Günlük: Empire of Sin - Geliştirici Günlüğü #2: Romero Games ile Tanışın
#1
Empire_of_Sin_Dev_Diary.png

Bu Empire of Sin geliştirici günlüğünde oyunu geliştiren şirket Romero Games anlatılıyor.

https://www.empireofsingame.com/news/thi...mero-games :dev2.jpg

Bir kaçakçı daha iyi bir konum ya da grup dileyemezdi.

Remore Games Galway, İrlanda'da bulunuyor. Dünyaca ünlü Wild Atlantic Way'de bulunan bir orta çağ şehri. Avrupa'nın 2020 kültür başkenti ve sıkça dünyanın en dostça yerlerinden biri olarak anılır. Daha az bilinen şeylerden biri ise Galway yaratıcı insanlarla doludur ve bu insanlar muazzam bir sanat anlayışına sahipler. Bu Galway'in Romero Games'i de barındıran pek çok teknoloji şirketinde çalışan yüzlerce yazılımcı, artist ve tasarımcıyı barındırıyor. Hatta ben bunu yazarken Galway Uluslararası Sanat Festivali yer almakta.

Bize sıkça, "Neden Galway? Neden İrlanda?" diye soruluyor. 2014'de İrlanda'nın oyun sektörünü, eğitim birimlerini ve hükumet politikalarını gözlemlemem için Fulbright bursu aldım. John ve ben üç ay boyunca İrlanda'nın dört bir köşesine gidip insanlarla tanıştık. Cork'dan Donegal'a, Dublin'den Galway'e. Zaman dolduğunda, raporumu yazdım ve ilettim. Raporun amacı bizim buraya yerleşmemizi sağlamaya çalışmak olmasa da etkileyen faktörlerden olduğu kesin. Teknoloji her yerde olmanıza izin veriyor ve İrlanda bizim olmak istediğimiz yer. Bu yüzden, 2015'de, Romero Games İrlanda'da kuruldu. Geri kalanı ise (yakın) tarih.

pasted_image_0-300x225.png
Hikaye Tasarımcısı Maezza Brathwaite

İrlanda'ya gelişimiz oldukça yakın zamanda olsa da Brenda ve John'un oyunlarla geçmişi oldukça uzun. 1980'lerin başlarına kadar dayanıyor. Brenda hem Wizardry hem de Jagged Alliance serilerinde çalışma fırsatı buldu. John ise en çok Wolfenstein 3D (Wolfenstein 3D'nin John'un 87. oyunu olduğunu duymak pek çok kişiyi şaşırtıyor), DOOM ve Quake'deki çalışmalarıyla biliniyor. Hazırlık yaparken Romero Games hayatını oyunlara adamış diğer insanları arıyordu. Empire of Sin'in vizyonunu görebilecek ve bunu gerçekleştirebilecek insanlar.

Takım kurarken tecrübeye, liderliğe ve sürekli yaratıcılığa odaklandık. Bu grubumuzun 20 ila 30 yıllık tecrübeye sahip kıdemli çalışanlara, 5 ila 10 yıllık tecrübeye sahip orta sınıfa ve kendini göstermiş yeni yetmelere sahip olduğu anlamına geliyor. Bir takım olarak Far Cry'dan Havok'a, Magic: The Gathering'den Hearthstone'a ve Dishonored'a kadar tecrübeye sahibiz. Avrupa'daki en yetenekli geliştirici ekiplerinden birine sahip olduğumuza inanıyoruz ve yaratıcı yapımızı koruyacağımıza güveniyoruz.

pasted_image_0-1-300x225.png
Çatışma Tasarımcısı Ian O'Neill

Ben ve John'u zaten tanıyorsunuz. Süper Nerdlerin lideri seviyesinde baş teknoloji sorumlusu Keith O'Conor ile tanışıyoruz. Keith, Ubisoft ve Radical'den on yılı aşkın bir yöneticilik ve grafik kodlama tecrübesi ile geliyor. Empire of Sin'de Ronan Pearce'i baş yazılımcı ve Renman Rooke'a baş tasarımcı olarak sahip olduğumuz için şanslıyız. Başlar dışında muhteşem çalışmaları Empire of Sin'i E3'te ödül kazanan bir oyun olarak şekillendiren harika bir çalışan grubumuz var. Lütfen grubumuz hakkında daha çok öğrenmek için tanıtım sayfasını ziyaret edin. Umarız ki grubumuzun bir kısmıyla PDX Con, Twitch ya da diğer oyun etkinliklerinde tanışabilirsiniz. Ayrıca önümüzdeki aylarda gelecek olan geliştirici günlüklerinde bize yardımcı olacaklar.

Oyuncular olarak oyun geliştiricileri hakkında bolca bilginiz olduğundan eminim. Bu yazıyı bitirirken Romero Games'de gurur duyduğumuz birkaç şeyden bahsetmek istiyorum.
  • Profesyonel seviyede nerdüz: Her katta acil durum zarımız, merdivenlerde masa oyunlarımız ve haftalık olarak devam eden iki D&D grubumuz var.
  • Tarihimize düşkünüz: Empire of Sin'in nerd kısmını ciddiye alıyoruz. Yazarlarımız, yazdıkları kadar araştırma da yapıyorlar. Oyunlarımız hakkında fikirlerimizi nereden aldığımız sorulduğunda onlara tarihin çok zengin bir maden olduğunu söylüyoruz.
  • Gönüllülük aktivitelerine katılıyor ve bağış yapıyoruz: Çocuklar oyunlara bayılıyor. Bunu hepimiz biliyoruz. Bu yüzden sıkça bireysel olarak gönüllülük aktivitelerine katılıp çocuklara oyun geliştirmenin altında yatan sırlardan bahsediyoruz. Böylelikle çocuklarda da bizimki gibi küçüklükten gelen oyun geliştirme aşkının (belki de kariyerinin) doğmasına yardımcı olmak istiyoruz. Sadece 2019'da 19 farklı gönüllülük aktivitesine katıldık. Bazıları çocuklar için bağışlarda da bulunuyor.

Empire of Sin'i geliştirdiğimiz için minnettarız ve bu maceramızda bize katıldığınız için size teşekkür ediyoruz.
WhaW8Am.gif
[+] 3 üye PCOyun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.