İleti Sayısı: 740
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
22
Hem Warhammer II alınsın hem de ilk oyunda aktif bir şekilde oynansın tarzı bir strateji geliştirilmiş. Önceki yapılan açıklamalarda daha birçok ücretsiz içeriğin çıkacağı söyleniyordu aylar geçti halen bekliyoruz. Özellikle High Elflerin ilk oyuna da ekleneceği söylenmişti. Çıkan bu dlc ümitlerimi yıktı maalesef.
•
İleti Sayısı: 26,428
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
19-07-2017, 17:07
(Son Düzenleme: 19-07-2017, 17:09, Düzenleyen: Duman.)
Bence Warhammer'ın sorunu 'evren' olarak fantezinin bi' konsept içerisinde limitlendirilmemiş olması, yani sanki birkaç çocuğun hayalgücü çerçevesinde oluşturulmuş ciddi yapımlar gibi geliyor. Örneğin LoTR'da veya ASoIaF'ta o evrenin konsepti doğrultusunda bekleyeceğiniz ve beklemeyeceğiniz şeyler vardır, örneğin Game of Thrones'ta yeni bir ejderha ortaya çıksa şaşırmazsınız, ancak bir anda fare adamlar istila başlatsa "bu ne yahu?" dersiniz. Lord of the Rings'te yeni bir 'karanlık büyücü' ortaya çıksa ve orkları kullansa şaşırmazsınız ancak Middle Earth'in batısından gemilerle timsah adamlar çıkartma yapsa "ohooo" dersiniz. İşte Warhammer evreninde bu "ohooo" limiti yok gibi geliyor bana. Haritanın her bir köşesinde birbirinden bağımsız olarak 'havalı olacağı düşünülmüş' şeyler eklenmiş. Kuzeyde mamut kullanan Norslar var, insan ülkeleri dediğimiz HRE ve Fransa (Bretonya) benzerleri ülkeler var, Vampirler var, Kaos yaratıkları var, Orklar var, Cüceler var, Fare Adamlar var, Dinazora binen Kertenkele Adamlar var, Elfler var, Amazon benzeri Kara Elfler var, üstüne bir de Orman Elfleri var. Yani şu evrende çık evrenin tarihini anlatırken "ve doğudan Aslan Adamlar taarruza geçer" diye cümle ekle kimse "hayda bunlar neden çıktı ya?" demeyecek gibi hissediyorum. Bu da bence bir konsept eksikliği.
Son dönemlerde Elder Scrolls olsun, Star Wars olsun, ASoIaF olsun, LoTR olsun, Warcraft olsun bu gibi 'lore' şeyleri okuma alışkanlığı edindim ancak Warhammer'dan uzak duruyorum.