Dota 2 - Kaldr, the Ancient Apparition
#1
Ancient Apparition Türkçe Bilgi:

7.02'ye uygundur.

Ancient_Apparition.png?version=b1f474d0d...0b2e8ba694
40px-Strength_attribute_symbol.png?versi...55b0e6b483: 18+1,4
40px-Agility_attribute_symbol.png?versio...1691851193: 20+2,2
40px-Intelligence_primary_attribute_symb...213f72220a: 25+2,6
njNNp1.jpg
Hareket hızı                       295
Dönme oranı                     0,6
Görüş menzili                    1800/800
Saldırı menzili                    600
Atkı hızı                                1250
Saldırı animasyonu         0,45+0,3
Temel saldırı süresi         1,7
Büyü direnci                      %25
Çarpışma büyüklüğü      24

Hikâye:
Ancient Apparition Kaldr, zamanın dışından yansıyan bir gölgedir. Evren ile onun sonunun gelmesini bekleyen sonsuz boşluk arasında soğuktan yükselir. Kaldr vardır, Kaldr vardı ve Kaldr olacaktır. Bizim farkettiğimiz bize ne kadar güçlü görünürse görünsün, ölümsüz gerçek Kaldr'in sadece küçük bir yankısından ibarettir. Bazıları inanır ki, evren yaşlanıp son anlarına yaklaştıkça ve sonsuzluğun sonu yaklaştıkça Kaldr'in gücü parlayacak ve kudretlenecek, böylece Ancient Apparition daha da gençleşecek ve güçlenecektir. Sahip olduğu buzlar her şeyi durduracak ve silüeti, seyretmek için çok korkunç olan bir ışık yayacak. Artık hayalet olarak kalmayacak!

Yetenekler:

Cold Feet (Q/C):
Cold_Feet_icon.png?version=63a122f445c92...aed7d31cc2
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel

Düşman birimine zamanla oluşan hasar veren dondurucu bir büyü yapar, fakat düşman birim büyünün yapıldığı yerden uzaklaşırsa etkisi bitebilir. Eğer düşman birim belirtilen menzilden dışarı çıkmazsa, o bölgede sersemler ve 4 saniye sonra donmuş vaziyette durur.

Yetenek animasyonu: 0,01+0
Kullanma menzili: 700/800/900/1000
Etkisinin bitme menzili: 740
Tik başına hasar: 37,5/50/62,5/75
Hasar süresi: 4
Sersemletme süresi: 1,25/2/2,75/3,5
Şarj sayısı: 0 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 3)
Şarj yenilenme süresi: 0 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 13/11/9/7)

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 13/11/9/7
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 150
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Hasar vermeye çalışır; ama zayıflatma büyü bağışıklığından önce konursa ve arındırılmadıysa sersemletmez.
20px-Spell_block_symbol.png?version=b767...d2da7d2488 Engellenebilir.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Cold Feet: Herhangi bir arındırmayla arındırılabilir.
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Cold Feet Freeze: Güçlü arındırmalarla arındırılabilir.
Kaldr'ın varlığı etrafındakileri dondurucu bir boşluğa doğru çeker ve sonsuza kadar buzun içinde hapis kalacaklarına dair korkutur.

Notlar:
  • Cold Feet kullanıldığında başta hedefe bir zayıflatma ve hedefin olduğu yere bir işaret koyar.
  • Hedef, işaretten 740 mesafeden yakın durduğu sürece zayıflatmadan hasar alır ve 4 saniye sonra sersemler.
  • Hedef, ilk zayıflatma sırasında işaretten 740 mesafe uzaklaştığında büyü tamamen durur, zayıflatma ve işaret kaldırılır. Yani hedef tekrar yaklaşsa dahi hasar almaz veya sersemlemez.
  • Cold Feet, üzerinde Cold Feet veya Cold Feet Freeze eklentisi bulunan birimler üzerinde kullanılamaz.
  • 1 saniye aralıklarla, ilki kullanıldığı anda olmak üzere 4 defa hasar verir.
  • Sersemleme son hasardan 1 saniye sonra uygulanır.
  • Bir birime en fazla 150/200/250/300 hasar (hasar azaltması yoksa) verebilir.

