Dota 2 - Mangix, the Brewmaster
#1
Brewmaster Türkçe Bilgi:
 
6.88f'ye uygundur.

Brewmaster.png?version=37840a6dee4c4031e3498f0c00a3729b
Strength_primary_attribute_symbol.png?ve...2e9432440a: 23+2,9
40px-Agility_attribute_symbol.png?versio...1691851193: 22+1,95
40px-Intelligence_attribute_symbol.png?v...6ea3d191f0: 14+1,25
WbaEWL.jpg
Hareket hızı                       310
Dönme oranı                     0,6
Görüş menzili                    1800/800
Saldırı menzili                    150 (Yakın)
Atkı hızı                                Anında
Saldırı animasyonu         0,35+0,65
Temel saldırı süresi         1,7
Büyü direnci                      %25
Çarpışma büyüklüğü      24
 
Hikâye:
Ağıt Dağları'nın derinliklerinde, Yıkık Şehrin altındaki bir vadide; Kadim Oyo Öğretisi yüzyıllar boyunca ruhlar alemiyle iletişim kurmak için Büyük İçki Festivali'nde Kutsal Düş Ayinleri'ni uyguluyordu. Ölümlü annesinin karnından İlahi bir babadan olarak doğan Mangix diye bilinen genç, iki soyun yetenekleriyle büyümüş ilk kişiydi. Öğretisinin en yüce sanatlarıyla kendini eğitti, sonunda ruhani içki demleyen kavminde en çok saygı duyulan Brewmaster Ünvanı'nı elde etmek için meydan okuma hakkını, dayanıklı sarhoşluğu vasıtasıyla kazandı. Ölümcül dövüş gibi bir içki içme yarışında, Mangix tam dokuz gün boyunca Yaşlı Ustayla içip dövüştü. Dokuz gece boyunca tökezleyip fırtına gibi döndüler, gürleyip çarpıştılar; ta ki en sonunda yaşlı savaşçı sarhoşluğun bilinçsizliğine yenik düşüp yere yığılına kadar. Ve böylece yeni Brewmaster da adlandırılımış oldu. Şimdi ise yeni ve genç Brewmaster asasını hızlandırmak adına atalarının gücüne çağrıda bulunuyor. Büyü kullandığında O'nun döndüğü şey atalarının ruhları. Kendinden önceki tüm Brewmasterlar gibi, tek bir görev için halkının dışına gönderildi. İçki yoluyla aydınlanma mücadelesi ile antik ruhani ayrılığın cevabını bulma arayışında, diyarları geziyor. Ruhani ve maddesel dünyaları birleştirecek tek bir öğretiyi anlamayı umut ediyor.
 
Yetenekler:
 
Thunder Clap (Q/C):
Thunder_Clap_icon.png?version=2b31b50594...36ff1f2f9f
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
 
Yere vurur ve çevredeki düşman kara birimlerine hasar verir, hareket ve saldırı hızlarını azaltır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,4
Yarıçap: 400
Hasar: 100/175/250/300
Hareket hızı azaltma: %25/%35/%45/%55
Saldırı hızı azaltma: 25/35/45/55
Kahraman yavaşlatma süresi: 4
Yaratık yavaşlatma süresi: 8
 
Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 13
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 90/105/130/150
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya devam eder.
 
Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Thunder Clap: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Mangix'in muazzam fıçısıyla yere vuruşu şenlikleri başlatır.
Notlar:
  • Yaratık-kahramanlara yaratık muamelesi yapar.

Drunken Haze (W/D):
Drunken_Haze_icon.png?version=8d9bcd507f...5c88dfb0f2
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
 
Küçük bir alanı alkolle ıslatır, hareket hızlarının azalmasına neden olur ve saldırılarında ıskalama şansı yaratır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,4
Kullanma menzili: 850
Yarıçap: 200
Hareket hızı azaltma: %14/%18/%22/%26
Iskalama ihtimali: %45/%55/%65/%75
Kahraman süresi: 8
Yaratık süresi: 12
 
Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 8/7/6/5
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 50
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya ve ıskalatmaya devam eder.
20px-Spell_block_partial_symbol.png?vers...d942cb1f16 Sadece birincil hedefte, tamamen engellenir.
 
Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Drunken Haze: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Oyo Öğretisi'nin tüm sorunlara cevabı: Bir tur daha!
 
