Axis Güçlerinin Sürekli Nerflenmesi
#1
Evet arkadaşlar bu olay CoH 2'nin yapımcılarının baştan beri yaptığı bir şeydi ama son zamanlarda (sadece ben mi fark ettim bilmiyorum.) OKW birimlerinin gerçekten çöp hale geldiğini fark ettim.Birimlerin maliyetleri zaten fazla birde o zar zor çıkardığınız birimler bir grup Rifleman tarafından çer çöp haline getiriliyor.Pionner Squad OKW'nin kilit elemanıydı ki onada nerf gelmiş gibi . Tanklar deseniz kağıt gibi olmuş. Dünyanın en güçlü tankı olarak gösterilen Tiger , oyundaki en güçlü tank olarak gösterilen OKW'nin bir zamanlar gözbebeği Tiger Königster artık M4 Sherman'ların oyuncağı haline gelmiş. 2 Sherman kolaylıkla Tiger'ı 5 saniye içinde yok edebiliyor bu saçmalık değil mi arkadaşlar. Nedir bu Axis Kuvvetlerine yapılan nerfler. Oyun başında zaten güçsüz bi kuvvet OKW . Commanderların verdiği MG'ler Allies Force'larının MG'lerinden kat kat düşük. Artık OKW ile 1v1 girme zevkim kalmadı. Karşıma herhangi bir Allies gelsin 10 dakika içinde üstünlüğü sağlıyor bir daha da toparlanamıyorsunuz.Relic Allies'ı çok satsın diye mi ne amaçla yapıyolar bilmiyorum ama acayip şekilde güçlü duruma getirdiler. OKW'nin şuan oyunda bir başka OKW'den veya Wehrmacht birliklerinden destek almadıkça oyuna tutunamıyor.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda .

Bakın örnek olarak oyunun başlarında Tiger şöyle bi tanktı şimdi bundan eser yok 2 tane Sherman 5 saniye içerisinde kağıta çeviriyor Tigerı



OKW'nin temel özelliği pahalı ama güçlü ve sağlam birliklerinin olmasıydı ama şuan hem pahalı hemde birliklerinin çoğu çöpe dönmüş durumda.
Ara
Cevapla
#2
Önceden de Axis çok kuvvetliydi benim oynadığım zamanlar. Multiye girmeyeli 5-6 ay oldu. Sürekli unit spam yaparak bir wehrmacht bir okw çok rahat alıyordu oyunu. Okw oyuncularının %90'ı roket spamı yaparak oyundan soğutuyorlardı. Bir dengeleme gelmesi lazımdı ama dediğine göre fazla olmuş sanırım.
76561198032000419.png
Ara
Cevapla
#3
Öncelikle bazı tankların verebilecekleri potansiyel hasar:

Tiger: 160
King Tiger: 240
Sherman: 160
Panther: 160
Jadtiger: 320

Zırh konusuna gelirsek King Tiger> Panther> Tiger> Sherman.

Fiyat Performans: Panther ardından Sherman.

Tankları hiç bir zaman desteksiz düşmanın üzerine salmayın! Tek bir mayına o tankın sonu olur!


OKW'nin en büyük özelliği elit ünitelerinin inanılmaz bonuslara sahip olabilmesi. Örnekler:

Obersoldaten'in Uzun mesafeli çatışmalarındaki inanılmaz denecek kadar yüksek hasara sahip olması, Vet4 olunca suppres atabilmesi, Infared SGT44 ile oyunun en yüksek DPS'sine sahip olması.

Fallschirmjäger'in Saniye başına hasarı ve herhangi boş bir binadan çıkarılabilmesi.

Jadtiger ve King Tiger'ın kendi alanlarında en iyisi olması.

Jadtiger: Hasar ve Mesafede en yüksek değerlere sahip tank.

Jadgpanzer: Vetler ile cazip bir tank.

Puma ve PanzerII'nin kendi alanlarında iyi iş çıkardığı gerçeğini unutmamak gerek Puma ucuz Tank Destroyer iken PanzerII ise erken çıkabilen piyadelere ve hafif araçlara karşı etkili bir tank.

King Tiger: Zırh, manevra ve hasar bakımından kendi sınıfında en iyisi. (Panther'i hesaba katmıyorum)

En iyi iki Anti-Tank'ın OKW ve Wehrmacht'a bulunma gerçeği.



