Dota 2 - Zet, the Arc Warden
#1
Arc Warden Türkçe Bilgi:

7.02'ye uygundur.

Arc_Warden_icon.png
40px-Strength_attribute_symbol.png?versi...55b0e6b483: 24+2,3
40px-Agility_primary_attribute_symbol.pn...dcf8153a1a: 15+1,8
40px-Intelligence_attribute_symbol.png?v...6ea3d191f0: 24+2,6
l3V8vg.jpg
Hareket hızı                       285
Dönme oranı                     0,4
Görüş menzili                    1800/800
Saldırı menzili                    625
Atkı hızı                                800
Saldırı animasyonu         0,3+0,7
Temel saldırı süresi         1,7
Büyü direnci                      %25
Çarpışma büyüklüğü      24
Hikâye:
Her şeyin başlangıcından önce, bir mevcudiyet vardı; bir ilkel akıl, sonsuz, müthiş ve esrarengiz bir amaca yönelmiş. Evren bir varoluş fırtınasına bürünürken, bu akıl parçalandı ve dağıldı. En büyük iki parçası, sonunda Radiant ve Dire olarak adlandırılacak, kendilerini bedhah bir karşıtlığı içerisinde buldular ve bütün yaratılışı kendi çatışmalarında kullanmaya başladılar.

Savaş ve dehşet yeni oluşan uzayı tehdit ederken, üçüncü parçanın isteği kendini bildirdi. Kendisini Zet olarak tanıtan bu zihin ahenksizliğe bir son vermek ve müthiş birliği tekrar sağlamak amacında. Soyunun çatışmalı doğasından dehşete kapılan Zet kuvvetinin tamamını topladı. Ani bir parlamada, kardeşlerine üstün geldi ve savaşan çehreleri uzaysal gökyüzüne çevirerek onları ne idüğü belirsiz bir dünyaya yörüngeleyen karanlığa fırlattı. Ahenk kuruldu; ama Zet'in kuvvetinin en çıplak parçası kaldı. Hapishaneye bakan Zet, kalan zayıf kuvvetini, zamanın sonuna kadar tetikteki bekçi olmaya tercih etti. Sayılmamış ebediyetler kadar bu nöbet sürdü.Aşağıdaki dünyadaki hayat, aheste aheste parlayan aydaki hapis tehlikesinden ve Zet'in onları orada tutma gayretinden habersiz filizlendi.Esirlerin sonsuz çarpışması içeride tekrar alevlenince hapishanenin yüzeyi titredi ve zamanla çatlamaya başladı. Zet'in tükenmiş kuvvetleri bu açığı kapatmakta yetersiz kaldı ve sonunda ay parçalandı. Hapishanenin kadim sakinleri, çatışmalarını yenilemek için kaçtı.

Hapishanenin patlamasından en uzak yerlere fırlatılmış olan Zet eski esirlerinin ahenksiz enerjileri tarafından dönüştürüldü. Artık her biri fani bir şuur kıvılcımı ile bağlanmış tek bir forma ve zihne sahip olmayan varlığı pek çok - kimi küçük kimi büyük - parçaya ayrıldı. Kendi kaderini bastırmakla uğraşan Zet, kardeşlerinin filizlenen çatışmasına yöneldi, parçalanmış iradelerini tek bir sonuca yöneltti. İlkel aklın çehrelerini tekrar bir araya getirmek ya da çatışma büyümesin diye hepsini yok etmek...

Yetenekler:

Flux (Q/C):
Flux_icon.png?version=1e7bd4430da99fda8f24cebf3863bf16
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel

Hareketli ve dengesiz enerji ile bir düşman hedefi yutar, eğer yalnız kalırsa hareket hızını yavaşlatırken zamanla hasar verir. Eğer yakınlarda bir düşman birimi varsa etki engellenir.

Yetenek animasyonu: 0,3+0,77
Kullanma menzili: 500/600/700/800
Düşman arama mesafesi: 225
Saniye başına hasar: 15/30/45/60 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 35/50/65/80)
Hareket hızı yavaşlatma: %20/%30/%40/%50
Süre: 6

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 18 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 16,2)
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 75
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Zayıflatma büyü bağışıklığından önce konur ve arındırılmazsa yavaşlatma devam eder ve hasar vermeye çalışır.
20px-Spell_block_symbol.png?version=b767...d2da7d2488 Engellenebilir.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Flux: Herhangi bir arındırmayla arındırılabilir.
Kadimleri hapsetmiş gücün sonsuz küçük bir parçası.