Notlar:
  • Görsel efekte rağmen Drunken Haze atkı kullanmayıp anında uygulandığı için kendisinden kaçılamaz.
  • Yaratık-kahramanlara yaratık muamelesi yapar.
     
Drunken Brawler (E/B):
Drunken_Brawler_icon.png?version=5b420f7...6e4e1e0757
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi/düşman birimler
 
Saldırıları atlatma ve kritik hasar vurma şansı verir. Drunken Brawler, son birkaç saniyede saldırmadıysanız veya saldırı almadıysanız daima tetiklenir. Diğer Savuşturma kaynaklarıyla etkisi azalarak istiflenebilir.
Savuşturma: %10/%15/%20/%25
Kritik ihtimali: %10/%15/%20/%25
Kritik hasar: %200
Kesin tetik süresi: 16/14/12/10
 
20px-Illusion_symbol.png?version=7a3a015...66533cbae2 İllüzyonların da garantili kritiği ve savuşturması vardır. Kırmızı kritik sayıları illüzyon olması ve zırh azaltmalar hesaba katılmadan gösterilir.
20px-Breakable_symbol.png?version=75c8c3...8ece243865 Bozma ile bozulur.
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.
Mangix, Oyo Tarikatı'nın Brewmaster'ı ünvanını kazandığında, sarhoşluk ustalığındaki yerini de ayrıca elde etmiş oldu.
 
Notlar:
  • Saldırı hasarını ortalama %10/%15/%20/%25 ve saldırılara karşı dayanıklılığı %11,1/%17,6/%25/%33 (garantili kritik/savuşturma yok kabul edilirse) artırır.
  • Fazladan kritik kaynakları istiflenir. İki kritik vuruş kaynağı aynı anda tutarsa hangisi büyükse o önceliklidir.
  • Drunken Brawler'ın savuşturması diğer savuşturmalarla çarpımsal olarak istiflenir.
  • Drunken Brawler'ın kritiği ve savuşturması sözderassal dağılım kullanır.
  • Garantili kritik ve savuşturma ayrı gerçek dolum süreleri değil tetik süreleri kullanır. Yani Refresher Orb kullanmak bunları yenilemez. Ayrıca bunlar Octarine Core'un ve Büyü rününün dolum süresi azaltmalarından da etkilenmez.
  • Garantililikleri hazır olmasa bile Brewmaster pasif olarak savuşturabilir veya kritik hasar verebilir.
  • Garantili kritik vuruş sadece saldırı isabet ettiyse doluma girer. Iskalanmış vuruşlar garantili kritik süresini sıfırlamaz.
  • Garantili savuşturma sadece saldırı ıskalayabiliyorsa doluma girer. Önlenemez vuruş bulunan saldırılar savuşturma süresini sıfırlamaz.
  • Kritik vuruşun sesi ve parçacık efektleri saldırı bittiğinde değil saldırı başladığında oynatılır.
  • Yetenek ikonu yukarıda görüldüğü şekildeyken garantili kritik ve savuşturma hazır değil olmak üzere ikonun sırayla ikisinin de hazır olmadığı, kritiğin hazır olduğu, savuşturmanın hazır olduğu ve ikisinin de hazır olduğu şekli: Drunken_Brawler_icon.gif?version=5a9be09...bf58656520

Primal Split (R/R):
Primal_Split_icon.png?version=f72ead8f4a...b8d7a632f7
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Kendisi
 
Brewmaster'ı elementlerine ayırır, hayatta kalma becerisine sahip 3 özel savaşçı yaratır. Herhangi biri çağrılma süresinin sonuna kadar yaşarsa, Brewmaster yeniden canlanır. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir.
 
Yetenek animasyonu: 0,65+0
Ayrılma zamanı: 0,6
Süre: 16/18/20
 
Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 140/120/100
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 125/150/175
16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32 Brewmaster'daki dolum süresinden bağımsız dolum süreli ve onun bildiği seviyede olacak şekilde Earth'e Thunder Clap, Storm'a Drunken Haze ve Fire'a Drunken Brawler yeteneklerini verir.
 
Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Primal Split Delay: Kaldırılamaz.
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Primal Split: Kaldırılamaz.
Mangix'in doğa ile arasında bulunan olası güçlü bağın farkında olup olmadığı açık değildi ; daha çok sarhoş kafayla meydana gelmesinden ötürü olsa gerek.
 
