Aksiyon: Dead by Daylight
#21
Oyunda şu an Bloodhunt eventi bulunmakta. Event süresince iki kat Bloodpoint kazanılıyor.
WhaW8Am.gif
[+] 1 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#22
8AT3X98ZF9PV.webp

Dead By Daylight 3.5.0 Yaması yayımlandı.

Bu yamayla birlikte The Doctor karakterine, Treatment Theater haritasına, Gatekeeper simgesine ve Hex: Ruin'e güncelleme geldi. Ayrıca Scarlet Swarm etkinliği başladı, II. Tome’a geçildi ve son olarak Game On özelliği kaldırıldı. Değişiklikler hakkında ayrıntılı bilgileri resmi forumlardan elde edebilirsiniz.

Yamanın ana hatlarını kısaca özetleyecek olursak:

The Doctor – Karakterin oynanışında ve görünümünde değişikliğe gidildi. Static Field yeteneği kaldırılırken yerine Static Blast yeteneği getirildi. Bu yetenek sayesinde, The Doctor korku alanında bulunan her bir karaktere elektrik verip çığlık atmalarına ve bir miktar Madness kazanmalarına neden olabilecek. Static Blast’ı yüklerken daha yavaş edecek, dolayısıyla bu yeteneği kovalamacada kullanması çok daha zor olacak. The Doctor güncellemesiyle ilgili daha ayrıntılı bilgi edinmek isteyenler oyunun resmî sitesini ziyaret edebilir.

Treatment Theater – Haritadaki kontrast ve parlaklık seviyesi azaltıldı. Böylece katillerin oyuncuları takip etmesi zorlaşırken oyuncuların katillerin tuzaklarına yakalanma olasılığı artmış oldu. Harita görsel olarak ayrı iki parçaya bölündü. Totemlerin konumları değiştirildi ve kancaların arasındaki mesafe artırıldı. Daha ayrıntılı bilgiye yukarıda verdiğimiz linkten erişebilirsiniz.

Gatekeeper – Gatekeeper simgesi artık oyunun ilk dokuz dakikasında dakika başına onarılmayan her jeneratör için bir puan kazandıracak. Oyunun sonunda iki çıkış kapısı da kapalıysa ek puan verecek. Bu sayede katiller yedi jeneratörü birden açtırmamaya odaklanmak zorunda kalmayacak.

Hex: Ruin – Artık oyuncular tamirat sırasında skill check kaçırırsa jeneratörün ilerlemesi gerilemeyecek. Bunun yerine jeneratörler üzerinde çalışılmadığı zaman kaydedilen ilerleme gerileyecek ama bu tüm jeneratörler için geçerli olacak. Bu durum büyü totemi etkin oldukça devam edecek.

Scarlet Swarm – Ay Takvimi Yeni Yılı neticesinde 4 Şubat’a kadar sürecek Scarlet Swarm etkinliği başladı. Yeni yıl temalı jeneratörler ve kancalar oyun içi görünümün birazcık değişmesini sağlarken Çin Çatpatı da kısıtlı bir süre için oyuna eklendi. Etkinlik süresince oyunu oynayanlar beş yeni kozmetik ürün kazanacak. Etkinlik içeriği hakkında daha fazla bilgiye oyunun resmî sitesinden ulaşabilirsiniz.

Diğer Değişiklikler – Game On geldiğinden bu yana düzenlenen turnuva ve katılımcı sayısında azalma yaşandığından sonlandırıldı. Twitch mücadeleleri kaldırıldı. Arşiv sekmesine, oyuncuların önceki Tome’a erişip mücadeleleri gerçekleştirmesini sağlayan bir sayfa eklendi. Son olarak da Felemenkçe ve İsveççe dil destekleri kaldırıldı. Yama notlarına resmi forumlardan erişebilirsiniz.
[+] 3 üye Henri nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#23
Düşük rank bir survivor olarak Hex:Ruin nerf'ini çok yerinde buldum. Rank 1 killer'lar ile eşleştirildiğimizi de göz önüne aldığımızda daha da mantıklı geliyor. Tabii survivor tarafında herhangi bir değişikliğin yapılmaması veya Ruin nerf'inin rank 5 ve üstü maçları etkilememesi gibi sebepler üzerinde pek durmuyorum çünkü sadece survivor oynuyorum ve rank 15'in üstüne yakın bir zamanda çıkacağımı düşünmüyorum. Neyse lafı fazla uzatmadan şu videoyu da paylaşmadan geçmiyim:

