İleti Sayısı: 3,664
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
54
Witcher'da 1. ve 2. oyun arasında itemlerin aktarılabildiği hakkında bir şey duymuştum. Sahi yine itemler çöp oluyormuş. Konuya dönersek bence oynanış açısından gerekli bir şey. Tabi bazı oyunlar aradan geçen yıllar ile karakteri yaşlandırarak ya da önceki oyundan çok çok daha değişik olması ile en azından oyuncuya -buradaki düşmanlar o kadar zor ki karakterim bile zorlanıyor- gibi bir his vererek kurtarıyor. Ama sonuçta her oyun bu kadar uğraşmıyor. Bana gelirsek bence sıfırdan yükselmek her zaman dolu bir karakterle başlamaktan daha eğlenceli.
•
İleti Sayısı: 1,584
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
44
Son Tomb Raider üçlemesi aklıma geldi konuyu okuyunca. İlk oyunda adada etraftan bulduklarımızı kullanıp, ilerledikçe elimizdekini geliştirdiğimiz ya da çevreden daha gelişmişini bulduğumuz bir oyundu. Aynı şekilde level atladıkça hayatta kalma yetenekleri açıyorduk. Oyun bittiğinde full + full oluyorduk. Her yeni oyunda başlangıçta başımıza bir bela geldiği için sürekli donanımlarımız eksik başlıyoruz ve hikaye ilerlerken donanımlarımızı geri kazanıyoruz. Hayatta kalma yeteneklerini de sıfırdan yeniden açıyoruz. Bazı hayatta kalma yetenekleri tüm oyunlarda ortak ve her seferinde yeniden açıyoruz. Bazıları oyuna özel gibi. Üzerine durup düşündüğünüzde abes geliyor ancak her seferinde yeni bir oyuna başladığımız için karakter build ediyoruz. Benim için şu ana kadar hiç problem olmamıştı ya da üzerinde düşünmemiştim. Bu konuyu okuyunca düşündüm. Ama ben tamamım yani, pek bir sıkıntı oluşturmuyor bence.
•