Notlar:
  • Ayrılma zamanı ve yeteneğin süresinde Brewmaster dokunulmaz ve gizlenmiştir. Kullanıldığında hiçbir şekilde kaldırma yapmaz.
  • Primal Split sırasında Brewmaster periyodik olarak Earth'ün pozisyonuna getirilir. Earth ölürse Storm'un, Storm ölürse Fire'ın pozisyonuna getirilir. Bu şu demektir: Primal Split bittiğinde Brewmaster Earth'ün pozisyonunda belirir. Earth ölmüşse Storm, Storm ölmüşse Fire'ın pozisyonunda belirir. Gem of True Sight ve Radiance dahil Brewmaster'ın bütün auraları Earth etrafındaki birimleri etkiler. Earth ölmüşse Storm, Storm ölmüşse Fire'ın etrafındaki birimleri etkiler. Kahramanların yanında bulunmasıyla tetiklenen etkiler (Smoke of Deceit, Marksmanship, Blur) Earth'ün yanında bulunmasıyla tetiklenir. Earth ölmüşse Storm, Storm ölmüşse Fire'ın yanında bulunmasıyla tetiklenir. Test of Faith (Teleport) ya da Relocate gibi ışınlanma yetenekleri Brewmaster'ın periyodik olarak hareketini iptal eder; yani bu 3 kural artık uygulanmaz.
  • Storm, Earth ve Fire çoğu yetenek tarafından kahraman muamelesi görür. Yani bu birimlere hükmedilemez veya bu birimler çevrilemez (Holy Persuasion, Hand of Midas kullanılamaz, Enchant yavaşlatır), güçlendirme ve güçsüzleştirmeler kahramanlarda olduğu kadar sürer ve sadece kahramanlara hedeflenebilen yeteneklerin çoğu tarafından hedeflenebilir (Shallow Grave gibi).
  • Bu birimler aynı zamanda çağırılmış birimlere fazladan hasar veren etkilerden fazla hasar almaz (Arcane Orb gibi).
  • Primal Split birimleri rünleri alamaz veya Brewmaster üzerindeki rün etkilerine sahip olamaz. Mesela, Brewmaster bir sürat rünü alıp bu yeteneğini kullandığında sürat süresi bu yetenek sırasında işlemeye devam eder ve Brewmaster, rünün süresi bitmemişse bundan yararlanmaya geri döner.

Earth:

250px-Brewmaster_Earth_model.png?version...288054d031
[Ancient yaratık-kahraman]
Seviye: 7/8/8
Can: 1500/2200/3000
Mana: 400/500/600
Mana yenilenmesi: 2
Zırh: 5 (Kahraman)
Büyü direnci: %0
Hasar: 25-35/55-65/85-95
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 150 (Yakın)
Temel saldırı süresi: 1,35
Saldırı animasyonu: 0,3+0,3
Hareket hızı: 325
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,5
Çarpışma büyüklüğü: 8
Görüş menzili: 1800/800
Ödül: 0
Deneyim: 0

Yetenekler:

Hurl Boulder (Q/D):
Hurl_Boulder_%28Earth%29_icon.png?versio...f47f531773
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
 
Bir birime hasar veren ve sersemleten bir kaya fırlatır.

Yetenek animasyonu: 0,4+0,53
Kullanma menzili: 800
Hasar: 50/100/150
Sersemletme süresi: 2
 
Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 5
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Büyü bağışıklığından geçmez.
20px-Spell_block_symbol.png?version=b767...d2da7d2488 Çarptığında engellenir.
 
Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Stunned: Güçlü kaldırmalarla kaldırılabilir.

Notlar:
  • Kaya 800 hızla hareket eder ve kayadan kaçılabilir.

Spell Immunity:
Spell_Immunity_%28Earth%29_icon.png?vers...05db6fae15
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi
 
Büyüye bağışıklı.

Fazladan büyü direnci: %100

20px-Breakable_no_symbol.png?version=576...d13a65bd79 Bozma ile bozulmaz.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Earth Spell Immunity: Kaldırılamaz.

Demolish:
Demolish_%28Earth%29_icon.png?version=4c...a863fb7311
Yetenek: Pasif
Etkileme: Düşman birimler

Binalara fazladan %150 hasar verir.

Binalara fazladan saldırı hasarı: %150

20px-Breakable_no_symbol.png?version=576...d13a65bd79 Bozma ile bozulmaz.

