Günlük: CoH3 - Çıkış İçeriği ve Gelecek
#1
coh3-banner.png

Company of Heroes 3 geliştirici günlüklerinin bu yazısında çıkışta mevcut içerikler ve gelecekte oyuncuları neler beklediği anlatılıyor.

https://community.companyofheroes.com/co...ent-beyond :Company of Heroes 3, 23 Şubat 2023'te Steam'de çıkış yapacak ve serinin tarihindeki en büyük çıkış yapan oyunu olacak. CoH3, serinin samimi, ayakları yere basan hikaye anlatımını, biri oyuncuların zor tarihsel seçimler yaptığı dallara ayrılan hikayelere sahip, diğeri ise 'klasik bir CoH' sunan odaklanmış anlatı odaklı bir deneyim olan savaşın iki yeni cephesine götürüyor. Çıkış sonrasında gelecek çok sayıda güncelleme ve içerikle CoH3'ü yıllarca desteklemeyi planlıyoruz. Bugün, oyunun ilk gününde deneyimleyebileceğiniz her şeyi ele almak istiyoruz.

Gün 1 Çıkış İçeriği

Tek Oyunculu

İlk günden Dinamik İtalyan Harekatı ve Kuzey Afrika Operasyonu ile iki tek oyunculu deneyime dalış yapın.
  • Dinamik İtalyan Harekatı
    • Yeni Dinamik Harekat Haritası, tam 'sandbox' tarzı bir oyun sunarak oyuncuların genel savaş çabalarına hakim olmalarına ve benzeri görülmemiş düzeyde bir stratejik seçim deneyimi yaşamalarına olanak tanır.
    • Kara, hava ve deniz kuvvetlerine komuta edin, ikmal hatları inşa edin ve düşman ilerlemelerini ezmek için bir Partizan casus ağı geliştirin. Hiçbir oyun birbirine benzemez!
    • Güçlerinizi seçin ve kıdemli bölüklerinizi oyun tarzınıza uyacak şekilde yükseltin. 5 başlangıç Bölüğünün her biri benzersiz bir şekilde yükseltilebilir, böylece birbirlerinden tamamen farklı şekilde işlev görebilirler.
    • Oyuncuların, dallara ayrılan hikayeler ve çoklu sonlarla kendi tarzlarına göre oynamak için imkanları var ve bu da daha önce hiçbir CoH oyununun sahip olmadığı bir yeniden oynanabilirlik düzeyi sunuyor.
  • Kuzey Afrika Operasyonu
    • Kuzey Afrika Operasyonu, oyunculara daha geleneksel ve lineer bir CoH3 deneyimi sunuyor.
    • Oyuncular, Kuzey Afrika'nın genişleyen çöllerinde, bu lineer ilerleyen hikaye odaklı deneyimde Kuzey Afrika'nın kontrolü için İngiliz kuvvetlerine karşı savaşırken Deutsches Afrikakorps'un ezici araç gücünün tam kontrolüne sahip olacaklar.
  • YZ'ye Karşı Çatışma
    • Tek oyunculu çatışmalarda düşman yapay zekasıyla kapışın.
    • 1'e 1, 2'ye 2, 3'e 3 veya 4'e 4 haritalarda tek başınıza veya YZ takım arkadaşlarınızla oynayın.
    • Zafer Puanı kazanma koşulu: Zafer puanlarını koruyun ve kazanmak için düşmanınızın biletlerini tüketin.

Çok Oyunculu
  • Bire bir veya Mihver ile Müttefikleri karşı karşıya getiren takım oyunları için dört taraftan biri olarak otomatik eşleştirme sırasına girin.
  • Zafer Puanı kazanma koşulu
  • 1v1, 2v2, 3v3 ve 4v4 haritaları içerir
  • 4 Taraf:
    • US Forces
    • Wehrmacht
    • British Forces
    • Deutsches Afrikakorps
  • Çıkışta mevcut 12 adet Savaş Grubu: Savaş Grupları, Doktrin ve Kumandan sistemlerinin CoH1 ve CoH2'den evrimleşmiş halidir. Bu yeni sistem artık her savaş grubunda iki şubeye bölünmüş on seçenek sunuyor. Dahası, oyuncular her dalda özel seçimler yapmak zorunda kalacaklar. Savaş grupları, bir orduyu benzersiz mangalar, özel birimler ve yeni yeteneklerle özelleştirmenizi sağlar.
    • US Forces: Airborne, Armored and Special Operations Battlegroups
    • Wehrmacht: Luftwaffe, Mechanized and Breakthrough Battlegroups
    • British Forces: Indian Artillery, Armored Support and Air & Sea Battlegroups
    • Deutsches Afrikakorps: Armored Support, Italian Combined Arms and Italian Infantry Battlegroups
  • 120'nin üzerinde oynanabilir birim
  • Çıkışta mevcut 14 çok oyunculu haritası

