En iyi Tümen Düzenleri
#1
header.jpg?t=1465232664


Bu konu altında kullandığınız en iyi tümen düzenlerini paylaşabilir ve tartışabilirsiniz.
Feed Your Head !!
Ara
Cevapla
#2
Ben Piyade icin konusayim,

Support birimlerinden biri anti-air, bir digeri anti-tank olmali, ayrica recon bolugu zorunlu gibi birsey, engineer bolugude guzel bonus veriyor, 5. Ve son destek bolugu icin genelde ya field hospital yada signal bolugu kullaniyorum
Ara
Cevapla
#3
Field hospital çok önemli son değil ilk bile alabilirsin. Anti air ise majorsan daha iyi alternatifler var, onu alana kadar fighter bas air superiority sağla başka bir şey koy yerine. Support arti falan önemli, engineering de öyle tabii.
[+] 1 üye ferevon nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#4
O an ihtiyaçlarını karşılayan tümen düzeni en iyisidir, yoksa bir template i full piyade ve support birimleriyle doldurur soft attackı yüksek bir tümen elde edersin ancak insan gücün erir, ekipmanların üretimi ve askerlerin eğitimi uzun sürer.

Oyunun sevdiğim taraflarından biriside bu zaten, EU gibi 18-2-18 gibi templateler değil o ana göre, ihtiyaçlarına göre templateler kullanmak zorundasın.
[+] 3 üye Awake nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#5
Piyade : Nerde savaştığınıza bağlı Afrika gibi Supply Limiti az yerlerde savaşıyorsanız Logistics Company almanız şart yoksa çok büyük kayıplar verirsiniz. Major bir ülke değilseniz ve Military Factory'niz azsa tank üretmek zor olacağından support anti-tank almanız gereken bir birlik. Duruma göre değişmeyen banko ekleyeceğiniz birimse Engineer Company en etkili olan birliktik ordunuzda bulunması gerek.
Kısaca.
Majorsanız: Support Artillery, Engineer Company , Recon Company , Field Hospital , Military Police

Minorsanız: Support Artillery , Support Anti-Air (Alternatifi Field Hospital) , Military Police, Engineer Company, Support Anti-Tank

Recon sadece askeri hızı arttırıyor. Çok büyük bir ordunuz olmadığı sürece gereksiz.
Denemeyi bilene imkansız yoktur.

- III.Alexandros (Büyük İskender)
Ara
Cevapla
#6
Ben de farklı bir bilgi vereyim, Combat Width oyunda önemli bir yer kaplıyor. Genel olarak 20 iyi iş çıkartıyor. Destek birimleri bu sayıya etki etmiyor.

Yani genel olarak istediğiniz destek birimi yanına 7 adet asker 2 adet de topçu bataryası bence çok başarılı. Anti tank birimleri eklemek isterseniz yeni bir tümen düzeni kurmanız daha mantıklı olacaktır. Piyadeler 2, topçu bataryası da 3 combat width değerine sahip.

Eğer kullanacağınız generallerin combat width -%10 değeri varsa tümenlerinizi 22 olarak ayarlayabilirsiniz.
[+] 1 üye kubaluba nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#7
Evet gençler combat width en önemli etken, şimdi bu konuda üç seçenek var :
a- CW 10 yapabilir supportları atabilirsin bu sayesin her 10 a düşen support artacağı için daha fazla güç elde edebilirsin, ama malum baya pahalı bir durum.
b- CW 20 yaparsınız, zaten yapmalısınız çok standart bir durum.
c- eğer offensive field marshall'ınız varsa, 11 veya 22'lik CW'ler yapabilirsiniz, hatta sanırsam Mass Assault ile daha da fazla CW elde edebiliyorsunuz daha denemedim.
Supportlara gelirsek açıkçası endüstrinize bağlı, sen daha artillery üretemiyorsan, anti tanka falan hiç girişmemen daha sağlıklı örnek verirsek, üstüne üstlük doğru dürüst panzer tümenleri sadece almanya'da var zaten, almanyaya karşı savaşıyorsanız anti tank şart, bir zahmet üretin. Genel olarak supportların hepsi iyi, dediğim gibi önemli olan gereken teçhizatı karşılayıp karşılayamadığınız. Ama herşeye sahip olduğumuz bir ütopyada yaşasaydık, piyade tümenleri için art, a-t, aa, eng, log, alırdım ben genel olarak. yine genel olarak panzer tümenleri içinse maintenence şart, eng, art, a-t, log. Logistics baya önemli her durumda da gerekli mümkünse ekleyin derim.
A leader is a dealer in hope