Son olarak OKW piyadeleri uzun zamandır nerf yemiyor aksine bazı iyileştirmlere maruz kaldı mesela Volksgrenadierlerin hasarı artırıldı, Obersoldaten ve Fallschirmjäger reinforce ücretleri düşürüldü.

OKW yeniden düzenlendiği zamanda kaynak kazanımı 66% değil 100%'e çevirildi. Oyunun en iyi tankları açık ara ile OKW'de.

Son olarak MG34'lerin amacı karşıya hasar vermek değil OKW'nin pin atma ihtiyacını karşılamak, pin ve hasar istiyorum diyorsan Flak HF var zaten.


Edit: Konu yanlış yere açılmış taşıyacağım :D.
Ara
Cevapla
#4
(12-03-2016, 13:27)Yabgu Khan : Önceden de Axis çok kuvvetliydi benim oynadığım zamanlar. Multiye girmeyeli 5-6 ay oldu. Sürekli unit spam yaparak bir wehrmacht bir okw çok rahat alıyordu oyunu. Okw oyuncularının %90'ı roket spamı yaparak oyundan soğutuyorlardı. Bir dengeleme gelmesi lazımdı ama dediğine göre fazla olmuş sanırım.

selam arkadaslar forumda yenıyım ..benımde bır kac soylemek ıstedıgım seyler var..evet oyunun baslarında axıs ler hakıkatten ezıyodu oyunun buyuk bolumunde kazanan taraf oluyordu fakat sureklı gelen guncellemeler den sonra hakıkatten alman bırlıklerını pasıf duruma dusurduler ..koskoca tıger ın menzılı jackson tanklarından cok daha az ayrıca asker bırımlerını saymıyorum bıle ::)  zaten alman wermacth da cıkardıgımız ılk ınfantryler 4 er lı kısı olarak dıger allıes bırlıklerıne oranla az kalıyor bu da ates gucunun asker coklugundan dolayı oyunun gıdısatını malesef barız etklıyor ..oyuna gelen butun guncellemer resmen axıs bırımlerını bıtırmıs malesef daha sonradan gelen ıngılızler ıse cok ayrı bı kafa resmen...havan topcularını vurmak cok zor aynı sekılde flaklarınıda vurmak cok bır durum ..stuka ucakları bıle caresız kalıyor resmen oyunun gıdısatını degıstırebılıyorlar..burda anlatmak ıstegım oyunu bılmemek yada ısıne gelmemek gıbı algılanmasın ınanın yenı gelen guncellemerle ve yenı katılan bırlıklerle almanları baya bı ezmısler zaten bunun farkına varan oyuncular artık cogunlugu allıes tarafına kaymıs gıbı ::)
Ara
Cevapla
#5
(12-03-2016, 14:27)SatanistKesenKedi : Öncelikle bazı tankların verebilecekleri potansiyel hasar:

Tiger: 160
King Tiger: 240
Sherman: 160
Panther: 160
Jadtiger: 320

Zırh konusuna gelirsek King Tiger> Panther> Tiger> Sherman.

Fiyat Performans: Panther ardından Sherman.

Tankları hiç bir zaman desteksiz düşmanın üzerine salmayın! Tek bir mayına o tankın sonu olur!


OKW'nin en büyük özelliği elit ünitelerinin inanılmaz bonuslara sahip olabilmesi. Örnekler:

Obersoldaten'in Uzun mesafeli çatışmalarındaki inanılmaz denecek kadar yüksek hasara sahip olması, Vet4 olunca suppres atabilmesi, Infared SGT44 ile oyunun en yüksek DPS'sine sahip olması.

Fallschirmjäger'in Saniye başına hasarı ve herhangi boş bir binadan çıkarılabilmesi.

Jadtiger ve King Tiger'ın kendi alanlarında en iyisi olması.

Jadtiger: Hasar ve Mesafede en yüksek değerlere sahip tank.

Jadgpanzer: Vetler ile cazip bir tank.

Puma ve PanzerII'nin kendi alanlarında iyi iş çıkardığı gerçeğini unutmamak gerek Puma ucuz Tank Destroyer iken PanzerII ise erken çıkabilen piyadelere ve hafif araçlara karşı etkili bir tank.