YZ'ye Karşı Co-op
  • Arkadaşlarınızla ve diğer oyuncularla düşman yapay zekasına karşı co-op maçlar için sıraya girin.
  • Modlar 1v1, 2v2, 3v3 veya 4v4'ü içerir.
  • Zafer Puanı kazanma koşulu
  • Mevcut tüm çok oyunculu haritalar

Özel Oyunlar
  • Özel veya herkese açık lobiler/eşleşmeler için özelleştirilmiş oyunlar oluşturun
  • Steam Workshop'taki oyun modlarını kullanın.
  • Özel oyunlar, maç ayarlarınız üzerinde daha ayrıntılı kontrole sahip olmanızı sağlar. Zafer Puanı sayısını (250'den 1000'e) ayarlayın, Başlangıç Kaynaklarını değiştirin (Standart - Yüksek) veya Atölye'den bir modlama ayar paketi uygulayın.
  • modlar:
    • Zafer Puanı kazanma koşulu
    • Yok etme kazanma koşulu: Hiçbir engel yok. Kazanmak için düşman üssünü yok edin.

Modlama Desteği
  • Company of Heroes 3 Essence Editor ve modlama ilk günden desteklenecektir. Tüm detayları burada bulabilirsiniz.
  • Modlama desteği, yepyeni Essence Engine 5'imizin sunduğu en son özelliklerle ve her zamankinden daha inanılmaz Company of Heroes deneyimleri oluşturmak için yeni yeteneklerle birlikte gelir.
  • Oluşturulduktan sonra, topluluk içeriğini indirmek ve oynatmak için kolay ve tanıdık bir yol sağlamak için modlar Steam Atölyesi'nde yayınlanabilir.
  • İlk günden itibaren şunları oluşturabileceksiniz:
    • Haritalar ve Senaryolar
    • Oyun modları
    • Ayarlama Paketleri

Özellikler ve Sistemler
  • 40'tan fazla ana görev ve 8 tek oyunculu çarpışma
  • Tam Taktiksel Duraklatma: Tek oyunculu aksiyonun hızı üzerinde tam kontrol sahibi olun. Saldırılarınızı planlayın, ardından size savaşta avantaj sağlayacak ölümcül hassas hareketleri zahmetsizce sıraya koyun.
  • Taktik Haritası: Rakibinizi zekanızla alt etmek için bir çarpışma veya çevrimiçi maç sırasında etkileşimli bir taktiksel genel bakış haritasına erişin.
  • Klavye Girdi Atamaları: Klavye girdilerinizi ve tuşlarınızı tercihinize göre özelleştirin.
  • WASD Kamera Kontrolü: Varsayılan ızgara tuşları ve WASD kamera kontrol ön ayarları arasında geçiş yapın.
  • İşaretleme Sistemi: İşaretleme sistemi, oyunculara savunacakları, saldıracakları veya dikkat edecekleri yerleri belirtmelerine olanak tanıyan üç seçenek sunar.
  • Güncellenmiş Sosyal Sistemler: Sorunsuz bir şekilde partinizi oluşturun, yeni arkadaşlar ekleyin, bir oyuncuyu bildirin veya birini bir maça davet edin.
  • Yeni Nesil Yıkılabilir Ortamlar: Savaş alanı yıkımına yepyeni bir stratejik unsur ekleyen yapıları ve diğer engelleri tamamen çökerterek birimleriniz için yeni hareket yolları açın.
  • Tank Sürme: Piyadeler artık tanklara binebilir, bu da yeni müşterek savaş taktiklerine ve güçlü hızlı saldırı manevralarına izin verir.
  • Çekme: Alman Flak 36 veya İngiliz 17-pounder gibi büyük ekip silahları artık haritanın istediğiniz yerine hızla konuşlandırılabilir ve değişen savaş alanına tepki verecek şekilde yeniden konumlandırılabilir.
  • Gedik Açma: Piyadelerin tahkim edilmiş binalarla başa çıkması için yeni bir yöntem.
  • Yan Zırh: Daha derin ve daha stratejik oyun sağlar. Ön ve arka zırh değerlerine ek olarak, yan zırh artık konuşlanmayı ve akıllıca kanat manevralarını ödüllendiriyor.
  • Dikeylik: Rakibinizin siper avantajını yükseklik farkı ile etkisiz hale getirin. Bu sistem, klasik CoH savaşına başka bir stratejik boyut sunarak, birimlere benzersiz faydalar ve güçlendirmeler (veya zayıflatmalar) sağlar.
  • Gelişmiş Keşif: Belirli birimler ve yetenekler, oyuncuların taktiksel bir avantaj için savaş sisinin hemen ötesindeki tehditleri tespit etmesine olanak tanır.
  • Geçilebilir Hendekler: Araçlar, araç savaşında daha fazla gerçekçilik sağlayarak siperlerin üzerinden geçebilir.
  • Devil's Brigade Cosmetics Ön Siparişi: Oyuncuların Company of Heroes deneyimlerini kişiselleştirmeyi sevdiklerini biliyoruz. The Devil's Brigade, ABD Kuvvetleri için ilk kozmetik tema olacak ve ordularınızı özelleştirebilmeniz için tüm gruplar için farklı görünümler ve nadirliklerle çıkış sonrası daha fazla içerik sunacağız.
  • Company of Heroes 3, İngilizce dil desteği ve Geleneksel ve Basitleştirilmiş Çince, Brezilya Portekizcesi, Çekçe, Fransızca, Almanca, İtalyanca, Japonca, Korece, Lehçe, İspanyolca ve Türkçe metin yerelleştirmesiyle çıkış yapacak.

