Stellaris için çıkacak olan 2.0 yamasına dair ekran görüntüleri ve bilgiler bu konu altından paylaşılır.
Bilgi: Stellaris - 2.0 "Cherryh" Yaması Ekran Görüntüleri ve Bilgiler
|
28-10-2017, 00:40
28-10-2017, 11:03
oyun şimdi şimd güzelleşmeye başladı... belli noktadan sonra kendini tekrar ediyordu. çeşitliliğe ihtiyaç vardı. yeni patch oyunu bambaşka noktalara taşıyacak eminim
30-10-2017, 11:15
Bu bile aklima guzel taktikler getiriyor. Bu sistem harika bir gemi insa ussu yada savunma pozisyonu olabilir. Ayni anda 6 gemi uretebilen bir starbase ile cok tatli gider.
31-10-2017, 16:44
01-11-2017, 10:55
Solucan deliginin standard gelistirilebilir bir ftl yontemi yerine statik bir baglanti olacagi kesin gibi artik. Dogal yada yapay, uzun mesafelerde iki yada daha cok nokta arasindaki bir yol olacak.
01-11-2017, 18:33
Gezegen yok eden silah fantezimi ne zaman gerçekleştirebileceğim? Paradox duy sesimi.
Şaka bir yana oyun her geçen DLC daha da güzelleşiyor. Söz konusu uzay olunca hayal gücünün sınırı yok, DLC lere de yansıyor bu doğal olarak.
06-11-2017, 22:42
İnsan düşünüyor koskoca galaktik imparatorluk olmuşlar neden hala 1500 sene önceki gibi diplomat yollayıp claim atmaları gerekiyor.
07-11-2017, 19:32
Stellaris ekibinin yama numaralandırmalarıyla bir sorunu var malesef, benzer durum 1.7'de de yaşanmıştı, millet 1.6'dan sonra 1.7'yi beklerken 1.7 için anlatılanlar bir anda 1.8 olup 1.7 Bradbury yaması sadece multiplayer değişiklikleri içeriyor diye sadece beta olarak çıkmıştı, ardından herkes için çıktı ancak çeşitli buglar farkedilince geri çekildi, sonra fiilen 1.6'dan 1.8'e atlandı. Şimdi de 1.9 zannedilen Cherryh yamasının aslında 1.9 değil 2.0 olduğu belirtildi, 1.9 geçen hafta duyurulan Humanoids eklentisiyle birlikte çıkacak "kodsuz" bir yama. 1.9'un kodunun olmamasından ve 1.7 sonrası günlüklerde önümüzdeki yama Cherryh denmesinden nasıl bir kaos yaşandığı görülebilir ve açıkçası böyle yüzbinlerce satan bir oyun için normal davranışlar değil bunlar.
1.9'un kod adının olmaması ve 2.0'ın kod adının 1.9 diye önceden duyurulmasının garipliğini bir nebze azaltmak adına yukarıdaki görselde 1.8'in kod adı Capek yazılmamış, 1.8 ve 2.0 yazılsa 1.9'un isminin olmaması sırıtacaktı. Sonuç olarak konunun ilk mesajını ve başlığını güncelledim.
30-11-2017, 01:31
01-12-2017, 21:11
01-12-2017, 22:42
Devasa bir günlüğümüz var bu hafta, multiplayer sonrası çevirmeye çalışacağım.
23-01-2018, 01:34
2.0 ile birlikte gezegen bazlı edictler imparatorluk seviyesine çıkarılmış tüm ülkenize etki ediyor.
25-01-2018, 15:49
Sanirim haftaya gelecek gelistirici gunlugu ile ilgili twitterdan bisey paylasmis martin abimiz.
https://twitter.com/Martin_Anward/status...4435411969 Kisaca, savas sonrasi raporlarda silahlarinizin dusmana gore ne kadar verimli oldugu daha iyi anlasilacak. Ona gore gemi dizayniyla oynamak gerekli olacak iyi bir filo icin. |
|
Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi