Dota 2 - Mogul Khan, the Axe
#1
Axe Türkçe Bilgi:

7.02'ye uygundur.

Axe.png?version=b2746cb93a40b8c90b654cbdd8cbc16f
40px-Strength_primary_attribute_symbol.p...cf3a3a720c: 25+2,5
40px-Agility_attribute_symbol.png?versio...1691851193: 20+2,2
40px-Intelligence_attribute_symbol.png?v...6ea3d191f0: 18+1,6
bknr0Z.jpg
Hareket hızı                       290
Dönme oranı                     0,6
Görüş menzili                    1800/800
Saldırı menzili                    150 (Yakın)
Atkı hızı                                Anında
Saldırı animasyonu         0,5+0,5
Temel saldırı süresi         1,7
Büyü direnci                      %25
Çarpışma büyüklüğü      24

Hikâye:
Mogul Khan, Red Mist Ordusunda bir er iken gözünü General olmaya dikmişti. Birçok savaş sonrasında kendisini kan donduran şekillerde kanıtlayan Mogul Khan'ın yükselişindeki en önemli sebep, üstünün kellesini gövdesinden ayırırken hiç tereddüt etmemesiydi. Yedi yıllık Thousand Tarns Seferi'nde yaptığı katliamla kendisini farkettirdi, ünü eskisinden daha parlaktı ama müttefiklerinin sayısı giderek azalıyordu. Mogul Khan, nihai zafer gecesinde kendisini yeni Red Mist General'i ilan etti ve en büyük ünvan olan 'Axe' ünvanını aldı. Fakat emrindeki askerlerin hepsi ölmüştü. Elbette savaşta bir çoğu ölmüştü ancak oldukça büyük bir kısmı da Axe'ın kılıcının tadına bakmıştı. Söylemeye gerek yok, çoğu asker onun liderliğinden kaçınıyor ama bu Axe'ın umrunda değil çünkü ona göre tek kişilik ordular her zaman en iyi olmuştur.

Yetenekler:

Berserker's Call (Q/E):
Berserker%27s_Call_icon.png?version=f15b...a4ea8d2c1b
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler/ kendisi

Axe, çevredeki düşmanlara, kendisine saldırması için sataşır ve bu süre içinde fazladan zırha sahip olur.

Yetenek animasyonu: 0,4+0,5
Yarıçap: 300
Fazladan zırh: 40
Süre: 2/2,4/2,8/3,2

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 16/14/12/10
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 80/90/100/110
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Berserkers Call Armor: Arındırılamaz.
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Berserkers Call: Arındırılamaz.
Mogul Khan'ın savaş çığlığı, düşmanlarını Axe'a karşı kazanamayacakları bir savaşa zorlar.

Notlar:
  • Etkilenen birimler yetenek ya da eşyalarını kullanamaz ve birimleri süre boyunca Axe'a saldırmaya zorlar. Birimler; mesafesi, görüşü, engeller veya durumu ne olsun Axe'ı takip etmeye ve saldırmaya çalışır. Etkilenen birimler hâlen kitle kontrollerin etkisi altındadır ve serbest geçiş kazanmazlar.
  • Axe sataşma sırasında görünmez olursa etkilenen düşmanlar kendilerine en yakın düşmana saldırmaya başlar. Yakında hiç düşman yoksa etkilenen birimler yerinde durur. Yerlerinde dururken kontrol eden tarafından kendilerine gerçekleştirecekleri tek bir emir verilebilir. Bu emir elle iptal edilemez. Bu emir, eşya ya da yetenek kullanmak ya da hareket ya da saldırı emri de dahil herhangi bir emir olabilir. Bu emirden sonra birim hiçbir şey yapamaz ve sataşma bitene kadar yerinde durur. Mamafih, Axe tekrardan görünür olursa etkilenen birim ona saldırmaya tekrardan başlar.
  • Sataşmanın önceliği Winter's Curse ile aynı, Duel'dan düşüktür. Aynı öncelikte olması etkilenen birimlerin sataşan ilk birime saldırması demektir.
  • Görünmez birimleri ve savaş sisinin içindeki birimleri etkiler. Kuleleri, gözleri, Roshan'ı, dokunulmaz ve gizlenmiş birimleri etkilemez.
  • Berserker's Call yeteneğinin sataşma etkisinde olan bir birimde bu yeteneği yeniden kullanmak süreyi yeniler.
  • Axe ölürse sataşma anında durur.