Çıkış Sonrası İçerik
  • Mağaza: CoH3'ü yıllarca desteklemek ve aynı zamanda oyunculara kazanabilecekleri ve kilidini açabilecekleri harika şeyler sağlamak istiyoruz. Oyun içi Mağaza, bunun kritik bir parçasıdır. Bu, çıkışdan kısa bir süre sonra kullanıma sunulacak ve oyunculara kozmetik deneyimlerini özelleştirmek için eğlenceli yollar ve daha fazlasını sunacak. Oyuncular Mağaza öğelerinin kilidini iki şekilde açabilirler: ücretli para birimi (Savaş Tahvili) veya Mücadeleler yoluyla kazanılan kazanılmış para birimi (Liyakat) ile. Bazı kozmetikler Liyakat ile kullanılamayacak ancak her şeyi göz önünde bulunduracağız ve oyuncular kozmetiklerle ilgilendirklerinde Mağazanın adil hissettirmesini sağlayacağız.
  • Mücadeleler: Bu yeni sistem becerilerinizi test edecek, yeni taktikler ve stratejiler kullanmanız için size meydan okuyacak ve CoH3 oynarken üstesinden gelmeniz gereken eğlenceli hedefler sağlayacaktır. Mücadeleler düzenli bir aralıkta yenilenecek ve yakında nasıl çalıştıkları hakkında daha fazla detay vereceğiz. Mücadeleler, oyunculara Liyakat kazanmanın bir yolunu sağlayacak ve oyunculara Mağaza'daki öğelerin kilidini nasıl açacaklarını seçme esnekliği verecek.
  • Dereceli Sezonlar: Dereceli sezonları başlatmadan önce CoH3'ün istikrarlı olduğundan ve oyun dengesi ile 'meta'nın sağlam bir zeminde olduğundan emin olmak istiyoruz. Bu bize maç verilerini gözden geçirmek, dengede ince ayar yapmak ve oyuncular dereceli merdiveni tırmanmaya başlamadan önce gerekli olan büyük yamaları veya düzeltmeleri yayınlamak için zaman verir.
  • Çok Oyunculu Haritalar: Rekabetçi ve işbirliği ortamına daha fazla çeşitlilik katmak için düzenli olarak yeni haritalar sunmayı planlıyoruz.
  • Tekrarlar v1.0: Tekrarlar, diğer içerik oluşturma ve etkinlik biçimlerini desteklerken maçları incelemenin ve paylaşmanın kritik bir parçasıdır. Ancak, çıkış için Tekrarlara öncelik vermenin ana oyunu riske atacağını veya da bu özelliği eksik bir durumda çıkartmak anlamına geleceğini biliyorduk. Tekrarlar 1.0 üzerinde çalışmaya devam etme ve çıkıştan sonra yayınlama kararı aldık. Bu ilk sürüm, CoH2'nin Yeniden Yürütme işleviyle eş değerde olacak ve geri bildirimlerinize dayanarak onu geliştirmek için çalışmaya devam edeceğiz.
  • Gözlemci Modu v1.0: Tıpkı Tekrarlar gibi, birçok oyuncumuzun ve topluluk etkinliği düzenleyicimizin Gözlemci Moduna güvendiğini biliyoruz. Amacımız, önce sağlam bir Yeniden Oynatma sistemini kullanıma sunmak ve ardından, Yeniden Oynatma sistemine gelen geri bildirimlere dayalı olarak Gözlemci modumuzu son haline getirmek.
  • Genişleme Paket #1: İlk genişlememiz, CoH3'ün tek oyunculu oyununa yeni eklemeler içerecek. Önümüzdeki aylarda nelerin dahil olduğu hakkında daha fazla detay vereceğiz!
  • Oyun Modları: Geleneksel CoH formülüne biraz renk katmak için önümüzdeki aylarda yeni, heyecan verici ve sınırlı süreli modlar oluşturmayı planlıyoruz. Oyuncuların neyi sevdiğini görmek için bir sürü eğlenceli fikir denemek istiyoruz. Tank Savaşları? Hayatta Son Kalan? Seçenekler sonsuzdur!

Serinin tarihindeki en büyük ve en iyi Company of Heroes oyununu oluşturmaya kendimizi adadık ve çıkış sonrası içeriği ve yukarıdaki özellikleri gurur duyabileceğimiz bir kalitede sunmaya kararlıyız. Gelecekte burada ana hatlarıyla belirtilmeyen bir ton eğlenceli ve heyecan verici şey paylaşacağımız için bizimle kalacağınızı biliyoruz. Ancak şimdilik çıkışta görüşürüz!
76561198034761601.png
[+] 1 üye Craetus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.