali: Paradox Soru Cevap Etkinliği
#40
(27-06-2019, 20:25)Ferreke : -Eu4te sürekli yeni toprak bölünmeleri görüyoruz bu daha ne kadar devam edicek
-sizde eu4te son yamalarda bazı ülkelere haddinden fazla güçlü görev ağacı verildiğini düşünüyor musunuz
-hoi4ün tek oyunculu modunu daha zevkli yapıcak şeyler düşünüyor musunuz
-yeni bir oyun üzerinde çalışıyor musunuz
-imperator rome neden insanlarca beğenilmedi ve bunu telafi etmek için bir şeyler düşünüyor musunuz

English :-We keep seeing provinces getting split up in EU4. How long will this kind of work continue?
-Do you think that in recent patches some countries got more powerful mission trees than they deserve?
-Are you considering any new things to make HoI4 singleplayer more fun?
-Are you working on a new game?
-Why do you think Imperator: Rome was not received well, do you think of anything that would make the game better?

Splitting provinces in EU4 is probably continue as long as we think it's feasible and as long as people like it. Of course we are also looking into the problem of more states means that we need higher max state count or for instance Merchant Republics being locked to 20 provinces.

On powerful mission tree's and what nations deserve. Nah not really. People who love the nation will say the missions are to weak, people who don't will say they are too strong. However I am together with the Content Designers trying to figure out how can we do more interesting things than "Here's some claims". Which hopefully would make both sides happy.

On new game, well we said we were announcing something on PDXCon so I hope we are working on something otherwise it's going to be quite awkward :D

Imperator taught us a lot of lessons. Some about hype and expectation management, making sure we communicate what a game is and is not. But for me as a player of Imperator what I miss are all of the small things that has been added in older games that make the experience feel more whole and now you can't live without. Might sound silly but things like unconditional surrender, more extensive macro builder, those kind of stuff.

Çeviri :Bölgeleri bölmek bunun yapılabilir olduğunu düşündüğümüz ve oyuncular bundan memnun olduğu müddetçe devam edecek. Tabi ki daha çok bölge, daha çok eyalet, bu da daha yüksek eyalet limiti demek veya Tüccar Cumhuriyetleri'nin 20 bölge meselesi gibi hususlar var, bunları da takip ediyoruz.

Ülkelerin haddinden daha güçlü görev ağaçlarına sahip olduğu hususunda ise pek sanmıyorum. Bir ülkeyi seven oyuncular görevlerini her zaman zayıf, sevmeyenler ise görevlerini güçlü bulacaktır. Ancak basitçe "buyur sana hak iddiası"ndan daha ilginç görevler bulma konusunda İçerik Tasarımcılarıyla birlikte hareket ediyorum. Umuyorum bu iki tarafı da mutlu edecektir.

Yeni oyun hususunda ise, PDXCON'da bir oyun duyuracağımızı söylemişitk. Dolayısıyla umuyoruz ki gerçekten duyuracağımız bir oyun vardır yoksa biraz sıkıntılı bir durum yaşanabilir.

Imperator'dan çok sayıda ders aldık. Bu derslerin bir kısmı çıkış öncesi heyecan ve beklenti yönetimiyle ilgili, bir oyunun ne olduğu ve ne olmadığı konusunda daha iyi iletişim kurulmasıyla alakalı. Benim için Imperator'daki asıl eksiklik daha önceki oyunlarımıza zaman içerisinde tam hissettirmek için eklediğimiz ve artık bu eklemeler olmadan yapamadığımız şeyler. Komik gelebilir ama koşulsuz teslimiyet, daha geniş bir makro yönetim arayüzü tarzı şeylerden bahsediyorum.
[+] 2 üye Groogy nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
2019 Yaz Festivali: Paradox Soru Cevap Etkinliği - Yazar: Groogy - 27-06-2019, 20:55



Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.