Bilgi: EU4 - 1.19 "Danimarka" Yaması Ekran Görüntüleri ve Bilgiler
#61
Yeni görsel/bilgi : İdari binalar artık unrest yerine state maliyetini düşürüyor.
Görsel ilk sayfada.
Cevapla
#62
her bölgeye kurmak lazım bir tane nedense hiç kurmazdım eskiden. bir de İskandinavya iyice parçalanmış mı yoksa bana mı öyle geliyor
Ara
Cevapla
#63
Yeni resim geldi, artık developmentten kaynaklı liberty desire sabit bir değer olmak yerine belli bir skalada hesaplanıyor.
Cevapla
#64
Bu arada @Duman EU4 Bilgi Oyununda sorduğum Arnavutluğu bölme olayı gerçekleşmiş tebrik ediyoruz onları :P
[+] 1 üye PashaZade nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#65
Arnavutluğu niye böldülerki şimdi :/
Bide 3 parçanın birini Venedik'e bırakmışlar.Osmanlı ile ilk yılda yapılan ilerlemeyi kısıtlar.
Ara
Cevapla
#66
Ne zaman gelecek güncelleme bana gelmedi oyun orjin olmasına rağmen.
Ara
Cevapla
#67
Görsel


Artık zone of control (kale bulunduğu için geçişin engellenmesi) artık area area işliyor.
Arealar friendly, neutral, contested veya hostile olabiliyor. Contested ve hostile arealar geçişinizi engelliyor.

Areada kale bulunması o area'nın durumunu belirliyor, isyancılar ise hiç etkilemiyor.
Kale bakım ücreti yarıya indirilmiş, dolayısıyla daha çok kale göreceğiz oyunda.
[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#68
Oh şu kale bakım ücrete aşağı indi de bence bazı fonksiyonların, idea ve policylerin önemi aşırı derecede azaldı.
Ara
Cevapla
#69
(31-10-2016, 21:46)Duman : Görsel


Artık zone of control (kale bulunduğu için geçişin engellenmesi) artık area area işliyor.
Arealar friendly, neutral, contested veya hostile olabiliyor. Contested ve hostile arealar geçişinizi engelliyor.

Areada kale bulunması o area'nın durumunu belirliyor, isyancılar ise hiç etkilemiyor.
Kale bakım ücreti yarıya indirilmiş, dolayısıyla daha çok kale göreceğiz oyunda.

bu area işini anlamadım daha sadec bir dille tekrar açıklarmısın
Ara
Cevapla
#70
Oyunda arealar var, area harita modundan görebilirsin, 1.19 ile politik harita modunda da görünür olacaklar.
Kalelerin nereye geçişi engelleyip nereye geçişi engellemediği artık bu area içerisinde kale olup olmadığına bağlı olacak.

Eğer o area'da 1 kale varsa o kaleyi almadan orayı geçip daha başka bir area'ya geçemeyeceksin ordularınla.
Cevapla
#71
Bence bu çok saçma bir kısıtlama. Böyle yapacağına kaleyi almadan ilerlediğimiz her vilayet ordunun aldığı hasar artsın.
[+] 2 üye Semavi7 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#72
Görsel


Yeni görsel, İran'a da wasteland dağlar gelmiş.
Cevapla
#73
Wastelandlar çevrelendiğinde o ülkenin renginde olması olayını kaldırdılar mı şimdi? Bana kalırsa çirkin duruyor böyle. Kale ücretlerinin düşürülmesi kötü olmuş savaşlar daha da uzun sürecek şimdi. Bu yama baya büyük bir yama oluyor yani neredeyse 2-3 DLC'lik şeyleri büyük bir yamayla hallediyorlar.
[+] 1 üye Lothebork nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#74
Van'ın orası da Wasteland. Acaba Ağrı olabilr mi ?
Ara
Cevapla
#75
İyi güncelleme kapıda
Ara
Cevapla
#76
(01-11-2016, 00:34)Duman : Oyunda arealar var, area harita modundan görebilirsin, 1.19 ile politik harita modunda da görünür olacaklar.
Kalelerin nereye geçişi engelleyip nereye geçişi engellemediği artık bu area içerisinde kale olup olmadığına bağlı olacak.

Eğer o area'da 1 kale varsa o kaleyi almadan orayı geçip daha başka bir area'ya geçemeyeceksin ordularınla.

Peki çıkartma yaparken bu area sorun olacak mı yoksa her yere çıkartma yapılabilecek mi yine ?

(01-11-2016, 18:19)PashaZade : Van'ın orası da Wasteland. Acaba Ağrı olabilr mi ?

Büyük olasılıkla Ağrı Dağı olabilir. ( Sende de ne göz varmış be pashazade kardeş )

(01-11-2016, 16:46)Lothebork : Wastelandlar çevrelendiğinde o ülkenin renginde olması olayını kaldırdılar mı şimdi? Bana kalırsa çirkin duruyor böyle. Kale ücretlerinin düşürülmesi kötü olmuş savaşlar daha da uzun sürecek şimdi. Bu yama baya büyük bir yama oluyor yani neredeyse 2-3 DLC'lik şeyleri büyük bir yamayla hallediyorlar.

Kale ücreti konusuna kesinlikle katılıyorum. Aİ için konuşuyorum şu anda bile bi lehistan resmen kaleden geçilmiyor. Bu yama ile birlikte artık 2 3 şehirde bir karşımıza kale çıkmassa iyidir Multi için konuşmak gerekirse 2 oyuncu için bol çekişmeli ve uzunca bir savaş oyunun keyfini bir düzey üst sıraya çekebileceğine inanıyorum. Ve son olarak evet gerçekten her konuda değişiklik içeren bir yama olacak oyunun yapısı küçükte olsa değişiyor gibi " anarşik devlet " ve gerçekte olan coğrafi koşullar oyuna gerçekten en iyi şekilde geçirilmek isteniyor Johan ve ekibi gerçekten çok iyi çalışıyorlar ve bunları oyuncuya yansıtmak için ellerinden geleni yapıyorlar vallahi helal olsun.  :up:   :nerd:

Bu arada 1.19 yamasının ne zaman geleceği hakkında bir paylaşım yapıldığı takdirde buraya da aktarırsanız gerçekten memnun kalacağım.
Ara
Cevapla
#77
(01-11-2016, 18:19)PashaZade : Van'ın orası da Wasteland. Acaba Ağrı olabilr mi ?

Coğrafya ağlıyor :(
Ara
Cevapla
#78
(01-11-2016, 18:49)KTL™ Sherlock : Büyük olasılıkla Ağrı Dağı olabilir. ( Sende de ne göz varmış be pashazade kardeş )

(01-11-2016, 19:52)Barbarossa :
(01-11-2016, 18:19)PashaZade : Van'ın orası da Wasteland. Acaba Ağrı olabilr mi ?

Coğrafya ağlıyor :(

@KTL™ Sherlock Allah vergisi. :P

@Barbarossa artık sen öğretirsin onlara.
Ara
Cevapla
#79
Cilo dağı.
Ara
Cevapla
#80
Cilo Dağı Türkiye’nin 2. en yüksek dağıdır - wikipedi

Ağrıyı yaparlar o zaman. Dağların boyutu değişmiyor ya.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.