Hearthstone'da 19 Aralık itibariyle yapılacak çeşitli kart değişiklikleri duyuruldu.
Wild Growth artık 2 yerine 3 mana.
Nourish artık 5 yerine 6 mana.
Geliştirici Notu :Wild Growth ve Nourish setlerin oluşturulmasından beri her mid-range, kombo ve kontrol Druid destelerinde yerini almayı başardı. Basic ve Classic setlerdeki kartlar çok güçlü olduklarında oyunda uzun vadede negatif etkiye sebep olabiliyorlar. Sürekli bir şekilde bu kartlarla karşılaşmak oyunu monotonlaştırırken, bu tür her desteye otomatik olarak eklendikleri için deste oluşturma sürecini de negatif etkiliyorlar. Her iki kartın da mana maliyetini 1 arttırarak kontrol destelerindeki yerlerini korumalarına karşın, direkt mana yükseltmeden yararlanmayan diğer destelerde daha nadir görüleceklerini düşünüyoruz.
Level Up! artık 5 yerine 6 mana.
Geliştirici Notu :Odd Paladin The Witchwood eklentisiyle birlikte sürekli bir biçimde en güçlü ve en çok oynanan destelerden birisi olmayı başardı. Level Up'ı Odd Paladin'den kaldırarak hala saha kontrolü konusunda güçlü bir deste olmasını korurken, rakibe hasar verme konusunda daha tutarlı ve karşı hamlelerle cevap verilmesi daha kolay bir deste haline gelecek.
Saronite Chain Gang'in yazısı değişti: Artık 'kendi kopyasını' değil bir başka Saronite Chain Gang çağırıyor.
Geliştirici Notu :Saronite Chain Gang Shudderwock ile enteresan bir komboya sahipti ancak Shudderwock'u tek bir oyunda birden fazla oynayabilmek karşı taraf için can sıkıcı bir deneyime sebep olabiliyor. Saronite Chain Gang'teki bu değişiklikle birlikte bir oyunda birden fazla Shudderwock oynamak daha zor. Shudderwock Saronite Chain Gang'in etkisiyle sürekli bir şekilde oynanan kart yerine tek turluk güçlü bir etki olarak oyunda yer almalı.
Leeching Poison'un yazısı değişti: Artık sadece 1 turluğuna Lifesteal veriyor.
Geliştirici Notu :Kingsbane ile oyun genelinde etkili güçlü bir silah oluşturma fikrini seviyoruz, ancak Leeching Poison ile kalıcı bir Lifesteal etkisinin verilmesi kartın zayıflıklarının azalmasıyla sonuçlanıyor ve Rogue'lerin kalıcı heal etkilerine ulaşmama tasarım felsefemize ters düşüyor. Lifesteal etkisini tek turluk yaparak Kingsbane'in oyunun geç dönemlerinde etkili güç seviyesi sorunlarını çözmeyi amaçlıyoruz.