Ice Vortex (W/E):
Ice_Vortex_icon.png?version=3b7d2e884cfa...58beecdbe5
Yetenek: Alan hedefli
Etkileme: Düşman birimler

Menzili içerisinde hareket hızını yavaşlatan ve büyü hasarını arttıran bir soğuk enerji girdabı yaratır. 16 saniye sürer.

Yetenek animasyonu: 0,01+0
Kullanma menzili: 1500
Etki alanı: 275
Hareket hızı yavaşlatma: %15/%20/%25/%30
Büyü direnci azaltma: %15/%20/%25/%30
Süre: 16

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 4 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 3)
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 80/90/100/110
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Yavaşlatma ve artırılmış büyü hasarı, zayıflatma büyü bağışıklığından önce konmuşsa uygulanmaya devam eder.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Ice Vortex: Arındırılamaz.
Savaş alanını soğutmak, dondurucu, yakıcı rüzgarlara hükmetmek Kaldr'ın arzusudur.

Notlar:
  • Yavaşlatma ve artırılmış büyü hasarı aura ile sağlanır. Bu zayıflatma 0,5 saniye uzar.
  • Çoğu kahramanın büyü direncini, başka büyü direnci kaynakları yoksa veya Meepo ya da Visage değiller ise %13,75/%10/%6,25/%2,5'a indirir.
  • Başka büyü direnci kaynakları yoksa Meepo'nun büyü direncini %25,25/%22/%18,75/%15,5'a ve Visage'in büyü direncini -%3,5/-%5/-%12,5/-%17'ye indirir.
  • Art arda kullanılan Ice Vortex yetenekleri istiflenmez. Bir birim, birden fazlası üst üste binmiş olsa bile sadece bir tanesinden etkilenir.
  • Süre boyunca hedeflenen noktada 200 yer görüşü sağlar.

Chilling Touch (E/G):
Chilling_Touch_icon.png?version=93b72b17...c33ba6b7b1
Yetenek: Alan hedefli
Etkileme: Dost kahramanlar/düşmanlar
Hasar türü: Büyüsel

Buz gibi bir rüzgar müttefik kahramanları büyüler, onları belli bir sayıda fiziksel saldırı için fazladan büyüsel hasar vermesini sağlar. Bu sırada saldırı hızları hafiften yavaşlar. Ancient Apparition bu güçlendirmeyi her zaman alır. 30 saniye sürer.

Yetenek animasyonu: 0,01+0
Kullanma menzili: 800
Yarıçap: 525
Saldırı sayısı: 3/4/5/6
Saldırı başına hasar: 50/60/70/80 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 130/140/150/160)
Saldırı hızı yavaşlaması: 20
Süre: 30

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 50/42/34/26
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 110/120/130/140
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklından geçer.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Chilling Touch: Herhangi bir arındırmayla arındırılabilir.
Ancient Apparition'ın ebedi ilmi, müttefiklerine buz gibi bir büyü yeteneği sağlıyor.

Notlar:
  • Bu yetenek alandaki dost kahramanlara, saldırılarını güçlendiren bir güçlendirme koyar. Kullanıldıktan sonra alana girmek ya da alandan çıkmanın hiçbir etkisi yoktur.
  • Güçlendirme sadece Meepo klonları dahil kahramanlara konur, illüzyonlara konmaz.
  • Güçlendirme, Ancient Apparition'a, Ancient Apparition hedef alanın dışında dahi olsa konur.
  • Hasar saldırı hasarından ayrı olarak, saldırı hasarından önce verilir; ancak saldırının isabet etmesine bağlıdır.
  • Yani saldırı ıskalar ya da saldırıdan kaçılırsa hasar verilmez ama kalan saldırı sayısı da değişmez.
  • Sadece isabetli saldırılar kalan saldırı sayısını değiştirir ve hasar uygular.
  • Hasarın kaynağı saldıran kahramandır, Ancient Apparition değil.
  • Hasar binalar veya gözlere verilmez, bunlara saldırmak kalan saldırı sayısını düşürmez.
  • Güçlendirilen dost başına en fazla 150/240/350/480 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 390/560/750/960), güçlendirilen 5 kahramanla en fazla 750/1200/1750/2400 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 1950/2800/3750/4800) hasar (hasar azaltması yoksa) verebilir.
  • Chilling Touch yeteneğini yeniden kullanmak güçlendirme süresini yeniler, saldırı sayısını sıfırlar ve saldırı sayısını ve fazladan hasarı o anki seviye ve hünerler üzerinden yeniler.
  • Ancient Apparition ya da güçlendirilen müttefik durum çubuğunun üzerindeki güçlendirme ikonuna sol tıklayıp bu güçlendirmeyi kendisi üzerinden kaldırabilir.

