Bu rehberde Exploration Era Legacy görevlerini inceleyeceğiz.
A- CULTURE
1- Piety araştır- temple inşa et- din kur

2- misyoner üret ve senin olmayan bir şehri kendi dinine dönüştür.

3- teology araştır ve yeni beliefi benimse (teology civic bölümünde din kurduktan sonra çıkan dini civic ağacındadır ve araştırılınca otomatik yeni bir belief seçmen istenir)

4- sırasıyla 6-9- ve 12 relic kazanıp yuvalara yerleştir. relicler din kurarken seçeceğin belieflerdeki görevleri yaparak kazanacağın gibi araştırmalardan da kazanabilirsin. relicler templelere yerleştirilecekler. yani temple inşa etmeniz gerekli.her templede 1 relic yuvası var. teology araştırdıktan sonra gelen belieflerden birisi bu yuva sayısını 2 ye çıkarıyor.

kültür görevleri bu kadar.
B-ECONOMİC
1- cartography ve astronomy araştır(science) aynı araştırmalar military görevlerde de isteniyor.

2- ana kıtanın uzağında deniz aşırı kıtaya bir şehir kur ve bu şehre Fishing Quay binası inşa et.

3- shipbuilding araştır - 5 tane treasury resources işle - treasury fleet yarat. ( şimdi burada önemli mevzuumuz şehrimizin ana kıtamızın uzağında deniz aşırı olması ve bizim kıtada bulunmayan kaynaklara sahip olmamız gerekiyor. bu kaynaklar şeker çay kahve gibi kaynaklar oluyor . bu kaynakları içine alan şehirler kurup bu kaynakları işlememiz isteniyor. bir treasury filosu bu kaynakları işleyip fishing quay inşa etmiş ve shipbuilding de araştırmış isek kendiliğinden oluşur. )

4- sırasıyla 10-20-30 treasury fleet puanı elde et.. ( denizaşırı şehir-şehirlerimizi kurmuş ve değerli kaynaklarımızı işlemiştik. bundan sonra treasury filoları oluşacaktır. bu filoları ana kıtamıza taşıyıp boşaltacağız .her bir filo 1 puan getiri sağlıyor. bazı civlerde buna özel bonuslar var. "isabella" )

ekonomi görevleri bu kadar. askeriye ile devam edelim.
C-MİLİTARY
1- Cartography ve astronomy araştır.

2- deniz aşırı kıtada bir şehir kur

3- deniz aşırı kıtada şehir kurarak veya başkalarının şehirlerini ele geçirerek 4 puan topla (kendi şehrin 1 puan ,senin olmayan şehir 2 puan )

4- farklı kıtada şehir kurarak veya ele geçirerek , sonrasında bu şehirleri kendi dinine döndürerek 4-8-12 puan topla (kendi şehrin 1 puan kurma -1 puan dönüştürme .. kendinin olmayan şehir 2 puan ele geçirme -2 puan dönüştürme... sadece başkalarıın şehirlerini dönüştürerek puan kazanamıyorsunuz. şehir size ait olmalı..

askeri görevlerimiz bu kadar.. science ile devam edeceğiz
D-SCİENCE
1- education araştır -herhangi bir şehirde şehir merkezi haricindeki discritlerde 4 kişi specialist çalıştır. specialistler yalnızca city olan şehirlerde çalışabilirler. townlarda çalışamazlar. ( town nedir city nedir dipnot: civ 7 de 2 tür şehir vardır. ana şehir harici kurduğunuz şehirler town olaak başlarlar ve bunlarda üretim altına dönüştürülür. üretim yapamazsınız bina ve askerleri parayla satın alırsınız. specialist çalıştıramazsınız. bu şehirleri towndan city e dönüştürmeniz gerekir. fakat şehirler arttıkça bina ve birim mainentanceleri ekonomiyi çökertebilir. bu nedenle city dönüştürürken en azından bir kez düşünülmeli. )

2- şehir merkezi haricinde bir tilede 20 verimlilik elde et ve o tilede 2 specialist çalışır durumda olsun.

3- şehir merkezi harici bir tilede 40 verim elde et. nasıl yani verim nedir. misal aynı tilede 12 production 10 culture 8 science 10 gold üretimi var ise bu 40 verimlilik eder. ( kurulan discritler ve specialistlerle 40 lık verime ulaşmak mümkün olabiliyor specialistsiz mümkün değil)

4- şehir merkezi harici herhangi 3 tilede 40 verimlilik elde et.

5- şehir merkezi hariç herhangi 5 tilede 40 verim elde et.

örnek 40 lık tile

sırasıyle veya sıra gözetmeksizin üstteki görevler tamamlandığında her alandan 3 er legacy puanı kazanılır .
rehberimiz bu kadardır. soru görüş ve önerilerinizi ve tabiki beğenilerinizi bu postta bekleriz efendim..
A- CULTURE
1- Piety araştır- temple inşa et- din kur

2- misyoner üret ve senin olmayan bir şehri kendi dinine dönüştür.

