Brewmaster Türkçe Bilgi:
6.88f'ye uygundur.
: 23+2,9
: 22+1,95
: 14+1,25
Hareket hızı 310
Dönme oranı 0,6
Görüş menzili 1800/800
Saldırı menzili 150 (Yakın)
Atkı hızı Anında
Saldırı animasyonu 0,35+0,65
Temel saldırı süresi 1,7
Büyü direnci %25
Çarpışma büyüklüğü 24
Hikâye:
6.88f'ye uygundur.
: 23+2,9
: 22+1,95
: 14+1,25
Hareket hızı 310
Dönme oranı 0,6
Görüş menzili 1800/800
Saldırı menzili 150 (Yakın)
Atkı hızı Anında
Saldırı animasyonu 0,35+0,65
Temel saldırı süresi 1,7
Büyü direnci %25
Çarpışma büyüklüğü 24
Hikâye:
Ağıt Dağları'nın derinliklerinde, Yıkık Şehrin altındaki bir vadide; Kadim Oyo Öğretisi yüzyıllar boyunca ruhlar alemiyle iletişim kurmak için Büyük İçki Festivali'nde Kutsal Düş Ayinleri'ni uyguluyordu. Ölümlü annesinin karnından İlahi bir babadan olarak doğan Mangix diye bilinen genç, iki soyun yetenekleriyle büyümüş ilk kişiydi. Öğretisinin en yüce sanatlarıyla kendini eğitti, sonunda ruhani içki demleyen kavminde en çok saygı duyulan Brewmaster Ünvanı'nı elde etmek için meydan okuma hakkını, dayanıklı sarhoşluğu vasıtasıyla kazandı. Ölümcül dövüş gibi bir içki içme yarışında, Mangix tam dokuz gün boyunca Yaşlı Ustayla içip dövüştü. Dokuz gece boyunca tökezleyip fırtına gibi döndüler, gürleyip çarpıştılar; ta ki en sonunda yaşlı savaşçı sarhoşluğun bilinçsizliğine yenik düşüp yere yığılına kadar. Ve böylece yeni Brewmaster da adlandırılımış oldu. Şimdi ise yeni ve genç Brewmaster asasını hızlandırmak adına atalarının gücüne çağrıda bulunuyor. Büyü kullandığında O'nun döndüğü şey atalarının ruhları. Kendinden önceki tüm Brewmasterlar gibi, tek bir görev için halkının dışına gönderildi. İçki yoluyla aydınlanma mücadelesi ile antik ruhani ayrılığın cevabını bulma arayışında, diyarları geziyor. Ruhani ve maddesel dünyaları birleştirecek tek bir öğretiyi anlamayı umut ediyor.
Yetenekler:
Thunder Clap (Q/C):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Yere vurur ve çevredeki düşman kara birimlerine hasar verir, hareket ve saldırı hızlarını azaltır.
Thunder Clap (Q/C):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Yere vurur ve çevredeki düşman kara birimlerine hasar verir, hareket ve saldırı hızlarını azaltır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,4
Yarıçap: 400
Hasar: 100/175/250/300
Hareket hızı azaltma: %25/%35/%45/%55
Saldırı hızı azaltma: 25/35/45/55
Kahraman yavaşlatma süresi: 4
Yaratık yavaşlatma süresi: 8
13
90/105/130/150
Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya devam eder.
Eklentiler:
Thunder Clap: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Mangix'in muazzam fıçısıyla yere vuruşu şenlikleri başlatır.
Yarıçap: 400
Hasar: 100/175/250/300
Hareket hızı azaltma: %25/%35/%45/%55
Saldırı hızı azaltma: 25/35/45/55
Kahraman yavaşlatma süresi: 4
Yaratık yavaşlatma süresi: 8
13
90/105/130/150
Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya devam eder.
Eklentiler:
Thunder Clap: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Mangix'in muazzam fıçısıyla yere vuruşu şenlikleri başlatır.
Notlar:
Drunken Haze (W/D):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Küçük bir alanı alkolle ıslatır, hareket hızlarının azalmasına neden olur ve saldırılarında ıskalama şansı yaratır.
- Yaratık-kahramanlara yaratık muamelesi yapar.