King Tiger: Zırh, manevra ve hasar bakımından kendi sınıfında en iyisi. (Panther'i hesaba katmıyorum)

En iyi iki Anti-Tank'ın OKW ve Wehrmacht'a bulunma gerçeği.



Son olarak OKW piyadeleri uzun zamandır nerf yemiyor aksine bazı iyileştirmlere maruz kaldı mesela Volksgrenadierlerin hasarı artırıldı, Obersoldaten ve Fallschirmjäger reinforce ücretleri düşürüldü.

OKW yeniden düzenlendiği zamanda kaynak kazanımı 66% değil 100%'e çevirildi. Oyunun en iyi tankları açık ara ile OKW'de.

Son olarak MG34'lerin amacı karşıya hasar vermek değil OKW'nin pin atma ihtiyacını karşılamak, pin ve hasar istiyorum diyorsan Flak HF var zaten.


Edit: Konu yanlış yere açılmış taşıyacağım :D.
Ara
Cevapla
#6
Güncel stats ları nerden bulabiliriz acaba incelemek gerek o zaman daha iyi fikir elde edebiliriz mesela eski sürümlerde

OKW
Panzer 4 ;
Ön zırh: 234
Arka zırh: 80
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):120/110/100

King Tiger ;
Ön zırh: 375
Arka zırh: 225
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):240/220/200

Heer
Panzer 4 ;
Ön zırh: 180
Arka zırh: 90
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):120/110/100

Stug III G ;
Ön zırh: 140
Arka zırh: 70
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):200/185/170

Panter ;
Ön zırh: 320
Arka zırh: 110
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):260/200/180

Tiger ;
Ön zırh: 300
Arka zırh: 180
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):220/200/185

Mesela ben bu stats incelemesinden sonra Stug a olan bakış açımı tamamen değiştirmiştim ve gerçekten bunun meyvesini alıyorsun özellikle Rütbe alan Stug tam bir tank katili tabi mikro sağlam olacak bütün dikkatin tankta olacak.
Ara
Cevapla
#7
bunun tek bir sebebi var, tek bir sebep!

2013 haziranında oyun çıktıktan sonra takip eden aylarda ve yıllarda axis oyuncu sayısı auto match sisteminde hep %70 oranında iken allies kısmı hep %30 payda kaldı. Axis bu kadar çok sevilirken ve tercih edilirken oyuncuları allies kısmına daha fazla yönlendirmek gerekiyordu. Nitekim defalarca her türlü alman ünitesi nerf üzerine nerf yedi. Örneğin panzergrenadier'lar geçmişlerinin performanslarından çok gerideler. Relic buna çözümü 2015 eylülün de ingilizleri ekleyerek allies kısmını 3' e çıkararak buldu.

Bugün hala oyunda 2 axis ve 3 ally ordusu bulunuyor. Bu sayede daha fazla nerflenmesi mümkün olamayan axis tarafı %50 hatta %40' lara kadar düştü. Ben 1 senedir oyunu oynamıyorum . bu dediğim husus son 1 senede değişmiş olabilir.
Ara
Cevapla
#8
(07-03-2017, 12:11)napolyon94 : bunun tek bir sebebi var, tek bir sebep!

2013 haziranında oyun çıktıktan sonra takip eden aylarda ve yıllarda axis oyuncu sayısı auto match sisteminde hep %70 oranında iken allies kısmı hep %30 payda kaldı. Axis bu kadar çok sevilirken ve tercih edilirken oyuncuları allies kısmına daha fazla yönlendirmek gerekiyordu. Nitekim defalarca her türlü alman ünitesi nerf üzerine nerf yedi. Örneğin panzergrenadier'lar geçmişlerinin performanslarından çok gerideler. Relic buna çözümü 2015 eylülün de ingilizleri ekleyerek allies kısmını 3' e çıkararak buldu.

