Günlük: CoH3 - Brass Leopard Görev Brifingi
#1
coh3-banner.png

Company of Heroes 3 geliştirici günlüklerinin bu yazısında Brass Leopard güncellemesiyle gelecek olan değişikliklere değiniliyor.

https://community.companyofheroes.com/co...n-briefing :Ekibimiz 6 Haziran'da Company of Heroes 3 için kalite geliştirmeleri, oynanış değişiklikleri, hata düzeltmeleri ve daha fazlasına odaklanan bir sonraki güncelleme olan Brass Leopard'ı (1.1.5) yayınlıyor. Bu orta ölçekli güncellemenin ön izlemesini son geliştirici canlı yayınlarımızdan birinde gösterdik. Buradan kontrol edebilirsiniz. Bu Brass Leopard ile gelen her şeyin üst seviye bir özeti olacak, daha detaylı yama notları yarın yayınlanacak.

Tüm ayrıntıları aşağıda bulabilir veya bu kısa özetimizi izleyebilirsiniz:



GENEL BAKIŞ

Brass Leopard şunları içerecek:
  • Co-op Automatch, Skirmish ve Custom Games'de yeni bir 3vs3 harita
  • Oyun Oynanışında Değişiklikler
  • Kalite iyileştirmeleri
  • Ses iyileştirmeleri
  • Mod Aracı geliştirmeleri
  • Hata Düzeltmeleri

YENİ İÇERİK

Brass Leopard, orijinal Company of Heroes'daki The Scheldt'i çok andıran yeni 3vs3 haritası Catania Crossing'i içerecek. 
  • Bu harita Co-Op Automatch, tek oyunculu Skirmish veya Custom Games aracılığıyla kullanılabilecek. 
  • Bu harita Player vs Player Automatch'a gelmeyecek.

Catania Crossing, daha çok Co-Op odaklı olsa da, geliştirme sürecinin başlarında üzerinde çalıştığımız bir haritaydı ve zaten tamamlanmak üzereydi. Artık hazır olduğundan, daha fazla çeşitlilik sunmak için mümkün olan en kısa sürede oyuncuların kullanımına sunmaya karar verdik. Bu harita, en üst düzey rekabete dayalı oyunlar için değil, daha sosyal deneyimler için işbirliğine dayalı bir harita olarak tasarlandı. Bu nedenle, onu PVP automatch dışında bırakmanın en iyisi olduğunu düşündük.

PvP hayranlarımızın automatch havuzunda daha fazla harita görmek istediklerini biliyoruz ve bir sonraki güncellemenin tüm oyun modlarına iki yeni harita getireceğini söylemekten mutluluk duyuyoruz. Biri 3vs3, diğeri ise 4vs4. Yakında bunlarla ilgili daha fazla haber vermeyi planlıyoruz.

OYUN DEĞİŞİKLİKLERİ

DevM (Miguel M) sayesinde tüm uçak ve loiter yetenekleri elden geçirildi. Burada ele alınamayacak kadar çok değişiklik var, ancak özet olarak, uçaklar daha iyi görünmeli, hissetmeli ve tepki vermeli, aynı zamanda oyuncuların oyun içinde deneyimlemelerini istediğimiz sürükleyiciliği korumalıdır. Tüm ayrıntılar için yaklaşmakta olan Brass Leopard yama notlarını incelediğinizden emin olun.

İşte önizleme:
  • Uçak zamanlamaları standartlaştırıldı
  • Animasyonlar daha gerçekçi
  • Çarpma ve enkaz parçlaarı daha fazla etkiye sahip
  • Bombalardan ve bombalama çalışmalarından kaynaklanan arazi deformasyonu daha iyi
  • Mermiler daha hızlı ve daha isabetli
  • Paradroplar artık yenilemez. 
  • Hedefi İşaretle yeteneği ile elde edilen birimler artık bir göstergeye sahip
  • Loitlerlar artık etki alanları için bir zemin göstergesi gösteriyor

KALİTE İYİLEŞTİRMELERİ

Geliştirme Öncelikleri haritamıza ve oyunculardan aldığımız geri bildirimlere dayanarak çeşitli kalitesi geliştirmeleri yaptık.

Olay İpuçları
Olay ipuçları daha oyuncu dostu olacak ve ekrandaki alanlarıyla daha az rahatsız edici olacak şekilde güncellendi. Ayrıca, daha az önemli işaretlerin daha kritik olanları geçersiz kılmaması için bunların öncelikleri de ayarlandı. Ek olarak, olay işaret kutuları artık oyuncuların arkalarındaki birimlere tıklamasına ve seçmesine izin verecek. 

Oyuncu İsimleri, Kullanıcı Arayüzü ve Takım Renkleri
Birimler artık birim kartında sahibinin oyuncu adını gösterecek. Geçmiş CoH oyunlarında olduğu gibi, artık birimlerin altında görüntülenen oyuncu adlarını değiştirmek için bir kısayol tuşu atayabilirsiniz. Birimlerin altındaki oyuncu adları artık ilk kez açılıp kapatılabilecek - bunu Ayarlar menüsünde bulabilirsiniz. 