Drunken Haze (W/D):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Küçük bir alanı alkolle ıslatır, hareket hızlarının azalmasına neden olur ve saldırılarında ıskalama şansı yaratır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,4
Kullanma menzili: 850
Yarıçap: 200
Hareket hızı azaltma: %14/%18/%22/%26
Iskalama ihtimali: %45/%55/%65/%75
Kahraman süresi: 8
Yaratık süresi: 12
8/7/6/5
50
Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya ve ıskalatmaya devam eder.
Sadece birincil hedefte, tamamen engellenir.
Eklentiler:
Drunken Haze: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Oyo Öğretisi'nin tüm sorunlara cevabı: Bir tur daha!
Notlar:
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi/düşman birimler
Saldırıları atlatma ve kritik hasar vurma şansı verir. Drunken Brawler, son birkaç saniyede saldırmadıysanız veya saldırı almadıysanız daima tetiklenir. Diğer Savuşturma kaynaklarıyla etkisi azalarak istiflenebilir.
Kullanma menzili: 850
Yarıçap: 200
Hareket hızı azaltma: %14/%18/%22/%26
Iskalama ihtimali: %45/%55/%65/%75
Kahraman süresi: 8
Yaratık süresi: 12
8/7/6/5
50
Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya ve ıskalatmaya devam eder.
Sadece birincil hedefte, tamamen engellenir.
Eklentiler:
Drunken Haze: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Oyo Öğretisi'nin tüm sorunlara cevabı: Bir tur daha!
Notlar:
- Görsel efekte rağmen Drunken Haze atkı kullanmayıp anında uygulandığı için kendisinden kaçılamaz.
- Yaratık-kahramanlara yaratık muamelesi yapar.
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi/düşman birimler
Saldırıları atlatma ve kritik hasar vurma şansı verir. Drunken Brawler, son birkaç saniyede saldırmadıysanız veya saldırı almadıysanız daima tetiklenir. Diğer Savuşturma kaynaklarıyla etkisi azalarak istiflenebilir.
Savuşturma: %10/%15/%20/%25
Kritik ihtimali: %10/%15/%20/%25
Kritik hasar: %200
Kesin tetik süresi: 16/14/12/10
İllüzyonların da garantili kritiği ve savuşturması vardır. Kırmızı kritik sayıları illüzyon olması ve zırh azaltmalar hesaba katılmadan gösterilir.
Bozma ile bozulur.
Büyü bağışıklığından geçer.
Mangix, Oyo Tarikatı'nın Brewmaster'ı ünvanını kazandığında, sarhoşluk ustalığındaki yerini de ayrıca elde etmiş oldu.
Notlar:
Primal Split (R/R):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Kendisi
Brewmaster'ı elementlerine ayırır, hayatta kalma becerisine sahip 3 özel savaşçı yaratır. Herhangi biri çağrılma süresinin sonuna kadar yaşarsa, Brewmaster yeniden canlanır. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir.
Yetenek animasyonu: 0,65+0
Ayrılma zamanı: 0,6
Süre: 16/18/20
140/120/100
Kritik ihtimali: %10/%15/%20/%25
Kritik hasar: %200
Kesin tetik süresi: 16/14/12/10
İllüzyonların da garantili kritiği ve savuşturması vardır. Kırmızı kritik sayıları illüzyon olması ve zırh azaltmalar hesaba katılmadan gösterilir.
Bozma ile bozulur.
Büyü bağışıklığından geçer.
Mangix, Oyo Tarikatı'nın Brewmaster'ı ünvanını kazandığında, sarhoşluk ustalığındaki yerini de ayrıca elde etmiş oldu.
Notlar:
- Saldırı hasarını ortalama %10/%15/%20/%25 ve saldırılara karşı dayanıklılığı %11,1/%17,6/%25/%33 (garantili kritik/savuşturma yok kabul edilirse) artırır.
- Fazladan kritik kaynakları istiflenir. İki kritik vuruş kaynağı aynı anda tutarsa hangisi büyükse o önceliklidir.
- Drunken Brawler'ın savuşturması diğer savuşturmalarla çarpımsal olarak istiflenir.
- Drunken Brawler'ın kritiği ve savuşturması sözderassal dağılım kullanır.