Notlar:
  • Hedefin 225 yarıçapı içinde müttefikleri veya tarafsız yaratıklar varsa yetenek, hedef yalnız olana kadar yavaşlatmayı ve hasar vermeyi geçici olarak durdurur.
  • 0,5 saniye aralıklarla düşman ve tarafsızları, bunlara bağlı olan yavaşlatmayı kontrol eder ve en fazla 13 defa, ilki kullanıldığı anda olmak üzere 7,5/15/22,5/30 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 17,5/25/32,5/40) hasar verir.
  • Yakındaki binalar, gözler ve gizlenmiş birimler dikkate alınmaz ve yeteneğin etkilerini engellemez. Mamafih, dokunulmaz birimler dikkate alınır.
  • Birim bütün hasarı alırsa toplamda 97,5/195/292,5/390 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 227,5/325/422,5/520) hasar (hasar azaltması yoksa) alır.
  • Aynı hedefe birden fazla defa kullanmak tamamıyla istiflenir ve birbirinden bağımsız olarak çalışır.

Magnetic Field (W/F):
Magnetic_Field_icon.png?version=7521c04a...f1acd2f3e9
Yetenek: Alan hedefli
Etkileme: Dost kahramanlar

Uzayı bükerek, içindeki dost kahramanlara ve binalara dışarıdan gelen saldırılara karşı savuşturma veren dairesel bir alan ortaya çıkartır.

Yetenek animasyonu: 0,3+0
Kullanma menzili: 900
Etki alanı: 275
Savuşturma: %100
Fazladan saldırı hızı: 50/60/70/80
Süre: 3,5/4,5/5,5/6,5

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 35/30/25/20 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 31,5/27/22,5/18)
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 110
20px-Illusion_partial_symbol.png?version...897166c7da Savuşturma illüzyonları etkiler, fazladan saldırı hızı etkilemez.
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Magnetic Field: Arındırılamaz.
Zaman ve uzay, Zet kadar yaşlı olanlar için önemsiz olaylardır.

Notlar:
  • Alandakilere fazladan saldırı hızı ve savuşturma uygular.
  • Bu etkiler aura tarafından uygulanır. Bu güçlendirme 0,1 saniye uzar.
  • Sadece kahraman ve binaları etkiler. Diğer bütün birimler hiç etkilenmez.
  • Saldırının kaynağı alanın içinde iken dostlara isabet eden vuruşlar savuşturulmaz.

Spark Wraith (E/R):
Spark_Wraith_icon.png?version=c7169937ab...0eb8013c74
Yetenek: Alan hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar: Büyüsel

Yavaşça oluşan ve hedeflenen bölgede bir düşman gelene kadar devriye gezen bir Hayalet Kıvılcım çıkarır. Hedef hayaletleri bulunca büyüsel hasar verir.

Yetenek animasyonu: 0,3+0,77
Kullanma menzili: 2000
Arama yarıçapı: 375
Etkinleşme gecikmesi: 2
Hareket hızı yavaşlatma: %100
Hasar: 100/160/220/280 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 275/335/395/455)
Yavaşlatma süresi: 0,4/0,5/0,6/0,7
Hayalet süresi: 50

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 4 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c3,6)
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 80
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 İsabetten önce büyü bağışıklı olan hedefe hasar vermeye çalışır.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Satyr Trickster Purge: Herhangi bir arındırmayla arındırılabilir.
Zet'in orijinal aslının düşük parçaları.