Bugün hala oyunda 2 axis ve 3 ally ordusu bulunuyor. Bu sayede daha fazla nerflenmesi mümkün olamayan axis tarafı %50 hatta %40' lara kadar düştü. Ben 1 senedir oyunu oynamıyorum . bu dediğim husus son 1 senede değişmiş olabilir.
Bende son zamanlarda geri dönüş yaptım son balance da axis tarafında buff yapıldı ama hala tank konusunda isimleri gibi değiller yalnız şunu da söylemekte yarar var bu aşamada oyun hemen hemen dengede gibi piyade bazında Ally zırhlı olarak da Almanlar hala ön plana çıkıyor istisna hala churchill nedenini bilmediğim şekilde o iğrenç aletleri oyunlarda çok görmeye başladım geçen oyunumuzda takım olarak en az 15 tane imha ettik adamlar hala getirdi pak 43 olmasa içimizden geçeceklerdi ilk defa 3 panter im de 3 yıldız oldu o derece sert savaştık. 6 ay öncesine göre oyun tekrardan zevk vermeye başladı şu Alman ağır tanklarını da gerçekten hakkını verecek seviyeye getirseler tadından yenmez.
NOT: Oyuna tekrar başla derim deli maçlar dönüyor
Ara
Cevapla
#9
(07-03-2017, 11:49)Lehr : Güncel stats ları nerden bulabiliriz acaba incelemek gerek o zaman daha iyi fikir elde edebiliriz mesela eski sürümlerde

OKW
Panzer 4 ;
Ön zırh: 234
Arka zırh: 80
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):120/110/100

King Tiger ;
Ön zırh: 375
Arka zırh: 225
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):240/220/200

Heer
Panzer 4 ;
Ön zırh: 180
Arka zırh: 90
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):120/110/100

Stug III G ;
Ön zırh: 140
Arka zırh: 70
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):200/185/170

Panter ;
Ön zırh: 320
Arka zırh: 110
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):260/200/180

Tiger ;
Ön zırh: 300
Arka zırh: 180
Delme kapasitesi (yakın/orta/uzak):220/200/185

Mesela ben bu stats incelemesinden sonra Stug a olan bakış açımı tamamen değiştirmiştim ve gerçekten bunun meyvesini alıyorsun özellikle Rütbe alan Stug tam bir tank katili tabi mikro sağlam olacak bütün dikkatin tankt
Oyunda en cok sevdıgım 2 tank panther ve stug :)  stug kullanmak cok zor eger gunundeysen ve oyuna dıkkatını verırsen stugla cok iş yapılabılıyor ..rütbe deneyımı alırsa hem gerı cekılırken hem de saldırırken veya bı tankı kovalarken hareket halınde bıle hedefı vurabılen nadır tanklardan dır stug tankı ..:)  tabı en ekılı oldugu şey tank avlamak ..zira asker spam ı yapan bı oyuncuyla oynuyorsanız stug caresız kalıcaktır :)
Ara
Cevapla
#10
Axis'in Company of Heroes 2'de çöpe döndüğü aşikar 1inci oyunda durum biraz daha dengeliydi en azındanda İkinci oyunda ne amaç var bu kadar zayıf tutmanın axisin anlamış değilim...Özellikle piyadelerde müttefik piyadeleri iyiyken Coh 1 Oynayanlar bilirler Almanların son binasından üretebildiğiniz birlikler vardı 3 kişi kaliteli piyadelere karşı savaşma şansı veriyordu burada öyle bir durumda yok garip...
Ara
Cevapla
#11
Stug can can :D
Ara
Cevapla
#12
(09-03-2017, 14:16)Lehr : Stug can can :D

Stug değilde Stuh vardı Coh 1 de efsaneydi o HE mermisi vardı havaya uçuruyordu herşeyi :D
Ara
Cevapla
#13
ben piyade olarak bir anti bulamıyorum müttefik piyadelerine karşı, ingilizler yeşil cover da mahvediyorlar, USF zaten blob blob geliyor. E sovyet desen penal battalion var, shock var, 20mm AT tüfekli tipler var, PPsh' lı conscriptler var, var oğlu var. Almanda ne var, pahalı ama zavallı obersoldaten ve gariban gewehr43 lü grenadier lar.
Ara
Cevapla
#14
(09-03-2017, 14:22)napolyon94 : ben piyade olarak bir anti bulamıyorum müttefik piyadelerine karşı, ingilizler yeşil cover da mahvediyorlar, USF zaten blob blob geliyor. E sovyet desen penal battalion var, shock var, 20mm AT tüfekli tipler var, PPsh' lı conscriptler var, var oğlu var. Almanda ne var, pahalı ama zavallı obersoldaten ve gariban gewehr43 lü grenadier lar.