- Garantili kritik ve savuşturma ayrı gerçek dolum süreleri değil tetik süreleri kullanır. Yani Refresher Orb kullanmak bunları yenilemez. Ayrıca bunlar Octarine Core'un ve Büyü rününün dolum süresi azaltmalarından da etkilenmez.
- Garantililikleri hazır olmasa bile Brewmaster pasif olarak savuşturabilir veya kritik hasar verebilir.
- Garantili kritik vuruş sadece saldırı isabet ettiyse doluma girer. Iskalanmış vuruşlar garantili kritik süresini sıfırlamaz.
- Garantili savuşturma sadece saldırı ıskalayabiliyorsa doluma girer. Önlenemez vuruş bulunan saldırılar savuşturma süresini sıfırlamaz.
- Kritik vuruşun sesi ve parçacık efektleri saldırı bittiğinde değil saldırı başladığında oynatılır.
- Yetenek ikonu yukarıda görüldüğü şekildeyken garantili kritik ve savuşturma hazır değil olmak üzere ikonun sırayla ikisinin de hazır olmadığı, kritiğin hazır olduğu, savuşturmanın hazır olduğu ve ikisinin de hazır olduğu şekli:
Primal Split (R/R):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Kendisi
Brewmaster'ı elementlerine ayırır, hayatta kalma becerisine sahip 3 özel savaşçı yaratır. Herhangi biri çağrılma süresinin sonuna kadar yaşarsa, Brewmaster yeniden canlanır. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir.
Yetenek animasyonu: 0,65+0
Ayrılma zamanı: 0,6
Süre: 16/18/20
140/120/100
125/150/175
Brewmaster'daki dolum süresinden bağımsız dolum süreli ve onun bildiği seviyede olacak şekilde Earth'e Thunder Clap, Storm'a Drunken Haze ve Fire'a Drunken Brawler yeteneklerini verir.
Eklentiler:
Primal Split Delay: Kaldırılamaz.
Primal Split: Kaldırılamaz.
Mangix'in doğa ile arasında bulunan olası güçlü bağın farkında olup olmadığı açık değildi ; daha çok sarhoş kafayla meydana gelmesinden ötürü olsa gerek.
Notlar:
Earth:
[Ancient yaratık-kahraman]
Seviye: 7/8/8
Can: 1500/2200/3000
Mana: 400/500/600
Mana yenilenmesi: 2
Zırh: 5 (Kahraman)
Büyü direnci: %0
Hasar: 25-35/55-65/85-95
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 150 (Yakın)
Temel saldırı süresi: 1,35
Saldırı animasyonu: 0,3+0,3
Hareket hızı: 325
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,5
Çarpışma büyüklüğü: 8
Görüş menzili: 1800/800
Ödül: 0
Deneyim: 0
Yetenekler:
Hurl Boulder (Q/D):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Bir birime hasar veren ve sersemleten bir kaya fırlatır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,53
Kullanma menzili: 800
Hasar: 50/100/150
Sersemletme süresi: 2
5
Büyü bağışıklığından geçmez.
Çarptığında engellenir.
Eklentiler:
Stunned: Güçlü kaldırmalarla kaldırılabilir.
Notlar:
Spell Immunity:
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi
Büyüye bağışıklı.
Fazladan büyü direnci: %100
Bozma ile bozulmaz.
Eklentiler:
Earth Spell Immunity: Kaldırılamaz.
Demolish:
Yetenek: Pasif
Etkileme: Düşman birimler
Binalara fazladan %150 hasar verir.
Binalara fazladan saldırı hasarı: %150
Bozma ile bozulmaz.
Thunder Clap (R/C):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Yere vurur ve çevredeki düşman kara birimlerine hasar verir, hareket ve saldırı hızlarını azaltır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,53
Yarıçap: 400
Hasar: 100/175/250/300
Hareket hızı azaltma: %25/%35/%45/%55
Saldırı hızı azaltma: 25/35/45/55
Kahraman yavaşlatma süresi: 4
Yaratık yavaşlatma süresi: 8
13
90/105/130/150
Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya devam eder.
Eklentiler:
Thunder Clap: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Mangix'in muazzam fıçısıyla yere vuruşu şenlikleri başlatır.
