Uzun zaman sonra singleplayerda adam akıllı uzun bir oyun oynadım, en erken başlangıç tarihinde Reyne hanesiyle Lannisterları devirelim dedik. İlk hükümdarlarda Westerland içerisinde hakimiyeti arttırmaya çalışsam da, Aegon'un seferi başlatmaması ve Lannisterların Ironbornlardan Trident'i fethederek asker sayılarını 70k'ya çıkartmaları savaş yoluyla devrilmeleri ihtimalini bir hayli azalttı. Yine de ülke içerisinde birkaç dükalığı veraset yoluyla elde ettik, ancak bu dükalıklar da modun kendisine has mekanikleri neticesinde faydadan çok zarar getirdi, her başa geçen hükümdar dükalığı teslim etmem için talepte bulunup ardından tiran/hain vs ilan etti.
Modun kendisine has çok mekaniği var ancak bu mekaniklerin hepsinin güzel mekanikler olduğunu söylemek güç. Tahtı ele geçirmede ikinci planım tahta claim elde edecek bir Lannister prensesi kaçırıp, evlenip, ardından verasetle o prensesi ülkenin başına taşımaktı. Ancak 13 yaşında kaçırdığım kız, bir başka soyluyla nişanlı değil, "evli" çıktı. Evlendiği adamı öldürdük, Widowed traiti aldı, yine evlenemedik. Zaten babasının kral olmadan ölmesi sonrasında kıza claim vs de gelmedi.
Ülkeyi içten ele geçirme ve Lannister prensesi kaçırma planlarımın başarısız olması sonrası ölümcül 3. planımı devreye soktum. Dragonstone'da keyif çatan Targaryenlerin ejderha yumurtasına sahip kraliçelerini kaçırıp ejderha yumurtasını çalmaya çalıştım. Plan ejderha üstünde Westerland'i fethetmekti. Ancak oyun mekanikleri buna da müsaade etmedi.
İşin sonunda tahtı ele geçiremedik ama ülkenin başına çocukları başka haneden olan kraliçenin geçmesiyle bir bakıma Lannisterların ülkeyi kaybetmesini sağladık. Modda seyahate çıkma mekaniğini beğendim, onun dışında neredeyse her mekaniğin kullanımı çok kısıtlı olduğu için oyun içerisinde bir anlam ifade etmiyor. Savaşla alınmamışken bile 2 düklüğe sahip olunduğunda bunun tiranlık verebilmesi, iki savaştan birinde kralın savaşı durdur yoksa hain ilan ederim çekmesi vassallarla oynamayı birçok kişi için can sıkıcı kılabilir. Tabi bu biraz da benim şansım, Lannisterlar 70k askerle dolaşırken Vale'de Dorne'da 15k askerli krallar vardı.
Modun kendisine has çok mekaniği var ancak bu mekaniklerin hepsinin güzel mekanikler olduğunu söylemek güç. Tahtı ele geçirmede ikinci planım tahta claim elde edecek bir Lannister prensesi kaçırıp, evlenip, ardından verasetle o prensesi ülkenin başına taşımaktı. Ancak 13 yaşında kaçırdığım kız, bir başka soyluyla nişanlı değil, "evli" çıktı. Evlendiği adamı öldürdük, Widowed traiti aldı, yine evlenemedik. Zaten babasının kral olmadan ölmesi sonrasında kıza claim vs de gelmedi.
Ülkeyi içten ele geçirme ve Lannister prensesi kaçırma planlarımın başarısız olması sonrası ölümcül 3. planımı devreye soktum. Dragonstone'da keyif çatan Targaryenlerin ejderha yumurtasına sahip kraliçelerini kaçırıp ejderha yumurtasını çalmaya çalıştım. Plan ejderha üstünde Westerland'i fethetmekti. Ancak oyun mekanikleri buna da müsaade etmedi.
İşin sonunda tahtı ele geçiremedik ama ülkenin başına çocukları başka haneden olan kraliçenin geçmesiyle bir bakıma Lannisterların ülkeyi kaybetmesini sağladık. Modda seyahate çıkma mekaniğini beğendim, onun dışında neredeyse her mekaniğin kullanımı çok kısıtlı olduğu için oyun içerisinde bir anlam ifade etmiyor. Savaşla alınmamışken bile 2 düklüğe sahip olunduğunda bunun tiranlık verebilmesi, iki savaştan birinde kralın savaşı durdur yoksa hain ilan ederim çekmesi vassallarla oynamayı birçok kişi için can sıkıcı kılabilir. Tabi bu biraz da benim şansım, Lannisterlar 70k askerle dolaşırken Vale'de Dorne'da 15k askerli krallar vardı.