EU IV'de saçma bulduğunuz şeyler
#1
Evet beyler konuda da bahsettiğim gibi saçma veya mantıksız şeyleri yazalım, ben başlıyorum. HRE ve Hindistan'daki toprakların development puanının yüksek olması ve buna rağmen tech ve idealarda eşit veya ileride olması.
Ara
Cevapla
#2
3 topraklık Milan'ın 100K ordu çıkarması. Bunu gördükten sonra EUIV epey gözümden düşmüştü :Cry
G0kMNN.png
Ara
Cevapla
#3
Development yükseltme olayının DLC Halinde verilmesi. 


(29-10-2015, 16:08)Duman : Makroinşaat Geliştirmeleri (Bedava İçerik)
Üzerinde geliştirmelerde bulunduğumuz bir diğer arayüz ise çoklu inşaat arayüzü. Daha genişlettik ve geliştirdik, size sunduğu bilgileri arttırdık. Development sayfasında artık farklı seviye developmentler farklı renklerde oluyor, bu renkleri belirlerken ülkenizdeki vergi, üretim ve insangücü etkinliği hesaba katılıyor, topraklarınızdaki ticaret hammaddeleri ve yerel otonomi seviyesi de değerlendiriliyor. Aynı zamanda her sütun artık listelenebilir halde.

7PB8ov.png

Daha sonra da Çıkan Development dlc'siyle ilgili bedava içerik çıkartıyorlar.

Kim çıkardı bu dlc sistemini? 

Bildiğin Sömürgecilik bu..
Ara
Cevapla
#4
-WSAD Total War'dan sonra at eşek muhabbetine dönüyor. Oyun motoruna entegre etmek çok zor olmasa gerek.
-Savaşta vasal ordularını yöneten mekanikler, ya düzgün yapın ya da kaldırın, boşa ümitlendirmeyin değil mi?
Ara
Cevapla
#5
Eski bir oyunum.. Kurwa ile oynadım  arkadaş bak yanında Remove Kebab yapıyorum yapılan terbiyesizliğe bak ya.. Hani sen kimsin de böyle bi teklif yapabiliyon (I)

bYZDAV.png
Ara
Cevapla
#6

Tarihte kuzeyindeki hanlıklar tarafından yutulup varlığına son verilen devletin oyunda her defasında o hanlıkları yutması ve bu yok olan devletin aynı zamanda dünyanın en iyi teknolojisine sahip olması. Evet bu bi dramdır :Cry, bugüne kadar bu oyunda hiçbir şeyi bu kadar saçma bulmamıştım.
G0kMNN.png
Ara
Cevapla
#7
Litvanya'nın development değeri.
Cevapla
#8
"Revolutionary Ottomans" diye birseyin olusmasina.
Ara
Cevapla
#9
"Revolutionary Bahmanis"
v5jjo8.gif
Ara
Cevapla
#10
Aslında "revolutionary" devletlere özel isim verilse daha iyi olabilir. En azından daha kısa isimler çıkar.
[+] 1 üye Tonyukuk nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#11
(02-11-2015, 00:43)fff7 : -WSAD Total War'dan sonra at eşek muhabbetine dönüyor. Oyun motoruna entegre etmek çok zor olmasa gerek.
-Savaşta vasal ordularını yöneten mekanikler, ya düzgün yapın ya da kaldırın, boşa ümitlendirmeyin değil mi?

WASD aynı zamanda kısayol olarak da kullanılıyor, ondan yapmıyorlar sanırım. Ben de event seçeneklerine 1-2-3-4-5-6-7-8-9-0 vs. tuşlarına basıp cevap vermeyi istiyorum.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#12
-Memlükleri annexliyememek .
-Macaristanın sürekli Avusturyayla Dost olması.
-Gerizekalı Vassal Ai'si.
-Tarihe uyumsuz Dlcler :D
-Portekizlilerin kuzey Amerikaya Koloni atmaları.
-Fransanın hiç Amerikaya gitmemesi .
vs.
Ara
Cevapla
#13
Ming hanedanının parçalanması gerekirken,coğrafyasın da en iyisi olması.Yani bunun değişmesi lazım.Aksi halde doğu da oynanmıyor.Her halükarda çinin etkisinde kalıyorsunuz. Bir keresinde Delhi oynadım baya iyi oynadım sonra kapadım.Neden mi ? Solumda Afganistan var bilin bakalım kimle müttefik.Evet çin saçmalık yani. Altımda bahmanis var bilin bakalım kimle müttefik.Çok saçma müttefiklikler.
Ara
Cevapla
#14
Eski versiyonlarda dediğin gibi kolayca parçalanıyordu ama Mandate of Heaven sonrası artık yapay zeka daha Ming'i çok daha iyi idare ediyor. Çevresindeki ülkeler de Ming'i patlatıcak kadar güçlenemiyor. Ama Ming'in etkisini kırmak kolay. Bi süre tributary kalıp diğer tributaryleri yiyip sonra tributaryden çıkınca Ming zaten kırılganlaşıyor, patlatması kolay oluyor.
Sic Parvis Magna
[+] 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#15
(12-02-2019, 13:22)altnkurt : Eski versiyonlarda dediğin gibi kolayca parçalanıyordu ama Mandate of Heaven sonrası artık yapay zeka daha Ming'i çok daha iyi idare ediyor. Çevresindeki ülkeler de Ming'i patlatıcak kadar güçlenemiyor. Ama Ming'in etkisini kırmak kolay. Bi süre tributary kalıp diğer tributaryleri yiyip sonra tributaryden çıkınca Ming zaten kırılganlaşıyor, patlatması kolay oluyor.

en iyi sürüm hangisi ?
LC9IeA.png

Ara
Cevapla
#16
En iyi sürüm pek doğru bir yaklaşım değil. En ideali en son sürümdür her zaman. Daha çok içerik, daha çok görev, şehir, event vs. Aradan o kadar dlc ve patch geçtikten sonra eski sürüm oynamak için bir sebep göremiyorum ben. Eski sürüm oynamak mevcut olan bir çok şeyi feda etmek manasına geliyor.
Sic Parvis Magna
Ara
Cevapla
#17
Ai ın geçiş bulamayınca başlayan akdeniz kıyıları turuna çıkması. Özellikle Portekiz in isyancıları çok yapıyor bunu magribteki toprak yüzünden. Fas'ın iberya savaşlarında felanda görüyoruz.
[+] 2 üye fodunkiran nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#18
Oyunun kendisi.
Je freier Maerkte sind, desto freier sind die Menschen
[+] 1 üye Defterdar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#19
Ah ah aklıma ne geldi.

Burgundy oyunumda hre ye karşı amansız bir savaş verip topraklarımı koruduktan sonra ülke dışındaki ordularımı çağırıp ülkeye getiriyordum. Ekonomi zayıftı ordu masrafımı kısayım dedim. Ordu masrafını kıstım ordular ülkeme doğru gelirken, ekonomi ekranını inceledim 5-10 saniye. Savaştan çıktığım için ordular baya zayıftı toplam force limit 47 orduların toplamı 28 civarıydı. Hepsi de Ulm şehrinde denk gelmiş, bilin bakalım Ulm da kim var,

Portekiz ordusundan kaçan MOROCCAN SEPARATISTS.

Ordu stackwipe yedi neredeyse 2.5 k ya düşünce hre nin diğer yarısı bana savaş açtı??
[+] 3 üye ingenierocivil nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 10 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.