Notlar:
Storm:
[Ancient yaratık-kahraman]
Seviye: 7/8/8
Can: 1000/1500/1900
Mana: 500/750/750
Mana yenilenmesi: 1,5
Zırh: 2 (Kahraman)
Büyü direnci: %0
Hasar: 15-25/35-45/55-65
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 600
Brewmaster'daki dolum süresinden bağımsız dolum süreli ve onun bildiği seviyede olacak şekilde Earth'e Thunder Clap, Storm'a Drunken Haze ve Fire'a Drunken Brawler yeteneklerini verir.
Eklentiler:
Primal Split Delay: Kaldırılamaz.
Primal Split: Kaldırılamaz.
Mangix'in doğa ile arasında bulunan olası güçlü bağın farkında olup olmadığı açık değildi ; daha çok sarhoş kafayla meydana gelmesinden ötürü olsa gerek.
Notlar:
- Ayrılma zamanı ve yeteneğin süresinde Brewmaster dokunulmaz ve gizlenmiştir. Kullanıldığında hiçbir şekilde kaldırma yapmaz.
- Primal Split sırasında Brewmaster periyodik olarak Earth'ün pozisyonuna getirilir. Earth ölürse Storm'un, Storm ölürse Fire'ın pozisyonuna getirilir. Bu şu demektir: Primal Split bittiğinde Brewmaster Earth'ün pozisyonunda belirir. Earth ölmüşse Storm, Storm ölmüşse Fire'ın pozisyonunda belirir. Gem of True Sight ve Radiance dahil Brewmaster'ın bütün auraları Earth etrafındaki birimleri etkiler. Earth ölmüşse Storm, Storm ölmüşse Fire'ın etrafındaki birimleri etkiler. Kahramanların yanında bulunmasıyla tetiklenen etkiler (Smoke of Deceit, Marksmanship, Blur) Earth'ün yanında bulunmasıyla tetiklenir. Earth ölmüşse Storm, Storm ölmüşse Fire'ın yanında bulunmasıyla tetiklenir. Test of Faith (Teleport) ya da Relocate gibi ışınlanma yetenekleri Brewmaster'ın periyodik olarak hareketini iptal eder; yani bu 3 kural artık uygulanmaz.
- Storm, Earth ve Fire çoğu yetenek tarafından kahraman muamelesi görür. Yani bu birimlere hükmedilemez veya bu birimler çevrilemez (Holy Persuasion, Hand of Midas kullanılamaz, Enchant yavaşlatır), güçlendirme ve güçsüzleştirmeler kahramanlarda olduğu kadar sürer ve sadece kahramanlara hedeflenebilen yeteneklerin çoğu tarafından hedeflenebilir (Shallow Grave gibi).
- Bu birimler aynı zamanda çağırılmış birimlere fazladan hasar veren etkilerden fazla hasar almaz (Arcane Orb gibi).
- Primal Split birimleri rünleri alamaz veya Brewmaster üzerindeki rün etkilerine sahip olamaz. Mesela, Brewmaster bir sürat rünü alıp bu yeteneğini kullandığında sürat süresi bu yetenek sırasında işlemeye devam eder ve Brewmaster, rünün süresi bitmemişse bundan yararlanmaya geri döner.
Earth:
[Ancient yaratık-kahraman]
Seviye: 7/8/8
Can: 1500/2200/3000
Mana: 400/500/600
Mana yenilenmesi: 2
Zırh: 5 (Kahraman)
Büyü direnci: %0
Hasar: 25-35/55-65/85-95
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 150 (Yakın)
Temel saldırı süresi: 1,35
Saldırı animasyonu: 0,3+0,3
Hareket hızı: 325
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,5
Çarpışma büyüklüğü: 8
Görüş menzili: 1800/800
Ödül: 0
Deneyim: 0
Yetenekler:
Hurl Boulder (Q/D):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Bir birime hasar veren ve sersemleten bir kaya fırlatır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,53
Kullanma menzili: 800
Hasar: 50/100/150
Sersemletme süresi: 2
5
Büyü bağışıklığından geçmez.
Çarptığında engellenir.
Eklentiler:
Stunned: Güçlü kaldırmalarla kaldırılabilir.
