22 yıllık Tomb Raider serisinin son oyunu ve Lara Croft'un "origin" hikayesini anlatan üç oyunun finali olan Shadow of the Tomb Raider'ı henüz bitirdim. İçinde basit ama bariz bazı hatalar olsa da Tomb Raider serisinin kendine has manzaraları, sağlam hikayesi ve akıcı gameplay bu hataları görmezden gelmeme sebep oluyor. Mekan tasarımı çok hoşuma gitti. NPC sayıları ve side-questler arttırılarak atmosfere canlılık getirilmiş. Oyun mekanikleri olarak maalesef Rise of the Tomb Raider'ın üstüne fazla bir şey eklenmemiş ancak Rise'daki bence en büyük eksiklik olan senaryo bu oyunda çok sağlam olmuş (Önceki oyundaki felaket boss fight olayına hiç girmiyorum, Shadow bunu düzeltmiş ama). Combat de açıkçası beni daha çok zorladı. Artık rakiplerden daha kritik hasar alıyoruz ve bu da bizi mümkün olduğunca stealth gitmeye zorluyor ki bence en gerçekçi yol bu. Her konuda ufak tefek hatalar ayıklanabilir ancak oyunun gerçekten iddialı ve kanaatimce kusursuz olduğu alan müzik ve sesler. Ses efektleri ve oyunun müzikleri sizi oyuna inanılmaz kilitliyor ve mağaralardan veya yağmur ormanlarından geçerken yaşamanız gereken gerginlik hissini mükemmel yanısıtıyor. Sanki her ağacın arkasından birisi çıkıp saldıracakmış gibi.
Sonuç olarak -oynarken rahatlıkla farkedeceğiniz, minör- hatalara rağmen Shadow of the Tomb Raider kesinlikle tavsiye edebileceğim bir oyun.
Sonuç olarak -oynarken rahatlıkla farkedeceğiniz, minör- hatalara rağmen Shadow of the Tomb Raider kesinlikle tavsiye edebileceğim bir oyun.