tTRiYax.png
[+] 1 üye reddga nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#24
Yeni tome aktif.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#25
Oyun şuanda ücretsiz olarak 2 gün oynanabilir ve %60'lık bir indirimle 12 liradan satışta.

https://store.steampowered.com/app/38121...?l=turkish

Güncel etkinliğe katılmak isteyenler için iyi bir fırsat.

https://forum.strategyturk.com/konu-2020...-etkinligi
tTRiYax.png
[+] 1 üye reddga nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#26
Decisive Strike, Dead Hard ve Unbreakable'dan oluşan bir build yapmaya karar verdim ama 4. perk olarak ne seçmeliyim emin olamadım. Borrowed Time ve We'll Make It arasında kaldım. Hangisini seçmeliyim veya bunların yerine daha iyi bir seçenek var mı? Tabii bu build swf ile oynanacak şekilde olsun istiyorum o yüzden daha iyi önerilere de açığım.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#27
Unbreakable çok spesifik zamanlarda işe yarayabilen bir perk. İşe yaradığında oyunu kazandırabilmesine rağmen işe yaramadığında ise boşa harcanmış bir perk slotuna sebep oluyor. Bu yüzden unbreakable yerine hem Borrowed Time hem de We'll Make It alınabilir. Ayrıca daha çok puan kasmak için We'll Make it yerine We're Gonna Live Forever perki alınabilir.
WhaW8Am.gif
[+] 1 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#28
Son paylaşılan durum güncellemesi ile birlikte eşleştirme ve derece sistemlerinin değişeceği söylendi. Genel olarak artık düz dereceden ziyade gizli elo ayarında bir sisteme geçilecekmiş. Böylelikle daha "adil" karşılaşmaların olacağını öne sürüyorlar. Şu an oyunculara belirtilmeyen bir şekilde genel elo bilgisi toplanıyormuş ve yakında canlı test uygulanacakmış. Zamanla da sistemin tamamen eskisinin yerini alacağını ve eski sistemin sadece hava atmak ve kendinize bir hedef koymak için kalacak bir eklenti olacağını söylüyorlar.

Şahsen şu anki sistem çok kötü, getirecekleri sistem de daha iyi olmayacak ve yine klasik adil olmayan saçma bir şekilde eşleştirilmiş oyunlarda oynayacağız.
WhaW8Am.gif
[+] 1 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#29
Dead by Daylight'ın gerçek anlamda bir rakibi olsa belki bu işin üstüne daha çok düşerlerdi ama şuanda bana pek umursamıyorlarmış gibi geliyor.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#30
Oyunla alakalı tecrübeleriniz ve düşüncelerinizi paylaşmanız için bir anket hazırlanmış. Doldurmak iyi olabilir herhalde.

https://www.surveymonkey.com/r/psatDbD
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#31
tTRiYax.png
[+] 1 üye reddga nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#32
Haftaya, büyük ihtimalle Salı, Public Test Beta versiyonuna yeni chapter gelecek.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#33
Tome'un 3. seviyesi erişime açıldı. Bugün ya da yarın 18:00 gibi de PTB güncellemesi gelecektir diye tahmin ediyorum.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#34
Şubat ayı geliştirici günlüğü çıktı.