Ice Blast (R/T):
Ice_Blast_icon.png?version=58b96c16dfedf...c16910fa09
Yetenek: Nokta hedefli
Etkileme: Düşmanlar/düşman kahramanlar
Hasar türü: Büyüsel (Sağlık silme)

Savaş alanının herhangi bir yerine işaretleyici fırlatır; hasar veren dolu patlamasının alanını belirlemek için yeniden tetiklenmesi gerekir. İşaretleyici ne kadar uzağa giderse patlama o kadar büyük olur. Patlamanın içinde yakalanan veya buzlu top tarafından dokunulan düşmanlar Frostbitten zayıflatmasıyla etkilenip hasar alır ve sağlık yenilenmesi önlenir. Frostbitten bir birimin sağlığı belirli bir yüzdeden aşağı düşerse düşman anında parçalanacaktır. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir.

Yetenek animasyonu: 0,01+1,07
Kullanma menzili: Global
Atkı yarıçapı: 275
Minimum patlama yarıçapı: 275
Maksimum patlama yarıçapı: 1000
Patlama hasarı: 250/350/450
Saniye başına hasar: 12,5/20/32
Parçalanma can eşiği: %10/%11/%12
Süre: 8/9/10 (20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dc17)

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 40
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 100/125/150
20px-Spell_immunity_block_partial_symbol...bf6e32b59e İlk hasar büyü bağışıklı düşmanlara hasar vermeye çalışmaz. Büyü bağışıklı düşmanlara zayıflatmayı koyar ve bu düşmanları parçalayabilir. Zayıflatma büyü bağışıklı düşmanlara hasar vermeye çalışır.
20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dc Süreyi artırır.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Ice Blast: Arındırılamaz.
Buz fırtınaları, yıllar boyunca Kaldr'ın buzlu uzuvlarından çıkıp dünyaya çarpmış ve çarptığı bölgedeki ekosistemi kendi sonsuz gücünün anıtları haline getirmiştir.