Notlar:
- Kaya 800 hızla hareket eder ve kayadan kaçılabilir.
Spell Immunity:
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi
Büyüye bağışıklı.
Fazladan büyü direnci: %100
Bozma ile bozulmaz.
Eklentiler:
Earth Spell Immunity: Kaldırılamaz.
Demolish:
Yetenek: Pasif
Etkileme: Düşman birimler
Binalara fazladan %150 hasar verir.
Binalara fazladan saldırı hasarı: %150
Bozma ile bozulmaz.
Thunder Clap (R/C):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Yere vurur ve çevredeki düşman kara birimlerine hasar verir, hareket ve saldırı hızlarını azaltır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,53
Yarıçap: 400
Hasar: 100/175/250/300
Hareket hızı azaltma: %25/%35/%45/%55
Saldırı hızı azaltma: 25/35/45/55
Kahraman yavaşlatma süresi: 4
Yaratık yavaşlatma süresi: 8
13
90/105/130/150
Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya devam eder.
Eklentiler:
Thunder Clap: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Mangix'in muazzam fıçısıyla yere vuruşu şenlikleri başlatır.
Notlar:
- Aghanim's Scepter ile Brewmaster'daki ile aynı seviyede olacak şekilde Earth'e verilir.
- Brewmaster'ın kendisindeki yeteneğinin notları bunda da geçerlidir.
Storm:
[Ancient yaratık-kahraman]
Seviye: 7/8/8
Can: 1000/1500/1900
Mana: 500/750/750
Mana yenilenmesi: 1,5
Zırh: 2 (Kahraman)
Büyü direnci: %0
Hasar: 15-25/35-45/55-65
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 600
Temel saldırı süresi: 1,5
Saldırı animasyonu: 0,4+0,77
Saldırı animasyonu: 0,4+0,77
Atkı hızı: 1200
Hareket hızı: 350
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,5
Çarpışma büyüklüğü: 8
Görüş menzili: 1800/800
Ödül: 0
Deneyim: 0
Yetenekler:
Dispel Magic (Q/D):
Yetenek: Alan hedefli
Etkileme: Düşman/dost birimler
Hasar türü: Büyüsel
Alandaki çağırılmış birimlere hasar verir ve çoğu güçlendirme ve güçsüzleştirmeyi kaldırır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,93
Kullanma menzili: 500
Yarıçap: 600
Çağırılmış birimlere hasar: 850
4
Hareket hızı: 350
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,5
Çarpışma büyüklüğü: 8
Görüş menzili: 1800/800
Ödül: 0
Deneyim: 0
Yetenekler:
Dispel Magic (Q/D):
Yetenek: Alan hedefli
Etkileme: Düşman/dost birimler
Hasar türü: Büyüsel
Alandaki çağırılmış birimlere hasar verir ve çoğu güçlendirme ve güçsüzleştirmeyi kaldırır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,93
Kullanma menzili: 500
Yarıçap: 600
Çağırılmış birimlere hasar: 850
4
75
Büyü bağışıklı dostları etkiler. Büyü bağışıklı düşmanları etkilemez.
Notlar:
Cyclone (W/C):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Bir birimi savaş alanından çıkaracak şekilde hortuma hapseder.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,67
Kullanma menzili: 600
Süre: 6
Yaratık süresi: 20
8
150
Engellenebilir.
Büyü bağışıklığından geçmez.
Eklentiler:
Storm Cyclone: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Büyü bağışıklı dostları etkiler. Büyü bağışıklı düşmanları etkilemez.
Notlar:
- Alandaki bütün hedeflere temel kaldırma uygular.
- Dokunulmaz ve gizlenmiş birimleri etkiler.
Cyclone (W/C):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Bir birimi savaş alanından çıkaracak şekilde hortuma hapseder.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,67
Kullanma menzili: 600
Süre: 6
Yaratık süresi: 20
8
150
Engellenebilir.
Büyü bağışıklığından geçmez.
Eklentiler:
Storm Cyclone: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Notlar:
Wind Walk (E/W):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Hedefsiz/düşman birimler
- Etkilenen birime havada asılı olma efekti uygular, yani hedef dokunulmaz olur ve süre boyunca hedefi tamamen etkisiz hâle getirir.