Geçen 4 piyade birliğimi ingilizlerin infiltration birliği 10 saniyede yok etti ... (İki tarafta coverda değildi )
Ara
Cevapla
#15
(09-03-2017, 14:16)TR Ace : Axis'in Company of Heroes 2'de çöpe döndüğü aşikar 1inci oyunda durum biraz daha dengeliydi en azındanda İkinci oyunda ne amaç var bu kadar zayıf tutmanın axisin anlamış değilim...Özellikle piyadelerde müttefik piyadeleri iyiyken Coh 1 Oynayanlar bilirler Almanların son binasından üretebildiğiniz birlikler vardı 3 kişi kaliteli piyadelere karşı savaşma şansı veriyordu burada öyle bir durumda yok garip...

Knight's Cross Holders gerçekten de çok kaliteliydi.
Ara
Cevapla
#16
(09-03-2017, 14:22)napolyon94 : ben piyade olarak bir anti bulamıyorum müttefik piyadelerine karşı, ingilizler yeşil cover da mahvediyorlar, USF zaten blob blob geliyor. E sovyet desen penal battalion var, shock var, 20mm AT tüfekli tipler var, PPsh' lı conscriptler var, var oğlu var. Almanda ne var, pahalı  ama zavallı obersoldaten ve gariban gewehr43 lü grenadier lar.

Stormtroopers var ama pahalı tek başına bir iş yapmaz anca mp44 e up layacaksın sonra bir yeşil cover da pusuya yatırıp yaklaştıklarında tactical advance kullanacaksın o zaman sağlam çiziyor işte yani dıdısının dıdısı ally le piyade ye piyade gitmeyecen  heryere mayın koyacan onlar zaten düşüyor mayına bi yerde denk getirip wipe atacan yoksa işte tank kasayım falan laolacak iş değil

(09-03-2017, 14:19)TR Ace :
(09-03-2017, 14:16)Lehr : Stug can can :D

Stug değilde Stuh vardı Coh 1 de efsaneydi o HE mermisi vardı havaya uçuruyordu herşeyi :D

onun yerine Sturmpanzer IV brummbar koymuşlar fena sayılmaz denk getirdimi hoplatıyor piyadeyi

Bu arada yeni fark ettim bu stormtroopers ın yanında maske ve kılıç var Brendenburg tümeninin taktik sembolü, alman özel kuvvetleri olur kendileri
Ara
Cevapla
#17
(10-03-2017, 09:08)Lehr :
(09-03-2017, 14:22)napolyon94 : ben piyade olarak bir anti bulamıyorum müttefik piyadelerine karşı, ingilizler yeşil cover da mahvediyorlar, USF zaten blob blob geliyor. E sovyet desen penal battalion var, shock var, 20mm AT tüfekli tipler var, PPsh' lı conscriptler var, var oğlu var. Almanda ne var, pahalı  ama zavallı obersoldaten ve gariban gewehr43 lü grenadier lar.

Stormtroopers var ama pahalı tek başına bir iş yapmaz anca mp44 e up layacaksın sonra bir yeşil cover da pusuya yatırıp yaklaştıklarında tactical advance kullanacaksın o zaman sağlam çiziyor işte yani dıdısının dıdısı ally le piyade ye piyade gitmeyecen  heryere mayın koyacan onlar zaten düşüyor mayına bi yerde denk getirip wipe atacan yoksa işte tank kasayım falan laolacak iş değil

(09-03-2017, 14:19)TR Ace :
(09-03-2017, 14:16)Lehr : Stug can can :D

Stug değilde Stuh vardı Coh 1 de efsaneydi o HE mermisi vardı havaya uçuruyordu herşeyi :D

onun yerine Sturmpanzer IV brummbar koymuşlar fena sayılmaz denk getirdimi hoplatıyor piyadeyi

Bu arada yeni fark ettim bu stormtroopers ın yanında maske ve kılıç var Brendenburg tümeninin taktik sembolü, alman özel kuvvetleri olur kendileri