Thunder Clap (R/C):
Thunder_Clap_icon.png?version=2b31b50594...36ff1f2f9f
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
 
Yere vurur ve çevredeki düşman kara birimlerine hasar verir, hareket ve saldırı hızlarını azaltır.

Yetenek animasyonu: 0,4+0,53
Yarıçap: 400
Hasar: 100/175/250/300
Hareket hızı azaltma: %25/%35/%45/%55
Saldırı hızı azaltma: 25/35/45/55
Kahraman yavaşlatma süresi: 4
Yaratık yavaşlatma süresi: 8
 
Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 13
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 90/105/130/150
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya devam eder.
 
Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Thunder Clap: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Mangix'in muazzam fıçısıyla yere vuruşu şenlikleri başlatır.

Notlar:
  • 16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32Aghanim's Scepter ile Brewmaster'daki ile aynı seviyede olacak şekilde Earth'e verilir.
  • Brewmaster'ın kendisindeki yeteneğinin notları bunda da geçerlidir.

Storm:

250px-Brewmaster_Storm_model.png?version...5284f1ae09
[Ancient yaratık-kahraman]
Seviye: 7/8/8
Can: 1000/1500/1900
Mana: 500/750/750
Mana yenilenmesi: 1,5
Zırh: 2 (Kahraman)
Büyü direnci: %0
Hasar: 15-25/35-45/55-65
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 600
Temel saldırı süresi: 1,5
Saldırı animasyonu: 0,4+0,77
Atkı hızı: 1200
Hareket hızı: 350
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,5
Çarpışma büyüklüğü: 8
Görüş menzili: 1800/800
Ödül: 0
Deneyim: 0

Yetenekler:

Dispel Magic (Q/D):
Dispel_Magic_%28Storm%29_icon.png?versio...66e9d2b34c
Yetenek: Alan hedefli
Etkileme: Düşman/dost birimler
Hasar türü: Büyüsel
 
Alandaki çağırılmış birimlere hasar verir ve çoğu güçlendirme ve güçsüzleştirmeyi kaldırır.

Yetenek animasyonu: 0,4+0,93
Kullanma menzili: 500
Yarıçap: 600
Çağırılmış birimlere hasar: 850
 
Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 4
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 75
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Büyü bağışıklı dostları etkiler. Büyü bağışıklı düşmanları etkilemez.

Notlar:
  • Alandaki bütün hedeflere temel kaldırma uygular.
  • Dokunulmaz ve gizlenmiş birimleri etkiler.

Cyclone (W/C):
Cyclone_%28Storm%29_icon.png?version=2c1...eb67588589
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
 
Bir birimi savaş alanından çıkaracak şekilde hortuma hapseder.

Yetenek animasyonu: 0,4+0,67
Kullanma menzili: 600
Süre: 6
Yaratık süresi: 20

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 8
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 150
20px-Spell_block_symbol.png?version=b767...d2da7d2488 Engellenebilir.
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Büyü bağışıklığından geçmez.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Storm Cyclone: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.

Notlar:
  • Etkilenen birime havada asılı olma efekti uygular, yani hedef dokunulmaz olur ve süre boyunca hedefi tamamen etkisiz hâle getirir.
  • Mamafih, diğer havada asılı olma efektlerinin aksine bu yetenek hedefte herhangi bir kaldırma uygulamaz.
  • Havada asılıyken birimler bu birimin altından geçebilir.
  • Roshan üstünde kullanılabilir; fakat onu sadece bir anlığına durdurur ve havaya savurmaz.

Wind Walk (E/W):
Wind_Walk_%28Storm%29_icon.png?version=9...69f9b4ba96
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Hedefsiz/düşman birimler
Hasar türü: Fiziksel

Geçici olarak görünmezlik ve görünmez olduğunda fazladan hareket hızı ve saldırı hasarı verir.

Yetenek animasyonu: 0+0
Kaybolma zamanı: 0,6
Fazladan hareket hızı: %50
Görünmezliği bozma fazladan saldırı hasarı: 100/160/220
Süre: 20

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 5
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 75
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Storm Wind Walk: Kaldırılamaz.