Battle Hunger (W/R):
Battle_Hunger_icon.png?version=034d7d418...b041c6d43b
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler/ kendisi
Hasar türü: Büyüsel

Bir düşman birimini yavaşlatacak ve hasar alacak şekilde kızdırır. Kızgınlık, etkilenen birimin başka bir birimi öldürmesiyle ya da sürenin bitmesiyle son bulur. Axe, Battle Hunger tarafından etkilenen her birim için hareket hızı kazanır.

Yetenek animasyonu: 0,3+0,5
Kullanma menzili: 750
Saniyede hasar: 16/24/32/40 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 116/124/132/140)
Hareket hızı yavaşlatma: %12
Kendisine fazladan hareket hızı: %12
Süre: 10

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 20/15/10/5
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 75
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Zayıflatma büyü bağışıklığından önce konmuşsa ve arındırılmadıysa yavaşlatmaya devam eder ve hasar vermeye çalışır.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Battle Hunger Self: Arındırılamaz.
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Battle Hunger: Herhangi bir arındırmayla arındırılabilir.
Sıradan kahramanlar Mogul Khan'ın savaştaki öfkesine karşı duramazlar, memnun olana kadar düşmanlarına zarar verir.

Notlar:
  • Axe, etkilenen her düşman için %12 hareket hızı kazanır. Bu etki istiflenir.
  • Aynı hedefe birden fazla defa kullanmak istiflenmez, süreyi yeniler.
  • Dost birimi reddetmek ya da bina ya da göz yok etmek de zayıflatmayı kaldırır.
  • Death Pact, Devour, Demonic Conversion ve Hand of Midas de zayıflatmayı kaldırır. Lich'in Sacrifice yeteneği kaldırmaz.
  • İllüzyon öldürmek zayıflatmayı kaldırmaz.
  • Zayıflatmayı kaldırmak için birimin kendisinin öldüren vuruşu yapması gerekir. Çağırılmış birimleri ve illüzyonlarıyla yaptığı öldüren vuruşlar zayıflatmayı kaldırmaz.
  • Yeteneğin kullanılırkenki seviyesine göre hasar verir. Yeteneğin seviyesini artırmak var olan zayıflatmaların hasarını değiştirmez. Mamafih, hünerlerden gelen fazladan hasar yerleştirilmiş Battle Hunger zayıflatmalarında anında uygulanır.
  • Kullanımdan 1 saniye sonra başlamak üzere 1 saniye arayla 10 defa hasar verir.
  • Sonuna kadar sürdüğünde 160/240/320/400 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 1160/1240/1320/1400) hasar (hasar azaltması yoksa) verir.

Counter Helix (E/X):
Counter_Helix_icon.png?version=47275d1f4...d03c514891
Yetenek: Pasif
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Saf

Saldırıldığında sarmal bir karşı atak yapan Axe, bu saldırıyla çevresindeki tüm düşmanlara saf hasar verir.

Yarıçap: 275
Gerçekleşme ihtimali: %20
Hasar: 75/110/145/180

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 0,45/0,4/0,35/0,3
20px-Illusion_symbol.png?version=7a3a015...66533cbae2 Axe illüzyonlarının tamamen çalışan Counter Helix'i vardır.
20px-Breakable_symbol.png?version=75c8c3...8ece243865 Bozma ile bozulur.
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.
Axe bu ordunun ihtiyacı olan tek destek kuvvettir.

