Dota 2 - Karroch, the Beastmaster
#1
Beastmaster Türkçe Bilgi:

6.88f'ye uygundur.

Beastmaster.png?version=366062c505eb87ce...22b4089e13
Strength_primary_attribute_symbol.png?ve...2e9432440a: 23+2,2
40px-Agility_attribute_symbol.png?versio...1691851193: 18+1,6
40px-Intelligence_attribute_symbol.png?v...6ea3d191f0: 16+1,9
88XODV.jpg
Hareket hızı                       310
Dönme oranı                     0,4
Görüş menzili                    1800/800
Saldırı menzili                    150 (Yakın)
Atkı hızı                                Anında
Saldırı animasyonu         0,3+0,7
Temel saldırı süresi         1,7
Büyü direnci                      %25
Çarpışma büyüklüğü      24

Hikâye:
Karroch boyunduruklar altında doğdu. Annesini doğum sırasında kaybetti; Slom'un Deli Kralı'nın nalbantı olan babası ise o beş yaşındayken ezilerek öldürüldü. Karroch bundan sonra kralın büyük hayvanat bahçesinde çalışmaya başladı ve kraliyet sarayının yaratıkları arasında büyüdü: aslanlar, maymunlar, geyikler ve ancak görünce varlığına inanılacak türden az bilinen pek çok hayvan. Yedi yaşına bastığında, bir kâşif hayvanat bahçesine daha önce hiç eşi benzeri olmayan, keşfedilmemiş bir yaratık getirdi. Kralın huzuruna zincirlere vurulduktan sonra getirilen bu yaratık ağzını oynatmadan konuştu. İlk kelimeleri "Özgürlük için yalvarıyorum." idi. Kral bunun karşısında sadece güldü, oradakilere yaratığın sirkte oynatılması için emir verdi. Fakat yaratık bu emre uymayınca Mad Scepter ile çarpıldı ve boyunduruk altına alındı. Aylar geçtikçe, Karroch gizlice hasta ve yaralı olan bu yaratığı besledi ve tedavisi için ilaçlar getirdi, ancak bunlar sadece yaratığın kötü gidişatını yavaşlatmaya yetiyordu. Yaratık, kelimeler kullanmadan çocukla konuşuyor ve bu süre boyunca çocukla yaratık arasındaki bağ gittikçe güçleniyordu. Ta ki onun yaptığı konuşmaları sonlandırana dek; Karroch sarayın hayvanat bahçesindeki diğer tüm hayvanlarla da konuşabildiğini farketti. Bir gece arkadaş olduğu yaratık ölünce, çocuğun kanı beynine sıçradı. Sarayın bahçesindeki tüm hayvanları isyan çıkarmaları için örgütledi ve kafeslerini saray avlusuna açıp fırlatarak onlara öldürme arzusu aşıladı. Deli Kral bu kargaşa sırasında parçalanarak öldürüldü. Bu kaos ortamında, asil bir geyik onu özgürlüğüne kavuşturan çocuğa boyun eğdi. Beastmaster geyiğe binerek, sarayın yüksek duvarlarından sıçrayarak kaçtı. Şimdi büyümüş bir adam olan Karroch the Beastmaster, vahşi canlılarla olan iletişimini hiç koparmadı ve doğanın vahşiliği ile birleşen bir savaşçıya dönüştü.

Yetenekler:

Wild Axes (Q/W):
Wild_Axes_icon.png?version=4537ab6be0bba...a7ffcd3ca0
Yetenek: Nokta hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Fiziksel

Beastmaster baltalarını uçurarak fırlatır ve tekrar kendine çeker, baltalar yolları boyunca düşman birimleri ve ağaçları keser. Her balta bir düşmana bir kere vurabilir.

Yetenek animasyonu: 0,4+0,47
Kullanma menzili: 1300
Balta yarıçapı: 140
Baltaların fırlama mesafesi: 1300
Balta yayılma mesafesi: 353
İsabet başına hasar: 70/100/130/160

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 13
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 120
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.
Doğada hayatta kalmayı öğrenirken savaş baltası kullanmakta ustalaşan Beastmaster, düşmanlarını devirdiği gibi ağaçları da devirebilir.

Notlar:
  • Baltalar, ortalama 800 hızla kesişip geri döndükleri hedef noktaya yaylar çizerek ilerler.
  • Baltalar geri dönmeden birbirinden en fazla 353 mesafe uzaklaşacak şekilde şekilde ayrılarak hedef noktaya varır.
  • Baltaların minimum ilerleme mesafesi de 353'tür, yani 353 mesafeden daha yakın bir yere hedeflendiğinde baltalar yine de 353 mesafede kesişir.
  • Bir birim kullanım başına sadece iki defa hasar görebilir, yani verilebilen maksimum hasar 140/200/260/320'dir. Her bir balta bir birimi hedef noktaya varana kadar ve hedef noktaya varmasından geri dönmesine kadar hasar verir. Bir birim iki baltaya da hedef noktaya varmadan isabet ederse baltaların geri dönmesiyle hasar almaz.
  • Baltalar 140 menzilindeki ağaçları yok eder.
  • İki balta da hareket ederken etraflarında 600 engelsiz görüş sağlar. Bu görüş sürmez.