Notlar:
  • Kullanıldığında yerini Release alt-yeteneği alır.
  • İz atkısı Release kullanılana, Ancient Apparition ölene ya da harita sınırına ulaşana kadar 1500 hızda hareket eder.
  • İzin görünmezliği vardır ve iz düşmana gözükmez. Mamafih, gerçek görüş ile atkıyı küçük haritada düşmanlar nokta olarak görebilirler.
  • Görünmezlik aynı zamanda bazı görünmezlik kaynaklarından kaynaklanan ve düşman tarafından gerçek görüşleri varsa görülebilen bir şok dalgası efektine sahiptir.
  • İz atkısı ne zarar verir ne de zayıflatmayı koyar.
  • Patlama yarıçapı 275'ten başlayıp izin ilerlediği her saniye 50 artarak maksimum 1000 yarıçapa ulaşır. Yani maksimum yarıçapına ulaşması en az 15 saniye sürer ve bu sırada 22500 mesafe ilerler.
  • İz, hareket ederken 500 engelsiz görüşe sahiptir, bu görüş sürmez.
  • İz tarafsız kampları bloklar. Patlama alanını gösteren kubbe ve ikinci atkı bloklamaz.
  • Zayıflatma sadece, Meepo klonları ve Tempest Double'lar dahil kahramanlara ve yaratık-kahramanlara konur; ancak illüzyonlara konmaz.
  • Zayıflatma dokunulmaz ve büyü bağışıklı birimlere de konur ama gizlenmiş birimlere konmaz.
  • Zayıflatmanın aksine patlama hasarı bütün düşman birimlere, yaratıklar ve Roshan dahil, binalar ve gözler hariç vurur.
  • Zayıflatma, etkilenen birimlerin canlarının herhangi bir biçimde artmasını engeller. Bunun istisnaları Sunder, Decay, Time Lapse, Supernova ve Whirling Death yetenekleridir.
  • Üstünde zayıflatma bulunan birimler canları eşiğin altına indiği zaman anında ölür. Öldürme sayısı anında öldürecek kadar canı indiren hasarın kaynağına yazılır.
  • Ancak, bu hasar kendisinden kaynaklıysa öldürme sayısı Ancient Apparition'a yazılır.
  • Shallow Grave, kendi süresi boyunca birimleri parçalanarak ölmekten korur. Dokunulmaz birimler parçalanamaz.
  • Zayıflatma 1 saniyelik aralıklarla, ilki zayıflatmanın konmasından 1 saniye sonra olmak üzere konur; toplamda 8/9/10 (20px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...220a3299dc17) defa hasar verir.
  • Zayıflatmanın kendisi toplamda 100/180/320 (16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32 212,5/340/544) hasar (hasar azaltması yoksa) verir.
  • Patlama da dahil toplamda 350/530/770 (16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32 462,5/690/994) hasar (hasar azaltması yoksa) verir.

Release (R/T):
Release_icon.png?version=cfe4d92356a4ed7...ad1fad085a
Yetenek: Hedefsiz

Ice Blast'ı işaretlenen konumda patlamak üzere serbest bırakır.

Yetenek animasyonu: 0,01+1,1

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 1

Notlar:
  • Kullanılana ya da iz kaybolana kadar Ice Blast'ın yerini alır.
  • Release yeteneğinin kullanılması yetenek kullanılması olarak geçmediği için yetenek kullanımına göre yapılan etkileri gerçekleştirmez.
  • Kullanma süresi anlık olmasına rağmen kullanıldığında yönlendirmeli büyüleri durdurur.
  • Kullanıldığında iz durur ve vurulacak alanı buzlu top vurana kadar işaretler.
  • Ayrıca oraya 4 saniye boyunca 650 yarıçapta engelsiz görüş verir.
  • Buzlu top 750 hızda ya da hedefe fırlatıldıktan iki saniye sonra isabet edecek şekilde, hangi yolla daha hızlı gidiyor ise gider.
  • Buzlu top sadece Release kullanıldığında ya da iz hareket ediyorken Ancient Apparition ölürse fırlatılır.
  • İz harita sınırına ulaşırsa fırlatılmaz, bu durumda yetenek boşa harcanmış olur.
  • Buzlu top hareket ederken topun 275 yarıçapının içine giren veya patlama isabet eden her düşman birim Frostbitten zayıflatmasını alır.
  • Buzlu top düşmanlara tamamen görülür; ama izin aksine küçük haritada gözükmez.
  • Buzlu top hareket ederken 3 saniye süren 500 yarıçaplı engelsiz görüş sağlar.

Hünerler:
  • Seviye 10: +60 altın/dakika YA DA %8 büyü hasarı artırma
  • Seviye 15: -1 Ice Vortex dolum süresi YA DA +30 can yenilenmesi
  • Seviye 20: +35 hareket hızı YA DA -35 canlanma süresi
  • Seviye 25: +80 Chilling Touch hasarı YA DA 3 şarjlı Cold Feet
Hüner notları:
  • Hünerle verilen altın güvenilmez altındır.
  • Can yenilenmesi fazladan verilir ve illüzyonlar bundan yararlanamaz.
  • Canlanma süresinde azalma, canlanma süresini 1 saniyeden daha fazla azaltamaz.
  • Cold Feet yeteneğinin şarj sayısı ve şarj yenilenme süresi yetenek açıklamasında gözükmez.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.