Stormtroopers felanda vardı Coh 1'dede Sturmpanzer 4 Stuhla bir olamaz çünkü biz stuhu ucuza getirirdik :(
Ayrıca stormtrooper'i iyi yapmak için verdiğin kaynakların listesini çıkartınca Almanların ne kadar zayıf olduğu ortaya çıkıyor ... (Gerçekte ingilizler 1v1 de Alman askerlerine zayıf olduklarını anlayınca tümenlerinin sayılarını 2 kat arttırıyorlar 10bin kişilik Alman tümenine 20 bin askerle savaşınca denk oluyor diye oyunda tam tersi)
Ara
Cevapla
#18
(10-03-2017, 09:20)TR Ace :
(10-03-2017, 09:08)Lehr :
(09-03-2017, 14:22)napolyon94 : ben piyade olarak bir anti bulamıyorum müttefik piyadelerine karşı, ingilizler yeşil cover da mahvediyorlar, USF zaten blob blob geliyor. E sovyet desen penal battalion var, shock var, 20mm AT tüfekli tipler var, PPsh' lı conscriptler var, var oğlu var. Almanda ne var, pahalı  ama zavallı obersoldaten ve gariban gewehr43 lü grenadier lar.

Stormtroopers var ama pahalı tek başına bir iş yapmaz anca mp44 e up layacaksın sonra bir yeşil cover da pusuya yatırıp yaklaştıklarında tactical advance kullanacaksın o zaman sağlam çiziyor işte yani dıdısının dıdısı ally le piyade ye piyade gitmeyecen  heryere mayın koyacan onlar zaten düşüyor mayına bi yerde denk getirip wipe atacan yoksa işte tank kasayım falan laolacak iş değil

(09-03-2017, 14:19)TR Ace :
(09-03-2017, 14:16)Lehr : Stug can can :D

Stug değilde Stuh vardı Coh 1 de efsaneydi o HE mermisi vardı havaya uçuruyordu herşeyi :D

onun yerine Sturmpanzer IV brummbar koymuşlar fena sayılmaz denk getirdimi hoplatıyor piyadeyi

Bu arada yeni fark ettim bu stormtroopers ın yanında maske ve kılıç var Brendenburg tümeninin taktik sembolü, alman özel kuvvetleri olur kendileri

Stormtroopers felanda vardı Coh 1'dede Sturmpanzer 4 Stuhla bir olamaz çünkü biz stuhu ucuza getirirdik :(
Ayrıca stormtrooper'i iyi yapmak için verdiğin kaynakların listesini çıkartınca Almanların ne kadar zayıf olduğu ortaya çıkıyor ... (Gerçekte ingilizler 1v1 de Alman askerlerine zayıf olduklarını anlayınca tümenlerinin sayılarını 2 kat arttırıyorlar 10bin kişilik Alman tümenine 20 bin askerle savaşınca denk oluyor diye  oyunda tam tersi)

O kadar çok ağladıki millet piyadeyi hiç ettiler bizim oyunlarda dikkat ettiysen hep bi mayın lafı dönüyor :D işi mayınla çözecen
Ara
Cevapla
#19
İşte piyadede o kadar açık varken Tanklardada üstünlüğü onlara bırakmaları dahada saçma :D .Biz daha pahallıya getiriyoruz Tankları Tiger 2 vs IS2 de IS2 daha avantajlı Pantehr vs Churchill desen ondada Panther alamıyor :D .

Birinci oyunda salardın Tiger 2 'yi yanına Knight Cross Holders ne Sherman kalırdı ne birşey
Ara
Cevapla
#20
Oyunda alman tarafı ile oynuyorsanız rakıp ıngılız yada usf ise bırımlerınıze dıkkat etmek gerekıyor ne yaparsanız yapın cover bıle alsanız ıngılız yada usf ınfantrylerı sızın pıyadelerı yıne ezecektır :) hiç bir şekılde alman askerlerı allıes askerlerıne karşı koyamıyor yada koyamaz..cünki halen bır denge söz konusu degıl malesef ...Eger vakıt bulabılıyorsanız mayın koymak tek cozum olabılır yoksa tankla ostwınle brumbarla blobb u dagıtamazsınız :) adam usf askerlerını toplamış blob la ellerınde bazuka yada bar silahı haritanın başından sonuna kadar kovalıyor resmen bısey yapamıyorsunuz bu cok acı bı durum :) sankı oyun 2. dunya savaşının 1944 yada 45 yılını ele almış gıbı bır goruntu cızmeye başladı...sürekli geri çekilen alman birliklerı oluyor oyunda da :)
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.