Günlük: EU4 - Ekibi Tanıyalım
#1
kl7zwr.jpg

Bu haftanın geliştirici günlüğünde yeni proje şefi Anona ve EU4 ekibi kendilerini tanıtmış ve 1.17 ile ilgili ufak bir bilgi paylaşımında bulunmuş, inceleyelim.



Ekip
  • Johan, hala oyun direktörü olarak oyunun eklentileriyle ilgili üst seviye dizayn/tasarım yapıyor.
  • Anona, yeni proje şefi oyunun planlanan çizgilerde ilerlemesinden sorumlu. 2,5 yıldır Paradox'ta görev alıyor.
  • Gnivom, Paradox'a yeni katılan bu arkadaş liseden daha yeni mezun olmuş EU4 ekibinde programcı olarak yer alıyor.
  • Chaingun, EU4 ekibinde programcı olarak yer alıyor. Gençliğinde EU2 oynadığını belirtmiş.
  • Trin Tragula, dizayn ekibinde. Eskiden PDS oyunlarında modder olduğunu söyleyen Trin EU4'e ilk olarak EU4'un yapım aşamasında araştırmacı olarak katılmış. Art of War öncesi ve sonrası Hindistan üzerinde büyük çalışmalar yaptığını belirten Trin, oyun içerisindeki görevler, eventler, decisionlar gibi kısımlardan sorumlu.
  • LittleFido, oyunun kalitekontrol kısmında bulunuyor. Yaklaşık 2 yıldır Paradox'ta çalışan Fido yaptıkları işin başarılı olmasından duyduğu memnuniyeti dile getirmiş. Aynı anda hem yama hem de eklenti çıkartmanın oldukça heyecan verici olduğunu belirten Fido umarım tüm oyuncularımız yaptığımız işten memnundur diyor.
  • DDRJake, kalite kontrolde başlayıp dizayn kısmına geçen Jake yaklaşık 1 yıldır Paradox'ta görev alıyor. Oyunu oynarken eğlenceli ve ilginç olmasının en büyük önceliklerinden biri olduğunu söyleyen Jake, oyuncu topluluğundan gelen bug raporlarına ve önerilere değer verdiğini belirtmiş.
  • r_lazer, EU4 ekibindeki ana programcı. 1,5 yıl önce EU4 ekibine katılmış ve ondan sonraki tüm eklentilerin yapımında görev almış. Favori eklentisi Nation Designer mekaniğinin geldiği El Dorado.
  • StarNaN, kalite kontrol kısmında görev alıyor, geçtiğimiz Aralık ayından itibaren Paradox'ta çalışan Star, EU3'ten beri EU oyunlarını oynadığını belirtiyor. Aynı zamanda Svea Rike 1 ve 2'yi de oynadığını belirten Star EU4'ün sürekli geliştirilmesi için elinden geleni yapacağını belirtmiş.
  • The Real Timor, oyunun grafiksel anlamda yegane sorumlusu. Oyun içerisinde gördüğünüz 50'yi aşkın ikonun, bilgi arayüzünün ve tooltiplerin dizayn edilmesiyle görevli olan Timor aynı zamanda Big Blue Blob başarımının grafiğinin unutulmaması gerektiğini belirtmiş.
1.17
Ekip şu sıralar 1.17 üzerinde çalışıyor, 1.17 yaması Mare Nostrum'daki mekaniklere yönelik geliştirmeler ve bugfixler içerecek.
  • Artık hristiyan göçebe devletleri reform olduklarında Eastern teknolojisine sahip olacaklar.
  • Limanda gemi terhis etmek denizci kazandıracak.
  • 0kb savegame çökme problemi giderildi.
  • Republican Sufferance artık denizci kazanma oranını etkiliyor.
  • Performans optimizasyoları yapılmış.
  • Orta Afrikadaki göller düzeltilmiş.
  • Donanma görevlerinde geliştirmelerde bulunulmuş.
  • OOS fixlenmiş.
  • Yapayzekanın borç döngüsüne girmesini engelleyecek önlemler alınmış.
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.