Notlar:
  • Spark Wraith 400 hızda hareket eder ve ondan kaçılamaz.
  • Etkinleşme süresi bittiğinde 0,2 saniyede bir tarafsızlar da dahil düşman birimleri kontrol eder ve bulduğu ilk düşmana fırlar.
  • Gecikme sonrasında alanda birden fazla birim varsa en yakındakini hedefler.
  • Yavaşlatma Satyr Trickster'ın Purge yeteneğininkiyle, onunla aynı eklentiyi kullandığı için istiflenmez. Purge yeteneği zaten uygulanmışsa Spark Wraith yeteneği, bu yeteneğin süresi Purge yeteneğinin kalan yavaşlatma süresinden uzun olmadığı sürece yavaşlatmaz. Spark Wraith herhangi bir arındırma uygulamaz, buradaki zayıflatma sadece yavaşlatır.
  • Yeteneğin kullanılırkenki seviyesine göre hasar verir. Yeteneğin seviyesini artırmak var olan Spark Wraith'lerin hasarını değiştirmez. Mamafih, hünerlerden gelen fazladan hasar yerleştirilmiş Spark Wraith'lerde anında uygulanır.
  • Spark Wraith düşmanlara tamamen görünürdür.
  • Görünmez birimleri tamamıyla etkiler. Savaş sisindeki birimleri hedefleyebilir. Gizlenmiş ya da dokunulmaz birimleri hedefleyemez.
  • Etkinleşme gecikmesi hayalet süresi içinde değildir.
  • Süresi boyunca 300 yer görüşü sağlar, bu görüş uzamaz.
  • Atkısı da aynı görüşü, hedefe ulaştıktan sonra 3.34 saniye uzayacak şekilde sağlar.

Tempest Double (R/D):
Tempest_Double_icon.png?version=af432a36...757905aeb1
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Kendisi

Arc Warden, parçalanmış elementleri kısa bir süreliğine tek bir hale getirerek kendisinin kusursuz bir elektrik kopyasını oluşturabilir. Kopya Arc Warden'ın ölünce düşen eşyalar hariç bütün mevcut eşyalarını ve büyülerini kullanabilir. Kopya yaratıldığında, mevcut olan bütün eşyalarının ve normal yeteneklerinin dolum süresini vardır.

Yetenek animasyonu: 0,15+0,5
Kopya sayısı: 1
Süre: 12/14/16

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 60/50/40 (16px-Talent_tree_symbol.png?version=b4db...17c22a8b0c 54/45/36)
Eşlerinin güçleri ile çevrelenmiş Arc Warden, en küçümsediği şey oluverir: ahenksizlik.

Notlar:
  • Tempest Double her zaman Arc Warden'ın o anki mana ve canıyla doğar.
  • Bu yeteneğin ilk kullanımında kopya gerçekten çağırılır. Bundan sonraki kullanımında sadece iyileşir ya da diriltilir. Yani aynı anda birden fazla kopya oluşturmak, bu yeteneği tekrar kullanıldığında çıkan kopya sadece var olan kopyanın yerini alacağından mümkün değildir. Kopyanın üstündeki eklentiler tamamen kaldırılır, neredeyse bütün güçlendirme ve zayıflatmalar (normalde arındırılamayanlar dahil) arındırılır. Dolum süreleri yeniden çağırıldığında sıfırlanmaz; sadece önceki çağırmadan bütün dolum süreleri nakledilir.
  • Tempest Double görsel olarak dostlarına olduğu gibi düşmanlarına da orijinalinden ayırt edilebilirdir.
  • Moon Shard ve Alchemist tarafından verilen 16px-Aghanim%27s_Scepter_symbol.png?vers...f762776a32Aghanim's Scepter güçlendirmeleri de kopyalanır. Ancak diğer kalıcı güçlendirmeler (Duel veya Intelligence Steal gibi) kopyalanmaz. Çağırılmış olduğu sırada kazandığı Duel hasarı öldüğünde kaybedilir.
  • İllüzyon olmadığı için bütün yeteneklerde kahramanmış gibi muamele görür.
  • Kopyanın sabit 180 altın ve 180 deneyim ödülü vardır. Seviyesine göre değişmez ve sadece öldüren birime verilir.
  • Düşman birim öldüğünde fazladan bir şeyler veren yetenekler (Death Pulse gibi) kopyayı öldürmekle hiçbir şey vermez. Bu, kopya kaybettiğinde Duel ile düşmanın saldırı hasarı kazanmasını engeller. Ayrıca Track yeteneğiyle işaretliyken öldüğünde Track ödülünü vermez. Geliştirilmiş Wrath of Nature, kopya öldüğünde İri Treant yerine normal Treant çıkartır.
  • Deneyim puanı alamaz, bu yüzden deneyim puanı otlanamaz.