Ayrıca takım renklerinin ve benzersiz oyuncu renklerinin oyun genelinde nasıl çalıştığını birleştirmek için birçok çalışma yaptık. Bunlar artık oyuncu isimleri ve birim kartındaki birim sağlık barları için de geçerli olacak. Bölge bayrağı ve ele geçirme kullanıcı arayüzü, karışıklığı azaltmak için artık benzersiz renkler yerine takım renklerini kullanacak.

Oyuncular artık Oyuncu Listesini kontrol ederek diğer oyuncuların hangi Battlegroup'u seçtiğini anında anlayamayacak. Bu artık her oyuncunun teçhizatındaki tüm Battlegroup'ları gösterecek.

Kamera Yakınlaştırması
Oyuncuların geri bildirimlerine dayanarak, maç sırasında kamera yüksekliğinde bazı ayarlamalar yaptık. Başladığınızda, kamera yüksekliği varsayılan olarak mevcut konumunda kalmaya devam edecek, ancak fare tekerleğini kullanarak artık 5 metre daha uzaklaştırabilirsiniz. Bunun, oyunculara biraz daha esneklik sağlarken oyunun Company of Heroes gibi hissettirmesini sağlamak için mutlu bir orta yol olduğunu düşünüyoruz.

Stabilite
Ekibimiz, bir oyuncu maçtan koptuğunda ortaya çıkan hayal kırıklığını ortadan kaldırmaya yardımcı olmak için bazı çalışmalar yaptı. Desync'ler artık aynı maçtaki herkes için oyunu sonlandırmak yerine yalnızca buna neden olan oyuncunun bağlantısını kesecek. Bu, maç ve oyun istikrarına yardımcı olacak ve desync'leri kasıtlı olarak yapan oyunculardan kaynaklanan sıkıntıları azaltacaktır. 

SES

Brass Leopard'da çeşitli ses düzeltmeleri ve değişiklikler yapıldı. ABD Kuvvetleri M1919 Browning, Sherman tankı ve Axis Flak36 gibi birçok silah ve araç efekti düzeltildi veya geliştirildi. Ekip genel olarak ses miksini iyileştirmek için çalışmaya devam ediyor. Ayrıca, oyuncuların oyunun en kritik bölümlerinde ihtiyaç duydukları bilgileri almalarını sağlamak için birkaç istihbarat anonsunu güncelledik.

MODLAMA ARAÇLARI

Bu güncelleme aynı zamanda modcularımızın bazı sorunlarını azaltmaya yardımcı olmak için modlama araçlarında az sayıda düzeltmeler içerecektir. En önemlisi, özel özellikleri kullanarak kolayca çeşitlemeler oluşturmak için klonlanabilen şablonlar olan "yetenek achetypes" i de tanıtıyoruz. Basitçe söylemek gerekirse, bu bir geçici çözümdür. Yama notlarına daha fazla ayrıntı ekleyeceğiz, ancak bu değişikliklerin modcularımızı yakın gelecekte oyuncuların kontrol etmesi için daha karmaşık ve eğlenceli modlar yaratma konusunda güçlendirmesini umuyoruz.

HATA DÜZELTMELERİ

Şu anda öncelikli hedeflerimizden biri, tüm oyuncularımız için CoH3 deneyiminin genel kalitesini artırmak. Bu, her güncellemede mümkün olduğunca çok hata düzeltmesi getirmeyi hedeflediğimiz anlamına geliyor ve Brass Leopard bir istisna değil. Oyunu geliştirmeye yardımcı olmak için haritalar, oynanış, sanat, ses ve daha fazlası için çeşitli düzeltmelerimiz var. Ayrıca, hem Dynamic Italian Campaign hem de North African Operation, tek oyunculu hayranlarımız için çeşitli hata düzeltmeleri alacak. Satır satır detayları ve diğer tüm hata düzeltmelerini yarınki yama notlarımızda bulabilirsiniz.

SONUÇ

Brass Leopard'ı denediğinizde geri bildirimlerinizi görmek ve duymak için sabırsızlanıyoruz! Güncellemeyi diğer oyuncularla tartışmak ve bize düşüncelerinizi bırakmak için resmi forumlarımıza veya Discord'a girdiğinizden emin olun. Her zaman olduğu gibi, geri bildirimleriniz odak noktamızı belirlememize ve Company of Heroes 3'ün geleceğine yön vermemize yardımcı oluyor. Önümüzde izleyeceğimiz yolu burada özetlediğimizi unutmayın. Ayrıca Topluluk ekibimiz 15 Haziran'da Twitch'te Brass Leopard hakkında canlı bir Soru-Cevap oturumu düzenleyecek, mutlaka izleyin.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.