3- teology araştır ve yeni beliefi benimse (teology civic bölümünde din kurduktan sonra çıkan dini civic ağacındadır ve araştırılınca otomatik yeni bir belief seçmen istenir)

4- sırasıyla 6-9- ve 12 relic kazanıp yuvalara yerleştir. relicler din kurarken seçeceğin belieflerdeki görevleri yaparak kazanacağın gibi araştırmalardan da kazanabilirsin. relicler templelere yerleştirilecekler. yani temple inşa etmeniz gerekli.her templede 1 relic yuvası var. teology araştırdıktan sonra gelen belieflerden birisi bu yuva sayısını 2 ye çıkarıyor.

kültür görevleri bu kadar.
B-ECONOMİC
1- cartography ve astronomy araştır(science) aynı araştırmalar military görevlerde de isteniyor.

2- ana kıtanın uzağında deniz aşırı kıtaya bir şehir kur ve bu şehre Fishing Quay binası inşa et.

3- shipbuilding araştır - 5 tane treasury resources işle - treasury fleet yarat. ( şimdi burada önemli mevzuumuz şehrimizin ana kıtamızın uzağında deniz aşırı olması ve bizim kıtada bulunmayan kaynaklara sahip olmamız gerekiyor. bu kaynaklar şeker çay kahve gibi kaynaklar oluyor . bu kaynakları içine alan şehirler kurup bu kaynakları işlememiz isteniyor. bir treasury filosu bu kaynakları işleyip fishing quay inşa etmiş ve shipbuilding de araştırmış isek kendiliğinden oluşur. )

4- sırasıyla 10-20-30 treasury fleet puanı elde et.. ( denizaşırı şehir-şehirlerimizi kurmuş ve değerli kaynaklarımızı işlemiştik. bundan sonra treasury filoları oluşacaktır. bu filoları ana kıtamıza taşıyıp boşaltacağız .her bir filo 1 puan getiri sağlıyor. bazı civlerde buna özel bonuslar var. "isabella" )

ekonomi görevleri bu kadar. askeriye ile devam edelim.
C-MİLİTARY
1- Cartography ve astronomy araştır.

2- deniz aşırı kıtada bir şehir kur

3- deniz aşırı kıtada şehir kurarak veya başkalarının şehirlerini ele geçirerek 4 puan topla (kendi şehrin 1 puan ,senin olmayan şehir 2 puan )

4- farklı kıtada şehir kurarak veya ele geçirerek , sonrasında bu şehirleri kendi dinine döndürerek 4-8-12 puan topla (kendi şehrin 1 puan kurma -1 puan dönüştürme .. kendinin olmayan şehir 2 puan ele geçirme -2 puan dönüştürme... sadece başkalarıın şehirlerini dönüştürerek puan kazanamıyorsunuz. şehir size ait olmalı..

askeri görevlerimiz bu kadar.. science ile devam edeceğiz
D-SCİENCE
1- education araştır -herhangi bir şehirde şehir merkezi haricindeki discritlerde 4 kişi specialist çalıştır. specialistler yalnızca city olan şehirlerde çalışabilirler. townlarda çalışamazlar. ( town nedir city nedir dipnot: civ 7 de 2 tür şehir vardır. ana şehir harici kurduğunuz şehirler town olaak başlarlar ve bunlarda üretim altına dönüştürülür. üretim yapamazsınız bina ve askerleri parayla satın alırsınız. specialist çalıştıramazsınız. bu şehirleri towndan city e dönüştürmeniz gerekir. fakat şehirler arttıkça bina ve birim mainentanceleri ekonomiyi çökertebilir. bu nedenle city dönüştürürken en azından bir kez düşünülmeli. )

2- şehir merkezi haricinde bir tilede 20 verimlilik elde et ve o tilede 2 specialist çalışır durumda olsun.

3- şehir merkezi harici bir tilede 40 verim elde et. nasıl yani verim nedir. misal aynı tilede 12 production 10 culture 8 science 10 gold üretimi var ise bu 40 verimlilik eder. ( kurulan discritler ve specialistlerle 40 lık verime ulaşmak mümkün olabiliyor specialistsiz mümkün değil)

4- şehir merkezi harici herhangi 3 tilede 40 verimlilik elde et.

5- şehir merkezi hariç herhangi 5 tilede 40 verim elde et.

örnek 40 lık tile

sırasıyle veya sıra gözetmeksizin üstteki görevler tamamlandığında her alandan 3 er legacy puanı kazanılır .
rehberimiz bu kadardır. soru görüş ve önerilerinizi ve tabiki beğenilerinizi bu postta bekleriz efendim..

