İleti Sayısı: 775
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
6
Warp çünkü yeniyim bir de üşengecim
•
İleti Sayısı: 3,092
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
36
Solucan deliği maliyetli olsa da yıldızlar arası istediğimiz gibi hareket olanağı sunuyor.
•
İleti Sayısı: 1,177
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
4
Warp malesef midgameden sonra aşırı yavaş kalıyor. Hyperspace güzel ve çok hızlı ama bazen saçma sapan yollardan gitmek gerekti mi sıkıntı yaratıyor, eliptik galakside iyi tabii gayet ama öbürlerinde bazen hiç ileri gidemediği bile oluyor. Wormhole zaten Fallen Empire'ların kullandığı Jump Drive'ın station gerektiren, az gelişmiş versiyonu daha da bir şey söylemeye gerek yok.
•
İleti Sayısı: 26,421
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Bence bu tür bir tercihte " Yeni Oyuncular İçin ", "Tecrübeli Oyuncular İçin" gibisinden ayırmak yerine bir taş-kağıt-makas dengesi kurulabilirdi tercihler arasında, örneğin warp seçenler hiperuzay seçenlere karşı avantajlı, hiperuzay seçenler solucandeliği kullananlara karşı, solucandeliği kullananlar warp seçenlere karşı avantajlı yapılabilirdi. Şimdi sanki her yeni başlayan warp seçip bir süre sonra alıştıktan sonra herkes solucandeliği seçmeliymiş gibi bir hava yaratılmış, belki de öyle. Bu da kötü bir oyun tasarımıdır.
Aşağıdaki 2 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi:2 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• SHD, cemal
İleti Sayısı: 1,433
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
Yazan kimse kusura bakmasında ağlamış biraz. Stellaris'i geçtiği çağ bakımından değerlendirdiğimizde elbette EU'nun harita anlayışını, ordu anlayışını, sınır anlayışını yansıtması beklenemez, elbette gemiler direk düşmanın ana sistemine warp atabilmeli, bunun aksi, gemilerin sınırlarla kısıtlanması tamamen saçmalık olur.
Hepsini geçtim ana gezegenin düşmeden önce 1000 kez filonla korumaya gidebilirsin gezegenini, adam defence army ye önem vermiyor, ana gezegenini korumaya çalışmıyor, sonra ana gezegenime warpladılar ühühü. Olmaz.
•
İleti Sayısı: 1,177
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
4
22-05-2016, 13:57
(Son Düzenleme: 22-05-2016, 13:57, Düzenleyen: ferevon.)
Diğer FTL türlerini Jump Drive'la karşılaştırmak komik zira ultra late game bir tech ve amacı zaten OP olması. Ha Jump Drive'a Debris dışında erişimi olan tek FTL WH ki bu da WH'yi yine diğerlerinin önüne geçiriyor...
•
İleti Sayısı: 15
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
0
Şimdilik Warp, Warmhole ' a daha alışamadım. Hyperspace hızlı ama uzayda beni kısıtlanmış hissettiriyor.
Ama ben üç seçeneğin de olmasını sevdim. İsteyen istediğini seçsin oynasın en iyi diye bir şey yok bence hangisi size hitap ediyor hangisi oyun stratejinize uyuyorsa onunla oynarsınız. (Tabi ben hangisini seçersen AI ' da onu seçmeye zorluyorum oyunlarımda dengeli olsun diye)