https://forum.deadbydaylight.com/en/discussion/130537/

Genel olarak hem Killer hem Survivor tarafları için iyi değişiklikler yapmışlar ama benim en çok ilgimi çeken yeni oyun mekaniği olan "Breakable Walls" oldu. Eğer iyi bir şekilde dizayn edildiyse oyunu tümden değiştirebilecek bir yenilik olabilir. Artık paletlerin yanında bu yıkılabilir duvarların yakınlarında da düşünülmesi gereken taktikler ve akıl oyunları olacak.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#35
Ben de okudum ve o "yıkılabilir duvarlar" mekaniği oldukça ilgimi çekti. Oyunda gerçekten nasıl bir etkisi olacak dört gözle bekliyorum. Yüksek ihtimalle bugün gelmesini beklediğim Chapter 15 PTB güncellemesi ile birlikte oyuna eklenecek. Aynı şekilde Toolbox değişikliklerinin de bu güncelleme de ekleneceğini düşünüyorum. Sabotage mekaniği üstündeki değişiklikler de oldukça iyi olmuş. Gerçekten koordine bir takım gelmesi durumunda oyunu Killer açısından zehir eden, aynı şekilde Survivor da yerde kaldığı için oyun zevkini baltalayan bir duruma sebep oluyordu. Killer değişiklikleri ise genellikle buff odaklı ufak değişiklikler fakat The Plague'in değişikliği olduça büyük bir buff olmuş. Belki karakteri daha "meta" yapabilir ve böylelikle daha çok çeşitlilik görebiliriz, ne kadar Plague'e karşı oynamaktan hoşlanmasam da...
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#36
TSİ 19:00'da Chapter 15 Chains of Hate PTB sunucusuna geldi.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#37
Yeni Killer Caleb Quinn The Deathslinger ile iki oyun oynama fırsatı buldum. Karakteri genel olarak oynaması zevkli olsa da oyun içindeki performansı pek etkileyici değil. Yeni gelen üç killer perki de üç survivor perki de pek kullanılacak gibi değil. Killer'a karşı oynamak nasıl deneme fırsatım olmadı. PTB'de karşılaşma bulma süresi gereksiz derecede uzun olduğu için daha fazla test edeceğimi sanmıyorum. Ana sunuculara gelmesini bekleyeceğim ve yeterince denedikten sonra tekrar görüşümü bildireceğim.
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
#38
Deathslinger görünüş ve tema olarak çok iyi dizayn edilmiş bayağı beğendim. Kendi kovalama müziği bile var. Bir Killer olarak ele aldığımızda ise şu durumda maalesef Clown ile yarışır ama betada olduğu için daha birçok değişiklik alır diye tahmin ediyorum. Ayrıca yeni sabotaj değişikliği ile yaklaşık 3-4 saniyede sabotaj tamamlanıyor. Bu da ne kadar doğru açıkçası tartışılır. Özellikle swf maçlarında koordineli olarak biri düştüğünde hızlı bir biçimde kancalar sabote edilerek Killer için zor anlar yaşatmak olası.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
#39
Clown'dan iyi olduğu bariz bir gerçek. Huntress'in bir altı olarak ele alınabilir. Genelde PTB sırasında karakterler değişiklik almıyor. PTB sonuçlarına göre normal oyuna eklenirken değişiklikleri yapmayı tercih ediyorlar. Belki o zaman klasik bir %115 killer yapılabilir ki bu çok büyük ölçüde yardımcı olacaktır. Sabotaj değişiklikleri bana yerinde geldi. Normalde sabotajın tek özelliği Killer'ın oyun zevkini baltalamakken daha taktiksel bir hal alması etkileyici. Doğru kullanıldığında oldukça güçlü olabilir fakat kesinlikle oyunu dengesizleştiren bir unsur değil. Ayrıca toolbox değişikliklerini de göz önünde bulundurursak pek fazla sabotaj mümkün değil aynı zamanda Jake'in Sabotage perki de metaya girmez. Onun yerine alınabilecek çok daha iyi perkler bulunmakta ve bir oyuncunun asılması tam olarak kötü bir şey değil. Sonuçta bir oyuncu potansiyel olarak üç kere asılabiliyor ve Killer bunun ile uğraşırken diğer oyuncular jeneratörleri tamir edebiliyor.
WhaW8Am.gif
[+] 1 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#40
Uzun ve bolca kanser olduğum rankları 1 ile 3 arası değişen survivorlara karşı 32k perfect game yaptığım oyunun sonunda profilime aldığım mesaj.

Screenshot_4.png
WhaW8Am.gif
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 24 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.