Heroes of the Storm'dan yapılan bu duyuruda oyunun geliştirici ekibinin büyük oranda küçültüldüğü ve 2 esports etkinliğinin iptal edildiği belirtildi.
J. Allen Brack ve Ray Gresko :Sürekli bir biçimde sadece oyunlarımızda değil, aynı zamanda onları nasıl destekleyip büyüttüğümüz konusunda yaklaşımımızda da değişikliklere gidebiliyoruz. Bu değişim Blizzard'ı Blizzard yapan şeylerden biri olan "güzel oyunlar yapma" sevdamızı sürdürebilmemizi sağlayan en önemli şeylerden birisi.
Geçtiğimiz yıllar içerisinde bu değişim felsefesi zorlu kararlar almamıza sebep oldu, bu zorlu kararlar beraberinde gurur duyduğumuz yeni oyunları beraberinde getirdi. Şu raddede şirket tarihinde en çok sayıda aktif oyunlara ve henüz duyurulmamış projeye sahibiz. Bu durum bazı yetenekli geliştiricilerimize diğer projelerde de ihtiyaç duyabileceğimiz anlamına geliyor. Bu sebeple Heroes of the Storm'daki bazı geliştiricileri diğer projelere aktarma kararı vermiş durumdayız, kendilerinin yeni projelerine katacakları değerleri görmek için sabırsızlanıyoruz. Bu sıradışı bir durum değil, Diablo 2, World of Warcraft, StarCraft II ve Overwatch gibi oyunlar geçmişte bu tarz kararlar sonrası şu anki şeklini almayı başarmış oyunlar.
Bu değişikliğe karşın Heroes of the Storm Blizzard dünyalarına ve bu dünyaların karakterlerine yazdığımız bir aşk mektubu statüsü taşımaya devam edecek. Oyuna yeni kahramanlar eklemeye, çeşitli etkinlikler düzenlemeye ve topluluğun sevdiği diğer içerikleri çıkartmaya devam edeceğiz ancak bu çalışmaların ritmi değişecek. Oyunun uzun vadede sürdürülebilirlik göstermesini sağlamaya çalışıyoruz. Topluluğun bu zamana kadar bize verdiği destek için kendilerine minnettar olduğumuzu bir kez daha belirtiyoruz. Mevcut Heroes ekibi bu "özel deneyimi" elde etmenizi sağlayan tutkuyla oyunla ilgilenmeye devam edecek.
Aynı zamanda Heroes esports arenasında da bazı değişikliklerimiz var, önceliklerimize baktığımız vakit almak zorunda kaldığımzı karar Heroes Global Championship ve Heroes of the Dorm etkinliklerinin 2019'da yapılmayacağı üzerine oldu. Bu da verirken zorlandığımız bir karar, bu etkinliklerin topluluk tarafından çektiği ilgi bu etkinliklerde emeği olan herkes tarafından hissediliyordu, ancak oyuncuların beklentilerini karşılayabilmek için bu şekilde bir karar almamız gerekti.
Bu kararları basit bir şekilde vermediğimizi hatırlatmakla birlikte, bu değişiklikler sonrası aktif oyunlarımız ve henüz geliştirilme aşamasında olan projelerimizle birlikte geleceğe heyecanla baktığımızı belirtmek isterim. Blizzard topluluğundaki herkese ve çalışkan geliştiricilerimize teşekkür ediyoruz, gelecekte sizlerle nice oyun tecrübeleri paylaşmak dileğiyle.