Notlar:
  • Sadece bir düşman birim Axe'a saldırıyı isabet ettirdiği zaman düşmanla arasındaki mesafeden bağımsız olarak tetiklenir. Yani ıskalayan saldırılarla tetiklenemez.
  • Moon Glaive, Death Ward, Split Shot ve Flak Cannon yeteneklerinin ikincil saldırıları Counter Helix'i tetikleyemez.
  • Diğer anında saldırılar Counter Helix'i tetikleyebilir.
  • Binalar, gözler ve dost birimlerle tetiklenmez.
  • Görsel efekte rağmen hasar alandakilere anında uygulanır.
  • Sözderassal dağılım kullanır.
  • Normal dolum süresi kullanmaz. Ne tetiklendiğinde yetenek ikonunda dolum süresi gözükür, ne de dolum süresini değiştiren şeylerden etkilenir.

Culling Blade (R/C):
Culling_Blade_icon.png?version=f4780cf87...c651156c52
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman/dost birimler
Hasar: Büyüsel (Sağlık silme)

Axe gördüğü bir zayıflıktan yararlanarak saldırı yapar, düşük sağlığa sahip düşman bir birimi anında öldürür ya da ortalama hasar verir. Eğer bir düşman birim bu şekilde öldürülürse, dolum süresi sıfırlanır. Axe ve yakındaki dost birimler fazladan hareket hızı kazanırlar. Aghanim's Scepter ile geliştirilebilir.

Yetenek animasyonu: 0,3+0,5
Yetenek menzili: 150
Fazladan hareket hızı yarıçapı: 900
Hasar: 150/250/300
Öldürme hasarı eşiği: 250/325/400 (16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32300/425/550)
Öldürmede fazladan hareket hızı: %30
Öldürmede fazladan saldırı hızı: 30
Öldürmeyle verilen güçlendirme süresi: 6 (16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a3210)

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 75/65/55 (16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a326)
20px-Spell_block_symbol.png?version=b767...d2da7d2488 Engellenebilir.
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.
16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32  Dolum süresini azaltır, öldürme eşiğini artırır ve öldürmeyle verilen güçlendirme süresini artırır.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Culling Blade Boost: Herhangi bir arındırmayla arındırılabilir.
Mogul Khan öfke ve savaşın en somut örneğidir, Axe'a kim meydan okursa karşılaşacağı tek şey korkunç bir ölümdür.

Notlar:
  • Hedefin canı eşiğin üstündeyse sadece normal büyüsel hasarı uygulayıp farklı bir ses çıkartır. Hedef normal hasar ile ölse bile (hasar artırmalarla mümkün) Culling Blade'in diğer etkileri uygulanmaz.
  • Hedefin canı eşiğin altındaysa şunu yapar: Hedefe sağlık eşiği kadar saf (sağlık silme olarak geçen) hasar vurur, Axe ve yakındaki dostlara fazladan saldırı ve hareket hızı verir, hedef kahraman, klon veya illüzyon ise yeteneğin dolum süresi sıfırlanır.
  • Hedefin canı yetenek kullanma noktasında kontrol edilir, yani o süre içinde can yenileyip canı eşiğin üstüne çıkarsa ayırma başarısız olur.
  • Shallow Grave yeteneğini dikkate almaz ve hedefi, canı yeterince düşükse öldürür.
Hünerler:
  • Seviye 10: +6 güç YA DA +3 mana yenilenmesi
  • Seviye 15: +75 hasar YA DA +250 can
  • Seviye 20: +25 can yenilenmesi YA DA +35 hareket hızı
  • Seviye 25: Saniye başına +100 Battle Hunger hasarı YA DA +15 zırh
Hüner notları:
  • Mana ve can yenilenmesi fazladan verilir ve illüzyonlar bundan yararlanamaz.
  • Zırh ve saldırı hasarı fazladan zırh ve saldırı hasarı olarak eklendiği için illüzyonlar bunlardan yararlanamaz.
  • Can hünerini almak maksimum can kapasitesini artırır ve o anki can yüzdesini aynı tutar.
  • Battle Hunger hasarı hasarı hüneri yerleştirilmiş Battle Hunger zayıflatmalarına anında uygulanır.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.