Call of the Wild: Hawk (W/D):
Call_of_the_Wild_Hawk_icon.png?version=0...bc10d49355
Yetenek: Hedefsiz

Beastmaster savaş alanını keşfetmek üzere gözcü bir şahin çağırır. Seviye 3 ve sonrasında, şahin 4 saniye sabit durarak görünmez olabilir.

Yetenek animasyonu: 0,3+0,63
Şahin süresi: 60

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 42/38/34/30
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 25
Beastmaster, çocukluğunda garip bir yaratıkla arkadaş olduktan sonra ihtiyacı olduğunda hayvanları yanına çağırmayı öğrenmiştir.

Notlar:
  • Bu yeteneği öğrenmek ve yükseltmek otomatik olarak Call of the Wild: Boar yeteneğini de öğretir ve yükseltir.
  • Önceki şahin'in süresi bitmeden bu yetenek yeniden kullanılırsa önceki şahin'i yok etmez.
  • Land Mines yeteneğini tetiklemez ve bundan hasar almaz.
  • "Bütün birimleri seç" kısayolu şahinleri seçmez.

Call of the Wild: Boar (E/B):
Call_of_the_Wild_Boar_icon.png?version=5...f3fb6b30a2
Yetenek: Hedefsiz
Hasar türü: Fiziksel

Beastmaster bir domuz çağırır.

Yetenek animasyonu: 0,3+0,63
Domuz süresi: 60

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 42/38/34/30
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 25
Beastmaster, çocukluğunda garip bir yaratıkla arkadaş olduktan sonra ihtiyacı olduğunda hayvanları yanına çağırmayı öğrenmiştir.

Notlar:
  • Bu yeteneği öğrenmek ve yükseltmek otomatik olarak Call of the Wild: Hawk yeteneğini de öğretir ve yükseltir.
  • Önceki domuzun süresi bitmeden bu yetenek yeniden kullanılırsa önceki domuzu yok etmez.

Inner Beast (D/F):
Inner_Beast_icon.png?version=4515ef4d5ee...bdcd592a76
Yetenek: Aura
Etkileme: Dost birimler

Müttefiklerinin içlerindeki öfkelerini harekete geçirir, pasif olarak saldırı hızlarını arttırır.

Yarıçap: 900
Fazladan saldırı hızı: 15/25/35/45

20px-Illusion_symbol.png?version=7a3a015...66533cbae2 İllüzyonlar tarafından kullanılabilir.
20px-Breakable_symbol.png?version=75c8c3...8ece243865 Bozma ile bozulur.
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Inner Beast: Kaldırılamaz.
Beastmaster'ın hayvanların doğuştan gelen gücünü kışkırtma yeteneği Slom kralının öldürülmesi esnasında görülmüştü.
 
Notlar:
  • Bütün çağırılmış birimleri, illüzyonları ve dokunulmaz birimleri etkiler.
  • Fazladan saldırı hızı güçlendirmesi alandan ayrıldıktan sonra 0,5 saniye sürer.

Primal Roar (R/R):
Primal_Roar_icon.png?version=17dec674a08...3fe1619707
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel

Beastmaster sersemleten sağır edici kükreyişini salıverir ve hedefine doğru etraftaki birimleri iterek kendine bir yol açar. Kükremenin yolundaki bütün birimler hasar alırken itilen birimlerin hareket ve saldırı hızı yavaşlar. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir.

Yetenek animasyonu: 0,5+0,63
Kullanma menzili: 600 (16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32950)
İttirme mesafesi: 300
Hasar: 150/225/300
Hareket hızı yavaşlatma: %50
Saldırı hızı yavaşlatma: 50
Yavaşlatma süresi: 2/3/4
İttirme süresi: 0,6
Sersemletme süresi: 3/3,5/4

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 80/75/70 (16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a3245)
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 150/175/200
20px-Spell_immunity_block_partial_symbol...bf6e32b59e Büyü bağışıklı hedefleri hedefleyebilir ve sersemletebilir. Büyü bağışıklıyken birincil hedefe hasar vermeye çalışır. İkincil büyü bağışıklı hedefleri ittirebilir. İkincil büyü bağışıklı hedefleri yavaşlatmaz ve bu hedeflere hasar vermeye çalışmaz. Yavaşlatma büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmamışsa sürer.
20px-Spell_block_partial_symbol.png?vers...d942cb1f16 Sadece birincil hedefte, tamamen engellenir.
20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dc Dolum süresini azaltır ve kullanma menzilini artırır.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Stunned: Güçlü kaldırmalarla kaldırılabilir.
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Primal Roar Push: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Primal Roar Slow: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Beastmaster, ilkel içgüdülerini her seviyeden düşmanında tahribata neden olacak hayvanca bir kükremeye yönlendirmeyi öğrenmiştir.
 