- Mamafih, diğer havada asılı olma efektlerinin aksine bu yetenek hedefte herhangi bir kaldırma uygulamaz.
- Havada asılıyken birimler bu birimin altından geçebilir.
- Roshan üstünde kullanılabilir; fakat onu sadece bir anlığına durdurur ve havaya savurmaz.
Wind Walk (E/W):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Hedefsiz/düşman birimler
Hasar türü: Fiziksel
Geçici olarak görünmezlik ve görünmez olduğunda fazladan hareket hızı ve saldırı hasarı verir.
Yetenek animasyonu: 0+0
Kaybolma zamanı: 0,6
Fazladan hareket hızı: %50
Görünmezliği bozma fazladan saldırı hasarı: 100/160/220
Süre: 20
5
Geçici olarak görünmezlik ve görünmez olduğunda fazladan hareket hızı ve saldırı hasarı verir.
Yetenek animasyonu: 0+0
Kaybolma zamanı: 0,6
Fazladan hareket hızı: %50
Görünmezliği bozma fazladan saldırı hasarı: 100/160/220
Süre: 20
5
75
Büyü bağışıklığından geçer.
Eklentiler:
Storm Wind Walk: Kaldırılamaz.
Notlar:
Drunken Haze (R/T):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Küçük bir alanı alkolle ıslatır, hareket hızlarının azalmasına neden olur ve saldırılarında ıskalama şansı yaratır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,67
Kullanma menzili: 850
Yarıçap: 200
Hareket hızı azaltma: %14/%18/%22/%26
Iskalama ihtimali: %45/%55/%65/%75
Kahraman süresi: 8
Yaratık süresi: 12
8/7/6/5
50
Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya ve ıskalatmaya devam eder.
Sadece birincil hedefte, tamamen engellenir.
Eklentiler:
Drunken Haze: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Oyo Öğretisi'nin tüm sorunlara cevabı: Bir tur daha!
Notlar:
Fire:
[Ancient yaratık-kahraman]
Seviye: 7/8/8
Can: 1200
Zırh: 0/3/6 (Kahraman)
Büyü direnci: %0
Hasar: 75-85/115-125/155-165
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 150 (Yakın)
Temel saldırı süresi: 1,35
Saldırı animasyonu: 0,3+0,3
Hareket hızı: 522
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,5
Çarpışma büyüklüğü: 8
Görüş menzili: 1800/800
Ödül: 0
Deneyim: 0
Yetenekler:
Permanent Immolation:
Yetenek: Aura
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Yakındaki birimleri yakar.
Yarıçap: 220
Saniyede hasar: 15/30/45
Güçsüzleştirme, büyü bağışıklığından önce konmuşsa hasar vermeye çalışır.
Eklentiler:
Fire Permanent Immolation: Kaldırılamaz.
Notlar:
Drunken Brawler (E/B):
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi/düşman birimler
Saldırıları atlatma ve kritik hasar vurma şansı verir. Drunken Brawler, son birkaç saniyede saldırmadıysanız veya saldırı almadıysanız daima tetiklenir. Diğer Savuşturma kaynaklarıyla etkisi azalarak istiflenebilir.
Savuşturma: %10/%15/%20/%25
Kritik ihtimali: %10/%15/%20/%25
Kritik hasar: %200
Kesin tetik süresi: 16/14/12/10
İllüzyonların da garantili kritiği ve savuşturması vardır. Kırmızı kritik sayıları illüzyon olması ve zırh azaltmalar hesaba katılmadan gösterilir.
Bozma ile bozulur.
Büyü bağışıklığından geçer.
Mangix, Oyo Tarikatı'nın Brewmaster'ı ünvanını kazandığında, sarhoşluk ustalığındaki yerini de ayrıca elde etmiş oldu.
Notlar:
Büyü bağışıklığından geçer.
Eklentiler:
Storm Wind Walk: Kaldırılamaz.
Notlar:
- Hasar doğrudan Storm'un saldırı hasarına eklenir, yani Static Link gibi yeteneklerle azaltılabilir; ama Empower gibi yeteneklerle artırılamaz.
- Aynı zamanda Storm bu hasarla can çalabilir.
