Bu konuda 1.20 yamasına dair ekran görüntüleri paylaşılır.
Farenizi bu ekran görüntülerine getirerek bilgi alabilirsiniz.
Konu sürekli güncellenir.
Bilgi: EU4 - 1.20 "Ming" Yaması Ekran Görüntüleri ve Bilgiler
|
Bu konuda 1.20 yamasına dair ekran görüntüleri paylaşılır.
Farenizi bu ekran görüntülerine getirerek bilgi alabilirsiniz.
Konu sürekli güncellenir.
06-12-2016, 15:40
Yeni state prosperity mekaniği bölgelerin development costunu düşürüyor productionunu yükseltiyor. (Türkçe gg)
06-12-2016, 16:04
Bu ne artık şehir yerine bölge ekranı mı gelicek karşımıza? Victoria 2 gibi yapmaya çalışıyorlar sanırım.
https://twitter.com/producerjohan/status...7421253632
Johan sailor mekaniğini kaldırsaydık üzülür müydünüz diye sormuş, mekanik gidici.
07-12-2016, 17:16
Bye Bye sailors seni sevmiştim daha gerçekçi oluyordu
07-12-2016, 18:25
Hiç deneme fırsatım olmadı onları.
Manpower'ı genel nüfus olarak değiştirip yeni mekaniklerle etkileşimde olmasını sağlamaları muhtemel. Özellikle "We bled for this" başarımı bu değişiklikler öngörülerek düşünülmüş gibi.
08-12-2016, 02:19
Denizci mantığı gereksiz zaten. Yani oyuna bir eklentisi yok. Aslında sıkıntı şurada bana kalırsa. Denizci arttırıcı bazı devletlerde idea var ve über sonik gereksiz. Belki bunun önüne geçilmiş olabilir.
Bu arada resimdeki olay nedir?
08-12-2016, 11:42
Bence denizci mekaniği güzel fakat oyuna bir katkısı yok. Geldiğinden beri bir kere bile bakmadım kaç denizcim var diye. Daha oyunu etkileyen bir hale gelmesi lazım. Mesela havuzdan gemiye gelen denizcilerin tecrübe puanı olsa bunlar çok sık öldükçe gemi o puandan kaybetse. Batınca zaten hepsi gitti. İnebahtı deniz savaşında Osmanlı donanması çok sayıda teçrübeli denizcisini kaybetti. Giden gemilerin yenisi geldi ama denizcilerin boşluğu hiç doldurulamadı. Bunu oyuna yansıtmak lazım. Bu ordular içinde olabilir. Her bir birimin bir tecrübe puanı olur ne kadar çok adam kaybederse tecrübe o kadar yavaş ilerler. Çünkü ölenler yeni gelenlere tecrübelerini aktaramaz. Sağ kalanlar anca tecrübe artışı sağlıyabilir. Böylece oyuncu birim ve adam kaybetmemeye odaklanır. Ordu ve donanma geleneğindense bu sistem daha gerçekçi olur. Ne kadar çok tecrübesi yüksek ordumuz var ise o kadar yüksek özellikli general veya amiral basarız.
Bir sonraki günlükte anlatılacak, bu zamana kadar oyuna dlc ile eklenmiş en büyük mekanik denilen mekanikten bir ipucu. Sizce ne olabilir?
Martin Luther'a benziyor. Büyük kişilikler mi geliyor acaba?
Aynı zamanda hükûmdar manaları uçurulmuş.
12-12-2016, 23:39
İlla DLC aldıracaklar var ya adama :/ . İndirimde RoM indirime girer mi acaba (olası yılbaşı indiriminde yani)?
Belki AoW + Sabaton Music Pack yapabilirim -ki olasılık imkansıza yakın- Bence Protestanlık-Reform dağılımı hakkında bir şey. Din ligi savaşının çıkması için modifierler-eventler ile yükselen-alçalan bir seviye gösterimi olabilir.
Geri Döndüm (Sayılır)
13-12-2016, 17:55
Çağ mekaniğine dair verilen bir diğer ipucunu da ilk mesaja ekledim, yalnız orada Gotland'daki 10k isyancının bayrağı mı değişmiş?
17-12-2016, 20:49
Modcular için değişiklikler yapılmış, Eminim modcular bu resimdeki değişikliğin ne olduğunu dha iyi açıklayacaktır :p, Tahminim yeni modifier.
19-12-2016, 19:24
Truce yüzünden gelemeyen Portekiz... Tabii ki her Kastilya oyuncusunu üzer, Enrique'yi yoksayarsak üzer :D
Farklı bir şey neden bulamadım -1000 truce modifierinin tam kapanması haricinde :/
Geri Döndüm (Sayılır)
19-12-2016, 19:58
Sanırsam playerlar için yapılmış bir düzenleme millet unutup truce break yaptırılmasın diyedir
Tatil bitti ve yeni görseller gelmeye başladı.
Yeni bölgeler eklenmiş. Özellikle Beijing ve Hetu Ala bölgelerinin ikiye bölündüğü farkediliyor. |
|