Notlar:
  • Sadece düşman birimler kükremenin etkisiyle ittirilir.
  • Etkilenen birimler ittirme sırasında tamamen etkisizleştirilir.
  • Primal Roar sersemletmek için kuryeler üzerinde kullanılabilir; fakat hasar vermez. Kuryeler ayrıca ittirilebilir.
  • Birimleri 500 hızla en fazla 300 mesafe uzağa ittirir, bunun sonucunda 0,6 saniyelik bir ittirme süresi olur. Bu güçsüzleştirme gizlidir.
  • İttirme ve yavaşlatmanın menzili dinamiktir ve Beastmaster ve birincil hedefin arasındaki mesafeye bağlıdır. Kullanımda hedefle Beastmaster arasındaki her 2 mesafe için ittirme menzili 1 artar. Hedef 600 uzakta olduğunda ittirme, birimleri Beastmaster ve hedefin 300 arkasına kadar ittirir. Hedef 950 uzakta olduğunda ittirme birimleri Beastmaster ve hedefin 475 arkasına kadar ittirir. İttirme alanının genişliği her zaman 300'dür, yani etkilenen alan her zaman stadyum şeklindedir.
  • Dinamik menzilden dolayı yavaşlatma/ittirme birimleri en fazla 900(16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a321425) uzaklaştırır. Aether Lens varken en fazla 1200(16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a321725) uzaklaştırır.
  • Düşman birim Beastmaster ve kükreme hedefi ile tam hizalı ise yana ittirilmez. Mamafih, yavaşlatma ve hasar yine de uygulanır ve hedef ittirme süresi boyunca etkisizleştirilir.


Şahin:

250px-Beastmaster_Hawk_model.png?version...a6dacf4592
[Çağırılmış birim]
Seviye: 1
Süre: 60
Can: 40/60/80/100
Can yenilenmesi: 1,5
Zırh: 5 (Temel)
Büyü direnci: %0
Hareket hızı: 250/275/300/325 (Uçan)
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,6
Çarpışma büyüklüğü: 24
Görüş menzili: 500/750/1000/1250 (gündüz - engelsiz)// 500/650/800/950 (gece - engelsiz)
Ödül: 30/40/50/60
Deneyim: 77

Yetenekler:

Invisibility:
Invisibility_%28Hawk%29_icon.png?version...9b88899172
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi

Bir süre hareketsiz kalırsa şahin görünmez olur.

Kaybolma zamanı: 1
Kaybolma gecikmesi: 3

20px-Breakable_no_symbol.png?version=576...d13a65bd79 Bozma ile bozulmaz.
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Hawk Invisibility: Kaldırılamaz.

Notlar:
  • Call of the Wild yeteneğinin 3. seviye olması gerekir.
  • Kaybolma zamanı+ kaybolma gecikmesi süresi şahin'in görünmez olmadan önceki toplam süreye eşittir (4 saniye) .
Domuz:

250px-Beastmaster_Boar_model.png?version...ff878a552a
[Çağırılmış birim]
Seviye: 1
Süre: 60
Can: 200/300/400/500
Can yenilenmesi: 1,5
Zırh: 0 (Temel)
Büyü direnci: %0
Hasar: 10/25/40/55 (Delici)
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 550
Temel saldırı süresi: 1,25
Saldırı animasyonu: 0,5+0,47
Atkı hızı: 1500
Hareket hızı: 350
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,6
Çarpışma büyüklüğü: 24
Görüş menzili: 1400/800
Ödül: 26-38
Deneyim: 60/70/80/90

Yetenekler:

Invisibility:
Poison_%28Boar%29_icon.png?version=99474...76bc4ff385
Yetenek: Pasif
Etkileme: Düşman birimler

Saldırı ve hareket hızını azaltan bir zehir zerk eder.

Hareket hızı azaltma: %10/%20/%30/%40
Saldırı hızı azaltma: 10/20/30/40

20px-Breakable_no_symbol.png?version=576...d13a65bd79 Bozma ile bozulmaz.
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Yavaşlatma, büyü bağışıklığından önce konmuş ve kaldırılmamışsa sürer.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Boar Poison Effect: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.

Notlar:
  • Call of the Wild yeteneğiyle gelişir. Mamafih, çağırılmış domuzların yetenek seviyeleri buna adapte olmaz.
  • Art arda saldırılar yavaşlatmayı istiflemez, süreyi yeniler.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.