- Kaybolma zamanı boyunca Storm, görünmezliği bozmadan saldırı yapabilir veya yeteneklerini kullanabilir.
- Kaybolma zamanı sırasında Storm Wind Walk hasarını uygular.
- Görünmezlik, yeteneğin ya da eşyanın yetenek başlangıcının sonuna varılmasıyla ya da saldırıyı isabet ettirmekle bozulur.
- Wind Walk'tan çıkan hasar önlenemez vuruş değildir.
- Storm görünmezken otomatik olarak saldırmaz.
Drunken Haze (R/T):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Küçük bir alanı alkolle ıslatır, hareket hızlarının azalmasına neden olur ve saldırılarında ıskalama şansı yaratır.
Yetenek animasyonu: 0,4+0,67
Kullanma menzili: 850
Yarıçap: 200
Hareket hızı azaltma: %14/%18/%22/%26
Iskalama ihtimali: %45/%55/%65/%75
Kahraman süresi: 8
Yaratık süresi: 12
8/7/6/5
50
Güçsüzleştirme büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve kaldırılmadıysa yavaşlatmaya ve ıskalatmaya devam eder.
Sadece birincil hedefte, tamamen engellenir.
Eklentiler:
Drunken Haze: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Oyo Öğretisi'nin tüm sorunlara cevabı: Bir tur daha!
Notlar:
- Aghanim's Scepter ile Brewmaster'daki ile aynı seviyede olacak şekilde Storm'a verilir.
- Brewmaster'ın kendisindeki yeteneğinin notları bunda da geçerlidir.
Fire:
[Ancient yaratık-kahraman]
Seviye: 7/8/8
Can: 1200
Zırh: 0/3/6 (Kahraman)
Büyü direnci: %0
Hasar: 75-85/115-125/155-165
Otomatik olarak saldıracak birim arama menzili: 600
Saldırı menzili: 150 (Yakın)
Temel saldırı süresi: 1,35
Saldırı animasyonu: 0,3+0,3
Hareket hızı: 522
Takip menzili: 100
Dönme oranı: 0,5
Çarpışma büyüklüğü: 8
Görüş menzili: 1800/800
Ödül: 0
Deneyim: 0
Yetenekler:
Permanent Immolation:
Yetenek: Aura
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Yakındaki birimleri yakar.
Yarıçap: 220
Saniyede hasar: 15/30/45
Güçsüzleştirme, büyü bağışıklığından önce konmuşsa hasar vermeye çalışır.
Eklentiler:
Fire Permanent Immolation: Kaldırılamaz.
Notlar:
- Permanent Immolation auradır. Bu auranın güçsüzleştirmesi 0,5 saniye daha sürer.
- Güçsüzleştirme konduktan 1 saniye sonra başlamak üzere 1 saniyelik aralıklarla hasar verir.
- Bir birime, o birim bu alan içinde tam süre kaldıysa en fazla 220/510/855 hasar (hasar azaltması yoksa) verir.
Drunken Brawler (E/B):
Yetenek: Pasif
Etkileme: Kendisi/düşman birimler
Saldırıları atlatma ve kritik hasar vurma şansı verir. Drunken Brawler, son birkaç saniyede saldırmadıysanız veya saldırı almadıysanız daima tetiklenir. Diğer Savuşturma kaynaklarıyla etkisi azalarak istiflenebilir.
Savuşturma: %10/%15/%20/%25
Kritik ihtimali: %10/%15/%20/%25
Kritik hasar: %200
Kesin tetik süresi: 16/14/12/10
İllüzyonların da garantili kritiği ve savuşturması vardır. Kırmızı kritik sayıları illüzyon olması ve zırh azaltmalar hesaba katılmadan gösterilir.
Bozma ile bozulur.
Büyü bağışıklığından geçer.
Mangix, Oyo Tarikatı'nın Brewmaster'ı ünvanını kazandığında, sarhoşluk ustalığındaki yerini de ayrıca elde etmiş oldu.
Notlar:
- Aghanim's Scepter ile Brewmaster'daki ile aynı seviyede olacak şekilde Fire'a verilir.
- Brewmaster'ın kendisindeki yeteneğinin notları bunda da geçerlidir.