Notlar:
  • Hasar doğrudan Storm'un saldırı hasarına eklenir, yani Static Link gibi yeteneklerle azaltılabilir; ama Empower gibi yeteneklerle artırılamaz.
  • Aynı zamanda Storm bu hasarla can çalabilir.
  • Kaybolma zamanı boyunca Storm, görünmezliği bozmadan saldırı yapabilir veya yeteneklerini kullanabilir.
  • Kaybolma zamanı sırasında Storm Wind Walk hasarını uygular.
  • Görünmezlik, yeteneğin ya da eşyanın yetenek başlangıcının sonuna varılmasıyla ya da saldırıyı isabet ettirmekle bozulur.
  • Wind Walk'tan çıkan hasar önlenemez vuruş değildir.
  • Storm görünmezken otomatik olarak saldırmaz.

Drunken Haze (R/T):
Drunken_Haze_icon.png?version=8d9bcd507f...5c88dfb0f2
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
 
Küçük bir alanı alkolle ıslatır, hareket hızlarının azalmasına neden olur ve saldırılarında ıskalama şansı yaratır.

Yetenek animasyonu: 0,4+0,67
Kullanma menzili: 850
Yarıçap: 200
Hareket hızı azaltma: %14/%18/%22/%26
Iskalama ihtimali: %45/%55/%65/%75
Kahraman süresi: 8
Yaratık süresi: 12
 
Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 8/7/6/5
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 50
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya ve ıskalatmaya devam eder.
20px-Spell_block_partial_symbol.png?vers...d942cb1f16 Sadece birincil hedefte, tamamen engellenir.
 
Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Drunken Haze: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Oyo Öğretisi'nin tüm sorunlara cevabı: Bir tur daha!
 
Notlar:
  • 16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32Aghanim's Scepter ile Brewmaster'daki ile aynı seviyede olacak şekilde Storm'a verilir.
  • Brewmaster'ın kendisindeki yeteneğinin notları bunda da geçerlidir.

Fire:

250px-Brewmaster_Fire_model.png?version=...13eeab834c
[Ancient yaratık-kahraman]
Seviye: 7/8/8
Can: 1200
Zırh: 0/3/6 (Kahraman)
Büyü direnci: %0
Hasar: 75-85/115-125/155-165
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 150 (Yakın)
Temel saldırı süresi: 1,35
Saldırı animasyonu: 0,3+0,3
Hareket hızı: 522
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,5
Çarpışma büyüklüğü: 8
Görüş menzili: 1800/800
Ödül: 0
Deneyim: 0

Yetenekler:

Permanent Immolation:
Permanent_Immolation_%28Fire%29_icon.png...67c24f6d46
Yetenek: Aura
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
 
Yakındaki birimleri yakar.

Yarıçap: 220
Saniyede hasar: 15/30/45

20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Güçsüzleştirme, büyü bağışıklığından önce konmuşsa hasar vermeye çalışır.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Fire Permanent Immolation: Kaldırılamaz.

Notlar:
  • Permanent Immolation auradır. Bu auranın güçsüzleştirmesi 0,5 saniye daha sürer.
  • Güçsüzleştirme konduktan 1 saniye sonra başlamak üzere 1 saniyelik aralıklarla hasar verir.
  • Bir birime, o birim bu alan içinde tam süre kaldıysa en fazla 220/510/855 hasar (hasar azaltması yoksa) verir.

Drunken Brawler (E/B):
Drunken_Brawler_icon.png?version=5b420f7...6e4e1e0757
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi/düşman birimler
 
Saldırıları atlatma ve kritik hasar vurma şansı verir. Drunken Brawler, son birkaç saniyede saldırmadıysanız veya saldırı almadıysanız daima tetiklenir. Diğer Savuşturma kaynaklarıyla etkisi azalarak istiflenebilir.


Savuşturma: %10/%15/%20/%25
Kritik ihtimali: %10/%15/%20/%25
Kritik hasar: %200
Kesin tetik süresi: 16/14/12/10
 
20px-Illusion_symbol.png?version=7a3a015...66533cbae2 İllüzyonların da garantili kritiği ve savuşturması vardır. Kırmızı kritik sayıları illüzyon olması ve zırh azaltmalar hesaba katılmadan gösterilir.
20px-Breakable_symbol.png?version=75c8c3...8ece243865 Bozma ile bozulur.
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.
Mangix, Oyo Tarikatı'nın Brewmaster'ı ünvanını kazandığında, sarhoşluk ustalığındaki yerini de ayrıca elde etmiş oldu.
 
Notlar:
  • 16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32Aghanim's Scepter ile Brewmaster'daki ile aynı seviyede olacak şekilde Fire'a verilir.
  • Brewmaster'ın kendisindeki yeteneğinin notları bunda da geçerlidir.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.