Ekipmanlar,division kurma,üretim değişimi
#1
aslında biraz ingilizcem var fakat tam olarak bir türlü kavrayamadım.üretimi değiştirdiğinde efficiency düşüyor vs evet ama bazılarında fazla bazılarında az düşüyor.kaç division'a ne kadar ekipman gerek aralarındaki denge nasıl? bir mantığı var.aslında kafamda bir şeyler oluştu burada ingilizcesi mükemmel olan arkadaşlar var mutlaka tutorial videolarını da izlemişlerdir.Bridger'ın veya Paradox'un bu konudaki tutorial videolarından detaylı olarak anlatılabilirse çok büyük bir hizmet olur.oyunun en köklü değişimi bu üretim hattı.benim gibi bir sürü insan olduğuna inanıyorum.bi anlayabilirsem çok mutlu olacağım.
Ara
Cevapla
#2
Efficiency meselesi yeni üretimlerle alakalı, ilk kez yeni bir üretim hattında yeni bir ekipman ürettiğinde efficiency düşük oluyor, ancak mesela infantry equipment üretirken infantry equipment 2'ye dönüştürmek istersen üretim hattını efficiency daha az düşüyor, basitçe birbirlerine benzeyen ekipmanlar olduğu için böyle. Geri kalan sorularına eve geçtiğimde detaylı cevap vereceğim.
Ara
Cevapla
#3
Ayrıyetten tank, gemi ve uçakların modifiye edilmiş versiyonlarında effiency düşüşü daha az oluyor.
Ara
Cevapla
#4
çok teşekkürler hocam.evet ben de bunu az çok kavrayabilmiştim ama üretim detayları yani asker üretimi tank üretimi onun ekipmanla olan bağlantısını kavrayamadım bir türlü.
Ara
Cevapla
#5
Tank birliği üretirken tanka ihtiyacın olur, piyade birliği üretirken destek ve piyade ekipmanlarına ihtiyacın olur, üretim hattı tamamen bunları üretmene yarıyor. Yani üretim hattında ayda 4 tank üretiyorsun, bir tank birliği atıyorum 1000 tank istiyor, o 1000 tankı karşılamadan da birliği üretebiliyorsun, ancak savaşta ne kadar efektif olduğu ekipmanlarının karşılanıp karşılanmadığına bağlı.
Ara
Cevapla
#6
(02-06-2016, 12:53)Awake : Tank birliği üretirken tanka ihtiyacın olur, piyade birliği üretirken destek ve piyade ekipmanlarına ihtiyacın olur, üretim hattı tamamen bunları üretmene yarıyor. Yani üretim hattında ayda 4 tank üretiyorsun, bir tank birliği atıyorum 1000 tank istiyor, o 1000 tank karşılanana kadar birliği üretemiyorsun.

ha yani önce ekipmanları tamamlayacağım sonra üretime geçeceğim.peki tamamlandığına dair mutlaka bildirimler ya da sağda solda kaç ekipmanın olduğu yazıyordur öyle değil mi?
Ara
Cevapla
#7
(02-06-2016, 13:02)amonvongoeth :
(02-06-2016, 12:53)Awake : Tank birliği üretirken tanka ihtiyacın olur, piyade birliği üretirken destek ve piyade ekipmanlarına ihtiyacın olur, üretim hattı tamamen bunları üretmene yarıyor. Yani üretim hattında ayda 4 tank üretiyorsun, bir tank birliği atıyorum 1000 tank istiyor, o 1000 tank karşılanana kadar birliği üretemiyorsun.

ha yani önce ekipmanları tamamlayacağım sonra üretime geçeceğim.peki tamamlandığına dair mutlaka bildirimler ya da sağda solda kaç ekipmanın olduğu yazıyordur öyle değil mi?

Yazıyor hangi ekipmandan ne kadara sahip olduğun... Ayrıca askeri üretime koyduğundada ne kadar ekipmanı olduğunu gösteren ayrı bir çubuk var.Ekipmanı üretirken askerleri üretmeyide deneyebilirsin sana kalmış birşey önce ekipman sonra üret işi... Paradoxun yayınında yüzbine yakın motorize birlik üretip hiç motorize araç vermeden üretmişti birisi :D .
Ara
Cevapla
#8
Tabii, birliği ekipman vermeden üretebilirsin, ekipmanlar üretildikçe birliğin ekipman ihtiyacı karşılanacaktır, ancak savaşa ekipmansız sokarsan hezimete uğrarsın, sadece buna dikkat etmen yeterli.

Yanlış bilgi vermişim yukarıda, üzgünüm.
Ara
Cevapla
#9
(02-06-2016, 13:44)Awake : Tabii, birliği ekipman vermeden üretebilirsin, ekipmanlar üretildikçe birliğin ekipman ihtiyacı karşılanacaktır, ancak savaşa ekipmansız sokarsan hezimete uğrarsın, sadece buna dikkat etmen yeterli.

Yanlış bilgi vermişim yukarıda, üzgünüm.

hah şimdi oturdu mevzu hocam çok teşekkürler.
Ara
Cevapla
#10
Hearts of Iron IV  İnglizce wikisinden link

Efficiency seviyesi en az %25'tir. Tavan seviyeye ulaşıncaya kadar her hafta %1,7 artar. (Tavan seviye %50'den başlıyor. Teknolojilerle arttırılabilir.)

Üretim hatındaki ürünü değiştirmek değişimin türüne göre efficiency düşmesine neden olur.

%-10: Aynı modelin farklı türü (örnek: Panzer III Ausf. F -> Panzer III Ausf. G)
%-50: Different model of the same chassis or airframe (örnek: Panzer III -> StuG III)  [İngilizcem çevirmeye yetmedi]
%-70: Aynı aileden farklı ürün (örnek: Panzer III -> Panzer IV)
%-80: Different unit of the same archetype (örnek: Panzer IV -> Tiger) [İngilizcem çevirmeye yetmedi]

Gemi üretiminde efficiency her zaman %100'dür.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.