XP ve COHESİON Mekaniği:
Eğer federasyonunuz birbirinden farklı etiklere sahip üyeler barındırıyorsa total cohesion düşüşe geçer.
- 'deyken Xp azalır +'da oda artar. Xp ile federasyon seviyesi atlayabilirsiniz. Bu hem politikaları açar hemde üye ve başkana pozitif modifier verir.
Üyeler tarafından atanan Envoy'lar cohesionu düşürür.
Politikalar atlanan seviye ve seçilen ittifaka göre açılır. Mesela bir trade union fleet contribution'unu high yapamaz.
Politikaların değiştirilmesi için oylama yapılır.
Başkanlığın el değiştirmesi için yeni mekanikler gelmiş.
Diplomatik power
Fleet power
Economic Power
Teknolojik ilerleme
göz önüne alınıyor. Ama isteyen birlikler yinede rotasyon yapabilir.
Güçlü olan geçsin derseniz ve mesela ekonomik gücü koşul kılarsanız eğer ikinci imparatorluk başkanı %25 oranında ekonomik olarak geçerse otomatik olarak lider olur.
Federasyon Tipleri
GALACTIC UNION:
- Üyeler arasındaki etik farklılığının yarattığı cohesion etkisi -%50 daha az.
- İsteyen üye federasyondan ayrılabilir.
Askeri İttifak:
-Sadece Militaristler tarafından kurulabilir.
-Daha hızlı gemi inşaası
-Birlik ve Filolara Xp bonusu
RESEARCH COOPERATİVE:
- Araştırma antlaşmaları influence harcamadan otomatik yapılır.
TRADE LEAGUE:
- Para basmak için ideal
HEGEMONY:
-Diğer federasyonlardan farklı olarak Birliğin Başkanı seviye atladığında açılan 3 perk'in 2'sinden faydalanırken diğer üyeler sadece 1 tanesinden faydalanabilir.
-Hegemony casus belli'si ile diğer ırkları zorla federasyona katabilir.
-İsteyen üyeler federasyondan ayrılamaz. Üyelerin onay vermesi lazım. Reddedildikten sonra başkana karşı casus belli kazanır.
-En güçlü üye lider olur. Liderlik el değiştirebilir.
Eğer federasyonunuz birbirinden farklı etiklere sahip üyeler barındırıyorsa total cohesion düşüşe geçer.
- 'deyken Xp azalır +'da oda artar. Xp ile federasyon seviyesi atlayabilirsiniz. Bu hem politikaları açar hemde üye ve başkana pozitif modifier verir.
Üyeler tarafından atanan Envoy'lar cohesionu düşürür.
Politikalar atlanan seviye ve seçilen ittifaka göre açılır. Mesela bir trade union fleet contribution'unu high yapamaz.
Politikaların değiştirilmesi için oylama yapılır.
Başkanlığın el değiştirmesi için yeni mekanikler gelmiş.
Diplomatik power
Fleet power
Economic Power
Teknolojik ilerleme
göz önüne alınıyor. Ama isteyen birlikler yinede rotasyon yapabilir.
Güçlü olan geçsin derseniz ve mesela ekonomik gücü koşul kılarsanız eğer ikinci imparatorluk başkanı %25 oranında ekonomik olarak geçerse otomatik olarak lider olur.
Federasyon Tipleri
GALACTIC UNION:
- Üyeler arasındaki etik farklılığının yarattığı cohesion etkisi -%50 daha az.
- İsteyen üye federasyondan ayrılabilir.
Askeri İttifak:
-Sadece Militaristler tarafından kurulabilir.
-Daha hızlı gemi inşaası
-Birlik ve Filolara Xp bonusu
RESEARCH COOPERATİVE:
- Araştırma antlaşmaları influence harcamadan otomatik yapılır.
TRADE LEAGUE:
- Para basmak için ideal
HEGEMONY:
-Diğer federasyonlardan farklı olarak Birliğin Başkanı seviye atladığında açılan 3 perk'in 2'sinden faydalanırken diğer üyeler sadece 1 tanesinden faydalanabilir.
-Hegemony casus belli'si ile diğer ırkları zorla federasyona katabilir.
-İsteyen üyeler federasyondan ayrılamaz. Üyelerin onay vermesi lazım. Reddedildikten sonra başkana karşı casus belli kazanır.
-En güçlü üye lider olur. Liderlik el değiştirebilir.
俺たち 自由 に なれる の か ?