25-11-2023, 17:25
Hearts of Iron IV geliştirici günlüklerinde bu hafta Arms Against Tyranny Sanat İçeriklerinden bahsediliyor.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/dev...s.1600766/ :Merhaba ve Arms Against Tyranny için son Geliştirici Günlüğüne tekrar hoş geldiniz!
Ben CreamGene, HOI4'ün 2D sanatçısıyım ve burada olduğuma göre, tahmin ettiğiniz gibi, sanat hakkında konuşma zamanı!
Bir kez daha HOI4 prodüksiyonu sırasında Sanat Cephesinde neler olduğu hakkında konuşma fırsatı buluyorum ve çalışmalarda olan bazı şeyleri sizinle paylaşmaktan heyecan duyuyorum. Elbette hem zorlu hem de eğlenceli görevler. Bu fırsatları bulduğumda yükleme ekranlarını yaparken genellikle nasıl yapılacağını gösterdiğimi biliyorum, ancak "nasıl yapılacağını" bilmeniz gerekiyorsa, daha önceki geliştirici günlüklerinden en son iki açıklamayı yeterli bulabileceğinizi düşünüyorum. Ama sırf yapabildiğim için bazı küçük adım adım açıklamalar göstereceğim.
Yükleme Ekranı
Her şey Oyun Tasarımcımız Bradley ya da sizin de bildiğiniz gibi Corax'ın ne istediğine dair bir vizyona sahip olmasıyla başladı. İki farklı vizyon istiyordu. Biri Finlandiya Kış Savaşı, Fin askerleri Sovyet birliklerini izliyor, donmuş bataklıklarda ilerliyorlar. Bir de Blücher'in batışını. Ve hangisini yapacağıma ben karar verdim. Tabii ki patlamaları seçtim çünkü kendimden nefret ediyorum, bu oldukça havalı. Daha önce de patlamalar çizmiştim ama hiç böyle olmamıştı, bu yüzden bunun güzel bir meydan okuma olabileceğini düşündüm... eğer başarabilirsem.
Bana geminin ve mekanın referans resimlerinin yanı sıra Kralın Seçimi filminden olayın bir video klibi de verildi. Blücher'in batışının yeniden canlandırılması olsa bile yine de ilham almak için oldukça güzel bir sahne.
Öyleyse bu gösteriyi hızlandıralım!
3D öğeler bir araya getirildi! 3D sanatçımız @Slurpen_Paradox tarafından yapılan renderlar (çünkü sert yüzeylerden kaçınabilirsem, yaparım).
Burada boya işlemi başladı. ...... sürece güvenin.
Bir dizi geri bildirim ve boyamadan sonra, nihayet başladığı yerdeki karanlık bir lekeden daha ilginç bir şeye benzemeye başladı. Sadece biraz daha ince ayar ve doku eklemenin yanı sıra biraz hareket ve bitmiş olacak.
Ve işte karşınızdayız! Umarım Tiranlığa Karşı Silahlar için yeni yükleme ekranını beğenirsiniz!
Burada ayrıca AAT için yapılan kış temalı olanı (bunun için kredi alamam). [Sanat @the_real_timor tarafından yapılmıştır]
Ortak Odak Ağacı
Ayrıca, ortak bir Nordik tartışması bir zorunluluk haline geldiğinde Ortak Odak Ağacı için yeni bir şey yapmak istedik. Şimdi fikir aşaması başlıyor.
Ne kadar farklı görünmeli?
Ne kadar farklı şekil size hala "Odak Ağacı" düşündürecek?
Bir ağaç olarak birlikte iyi görünecek mi?
Her bir sonuç için farklı ideolojileri en iyi nasıl tasvir edebiliriz?
Şimdi bazı fikirlerin yanı sıra "Sadece isimlendirme çubuğu değiştirmek için yeterli mi?" düşüncesi de ortaya çıkıyor. Cevap 'hayır'. Elbette, bu yeni fikri bulduğumuzda sonuna kadar gitmek istedik.