Kopyanın eşya etkileşimleri:
  • Kopyanın orijinal Arc Warden'ın eşyalarının aynısını taşıyacak şekilde kendi bağımsız envanteri vardır.
  • Her kullanımda kopyanın envanteri Arc Warden'ın envanterine uydurulur. Ayrıca şarjlı eşyalar da önceki çağırılmasında kaç şarj kullandıysa kullansın Arc Warden'daki şarj sayısına uydurulur.
  • Kopya yerden eşya alamaz ya da yere eşya atamaz. Ayrıca Arc Warden ya da dostları tarafından doğrudan eşya verilemez. Paylaşma mekaniği diğer eşyalardan farklı olduğu için kopyaya İzleyici Göz ve Nöbetçi Göz verilebilir.
  • Her kullanımda kopya yeniden çağırıldığı için, nasıl kahramanlar yeniden doğduğunda dolum süreleri sıfırlanmıyorsa eşya ve yetenek dolum süreleri sıfırlanmaz.
  • Kopya şu eşyaları kopyalamaz: Aegis of the Immortal, Bottle, Cheese, Clarity, Divine Rapier, Dust of Appearance, Enchanted Mango, Faerie Fire, Gem of the True Sight, Hayvan Kurye, Healing Salve, İzleyici ve Nöbetçi Gözler, Smoke of Deceit, Tango, Tango(Paylaşılmış), Tome of Knowledge, Uçan Kurye; Arc Warden'ın envanterindeki (dost ya da düşmandan geldiği fark etmeksizin) susturulmuş eşyalar.
  • Diğer bütün eşyalar, bazılarının etkisi biraz değişerek de olsa kopyalanır. Paylaşılabilen eşyalar (Town Portal Scroll veya Perseverance gibi) kopyalanır.
  • Bloodstone, kopyanın ölmesiyle alana iyileştirme uygulamaz. Bunun dışında bu eşya kopya tarafından normal olarak çalışır; yani şarj kazanır ve kopya Saklı Reddetme'yi kullanabilir.
  • Hand of Midas kopya tarafından kullanılabilir. Dönüştür'ü kullanmak asıl kahramana altın ve deneyim verir.
  • Radiance, Ring of Aquila veya Ring of Basilius kopya çıkartıldığında kapalıysa kopyada da kapanmış olacaktır. Açıp kapama yeteneği kopyalanır. Bu, aynı zamanda Power Treads için de uygulanır; asıl kahraman hangi özelliği seçtiyse kopyaya da o özellikte kopyalanır.
  • Black King Bar'ın kullanım süresi asıl kahramandan tamamen bağımsız olarak çalışır. Black King Bar "seviyesi" asıl kahramanınkine bağlı değildir. Yani Black King Bar kullanım/dolum süresi asıl kahramandaki dolum/kullanım süresine bakılmaksızın kopyada sıfırdan başlar ve maç boyunca kopyanın kullanmasına göre kullanım/dolum süresi azaltılır.
  • Helm of the Dominator ile hükmedilmiş bir birim kopyanın süresi bittiğinde ölmez; mamafih, kopya yeniden çağırıldığı anda ölür.
  • Moon Shard kopya tarafından tüketilemez; fakat eşya ya da Arc Warden güçlendirmeyi taşıyorsa güçlendirme olarak kopyalanabilir.
  • Refresher Orb kopya tarafından her zaman dolum süresindedir, bu yüzden Tempest Double'ı yenileyemez, fakat özelliklerinden yine de yararlanır.
Hünerler:
  • Seviye 10: Saniye başına +20 Flux hasarı YA DA +25 saldırı hızı
  • Seviye 15: +30 hasar YA DA +200 can
  • Seviye 20: Dolum süresinde %10 azalma YA DA +100 saldırı menzili
  • Seviye 25: %30 can çalma YA DA +175 Spark Wraith hasarı
Hüner notları:
  • Hünerler Tempest Double'da da tamamen geçerlidir.
  • Can hünerini almak maksimum can kapasitesini artırır ve o anki can yüzdesini aynı tutar.
  • Saldırı hasarı fazladan saldırı hasarı olarak eklendiği için illüzyonlar bunlardan yararlanamaz.
  • Dolum süresinde azalma yetenekleri ve eşyaları etkiler. Octarine Core ile çarpımsal ve Büyü Rünü ile toplamsal olarak istiflenir.
  • Can çalma eşsiz saldırı eklentisi değildir ve diğer can çalma kaynaklarıyla tamamen istiflenir.
  • Spark Wraith hasarı hüneri yerleştirilmiş Spark Wraith'lere anında uygulanır.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.