[+] 2 üye Nogrod nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#8
at alırım da aa alana kadar fighter spam tüm majorlara tercih ederim.
Ara
Cevapla
#9
beyler merak ettiğim bir husus da şudur;

Şimdi AA yardımcı bölüğü eklemek mi daha mantıklıdır? Yoksa AA yı direk tümen içine eklemek mi?
Ara
Cevapla
#10
Hiç eklememek onun yerine avcı basın bence.
Ara
Cevapla
#11
AA gereksiz. Atesetmeleri icin ucaklarin direk o bölüge saldirmasi gerekiyor
Ara
Cevapla
#12
Beyler tümen düzenlerinde combat kısmına ne koymak lazım mümkünse fotoğraflı atın.
Ara
Cevapla
#13
(20-06-2016, 22:22)bar232 : Beyler tümen düzenlerinde combat kısmına ne koymak lazım mümkünse fotoğraflı atın.


Hangi doktrin üzerine gittiniz ? Birde ne tür bir muharebede kullanmak istiyorsunuz ? Birde hangi ülke ile kime karşı savaşıyorsunuz ?
Ara
Cevapla
#14
Piyade tümenlerinde Field Hospital'ı kesinlikle eklerim özellikle almanya ile oynanıyorsa wc yapacağınız için manpower ilerleyen evrede baya azalabiliyor . Onun dışında artillery ve anti-air de eklerim artillery zaten piyade tümenlerinde olmazsa olmaz bir unsur , anti-air ise özellikle abd savaşa girdikten sonra air superiority'i sağlayamadığınız için uçaklara karşı ciddi bir önlem almış oluyorsunuz . Diğer ikisi de recon ve engineer olur , tümene artillery'nin üretim kapasitesine göre CW 20'yi aşmayacak şekilde 2 tane de artillery taburu daha ekleyebiliyorum .
Tank tümenlerinde genelde 4 tane sınıfına göre standart tank taburu koyup yanlarına 2 tane motorize 1 tank destroyer ve 1 AA tank taburu daha ekliyorum . Tabi bu tank sınıfına göre uyumlu olmak zorunda hafif tank sınıfına hafif tank , medium tank sınıfına ise yine medium tank sınıfında AA ve tank destroyer eklemek lazım yoksa max speed'i stabil tutamıyorsunuz , Blitzkrieg doctrine'de de malum hız çok önemli bir unsur . Supoort kısmına ise recon , maintance , field hospital , artillery ve logistics koyarım , logistics özellikle tank tümenlerinin kısmen de olsa attrition'ınını azaltıyor . Oyunda tank kaybetmemek de önemli bir unsur .
[+] 1 üye msc1515 nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#15
Piyade için3x3 piyade tümeni 1 adet art. 1 adet anti tank 1 adet aa ya da rocket art. support kısmına ise engineer,recon,field hospital seçerim.

Motorize mekanize için 3x2 mot ya da mec 1x3 light tank 1 sp art.  2 td support için anti air engineer bir de tamir yapan vardı onları seçerim.
Ara
Cevapla
#16
*Almanya

-Barbarossa için(1941)

Piyade 7 Inf + 2 Art + 1 AT (Eng/Rec/Hos/Arti) 22 with
Elit Piyade 7 Inf + 2 Heavy/Med SP Arti + 1 Heavy/Med TD (Eng/Rec/Hos/Arti/Main)
Blitz Tank Tümeni 3 Med + 2 Med SP Arti + 4 Mot/Mec(Eng/Rec/Hos/Main/Sig) 20with Neden sig: İlk seviyede 4 son seviyede 8 günlük bir planlama zaman kazancı + Rezervlerin çarpışmaya daha hızlı katılımı. Olmasada olur üretim fazlası varsa kullanınız.

-Sea Lion için (1943)

Marine 25 Marine (Eng/Rec/Arti/AT/Roc)44 with
Paratrooper 5 Paratrooper (Eng/Rec/Arti/AT/Main)
Ara
Cevapla
#17
(10-01-2017, 23:15)Adm : *Almanya

-Barbarossa için(1941)

Piyade 7 Inf + 2 Art  + 1 AT (Eng/Rec/Hos/Arti) 22 with
Elit Piyade 7 Inf + 2  Heavy/Med SP Arti + 1 Heavy/Med TD (Eng/Rec/Hos/Arti/Main)
Blitz Tank Tümeni 3 Med + 2 Med SP Arti + 4 Mot/Mec(Eng/Rec/Hos/Main/Sig) 20with Neden sig: İlk seviyede  4 son seviyede 8 günlük bir planlama zaman kazancı + Rezervlerin çarpışmaya daha hızlı katılımı. Olmasada olur üretim fazlası varsa kullanınız.

-Sea Lion için (1943)

Marine 25 Marine (Eng/Rec/Arti/AT/Roc)44 with
Paratrooper 5 Paratrooper (Eng/Rec/Arti/AT/Main)

Piyade neden 22 with?
Ara
Cevapla
#18
(10-01-2017, 23:15)Adm : *Almanya

-Barbarossa için(1941)

Piyade 7 Inf + 2 Art  + 1 AT (Eng/Rec/Hos/Arti) 22 with
Elit Piyade 7 Inf + 2  Heavy/Med SP Arti + 1 Heavy/Med TD (Eng/Rec/Hos/Arti/Main)
Blitz Tank Tümeni 3 Med + 2 Med SP Arti + 4 Mot/Mec(Eng/Rec/Hos/Main/Sig) 20with Neden sig: İlk seviyede  4 son seviyede 8 günlük bir planlama zaman kazancı + Rezervlerin çarpışmaya daha hızlı katılımı. Olmasada olur üretim fazlası varsa kullanınız.

-Sea Lion için (1943)

Marine 25 Marine (Eng/Rec/Arti/AT/Roc)44 with
Paratrooper 5 Paratrooper (Eng/Rec/Arti/AT/Main)
Elite Piyade de Sp ekleyerek Sp hızını yarıya düşürüyorsun aynı zamanda üretim zamanını 120 günden 180 güne çıkartıyorsun karar sizin ama tabiki .
Ara
Cevapla
#19
(11-01-2017, 00:14)Semavi7 :
(10-01-2017, 23:15)Adm : *Almanya

-Barbarossa için(1941)

Piyade 7 Inf + 2 Art  + 1 AT (Eng/Rec/Hos/Arti) 22 with
Elit Piyade 7 Inf + 2  Heavy/Med SP Arti + 1 Heavy/Med TD (Eng/Rec/Hos/Arti/Main)
Blitz Tank Tümeni 3 Med + 2 Med SP Arti + 4 Mot/Mec(Eng/Rec/Hos/Main/Sig) 20with Neden sig: İlk seviyede  4 son seviyede 8 günlük bir planlama zaman kazancı + Rezervlerin çarpışmaya daha hızlı katılımı. Olmasada olur üretim fazlası varsa kullanınız.

-Sea Lion için (1943)

Marine 25 Marine (Eng/Rec/Arti/AT/Roc)44 with
Paratrooper 5 Paratrooper (Eng/Rec/Arti/AT/Main)

Piyade neden 22 with?

Almanlarda 2 tane offansive doct. sahibi mareşal var. 22 withlik ordu 20 oluyor o yüzden.

(11-01-2017, 11:41)Lehr :
(10-01-2017, 23:15)Adm : *Almanya

-Barbarossa için(1941)

Piyade 7 Inf + 2 Art  + 1 AT (Eng/Rec/Hos/Arti) 22 with
Elit Piyade 7 Inf + 2  Heavy/Med SP Arti + 1 Heavy/Med TD (Eng/Rec/Hos/Arti/Main)
Blitz Tank Tümeni 3 Med + 2 Med SP Arti + 4 Mot/Mec(Eng/Rec/Hos/Main/Sig) 20with Neden sig: İlk seviyede  4 son seviyede 8 günlük bir planlama zaman kazancı + Rezervlerin çarpışmaya daha hızlı katılımı. Olmasada olur üretim fazlası varsa kullanınız.

-Sea Lion için (1943)

Marine 25 Marine (Eng/Rec/Arti/AT/Roc)44 with
Paratrooper 5 Paratrooper (Eng/Rec/Arti/AT/Main)
Elite Piyade de Sp ekleyerek Sp hızını yarıya düşürüyorsun aynı zamanda üretim zamanını 120 günden 180 güne çıkartıyorsun karar sizin ama tabiki .

Elit piyadelere sp td koymanın sebebi onlara hardness/armor kazandırmak. Üretim süresinden ziyade maliyetleride oldukça yüksek oluyor. MP de pek kullanılabilir değil. Fakat SP de TD üretmeyen sovyetlere karşı oldukça etkili.
Ara
Cevapla
#20
ölümsüz division.
PnRbR8.jpg
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.