Dolayısıyla, gerçek odak simgelerinin ideolojileri yansıtmasını istediğimizi fark ettiğimizde yeni bir sorumuz var: "Ortak bir odak ağacı neye benzer? Öne çıkması için nelerin değişmesi gerekir?"
Böylece her bir ideolojinin nasıl hissettireceğine dair şekil dilini oluşturmaya başladım. Bu süreç, @CarloPDX'in Ortak Odak Ağacı Geliştirici Günlüğü'nde sergilediğini gördüğünüz bir dizi deneyle sona erdi.
Evet... Bunların dışında bir şey hissetmedim.
Sonunda bu tür şekillerde karar kıldık!
Komünist olan keskin açılar, kırmızı ve altın rengi ile uyumlu ve çok endüstriyel hissettiriyor.
Demokratik olan çok sade bir tasarıma sahip ve metalik kuğuyu yeniden ele alıyor.
Ve monarşist olan, en azından İsveç'te, geyiğe "Ormanın Kralı" diyoruz, bu yüzden bir Kralın görkemli dekorasyon ve altın detaylarla tüm İskandinavları temsil etmesinin uygun olacağını düşündük.
Komünist şube simgelerinden küçük bir seçki;
Demokratik şube simgelerinden küçük bir seçki;
Monarşist dal simgelerinden küçük bir seçki;
Portreler
Ve şimdi İskandinavlar için eklenen bazı süslü portreleri göstermenin önemli olduğunu düşünüyorum!
Her DLC için yapılması gereken sanat eserlerinin miktarı değişiyor ancak değişmeyen ve ağır olan şey Portreler ve Odaklar. Bunları toplu olarak dışarıdan temin etmek kolaydır ve her DLC için tüm sanat eserlerini zamanında yapma yükünü hafifletmek için bu tür sanat görevlerini bir dış kaynak stüdyosuna gönderiyoruz.
Zaman zaman bu tür görevleri kurum içinde de üstlenmek zorunda kalıyoruz, ancak bu genellikle İçerik Tasarımcılarının son dakika cila görevi için bir lidere ihtiyaç duyduklarını fark ettikleri ve unuttukları bir yolun jenerik bir portre yerine tarihi kişinin gerçek bir portresiyle yapılabileceğini fark ettikleri zaman oluyor. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, kendi ülkeleri için her lideri planlamak imkansızdır. Her şeyi önceden düşünemeyeceğimi biliyorum ve bu yüzden sanat dolu başarılı bir lansman için iletişimin kilit önemde olduğunu ne kadar vurgulasam azdır.
İşte, önceden sergilemek istediğimiz tarihi figürlerden küçük bir seçki!
Odak Simgeleri
HOI portreleri ile aynı prensiple, bunların toplu olarak dışarıdan temin edilmesi daha kolaydır ve bu nedenle, hepsi olmasa da çoğunluğu dış kaynak kullanımı yoluyla yapılır.
Bunlar için genellikle elimizden geldiğince kurum içinde yapmaya çalışıyoruz ancak iş yükümüzü programımıza en iyi şekilde uyacak şekilde önceliklendirmemiz gerekiyor.
Her zaman tüm görevlerimizi önceden tahmin ediyoruz, böylece kurum içinde yönetemeyeceğimizi bildiğimiz her şeyi dış kaynak kullanımına gönderiyoruz.
Ve bir kez daha, AAT için en güzel görünen Odak Noktalarından bazılarından küçük bir seçki.
3D Sanat
3D sanatından sorumlu olmasam bile (aslında bu tamamen @Slurpen_Paradox'un alanı) elbette bu DLC için yapılan modellerden bazılarını göstereceğim
Öncelikle, bazı modelleri yakından gösteren bazı yüksek çözünürlüklü görüntülerin keyfini çıkaralım:
Bu çocuklar bugünkü defile için giyinmişler!
Eski ve "yeni "nin bir karışımı (belki de yeni burada çok güçlü bir kelime).
Hava ve kara saldırılarına karşı savaşmaya hazır olmalısınız.
Tamam, belki de bir Dev Günlüğü için bu kadar kara aracı yeterlidir.
Diğer haberlerde, işte bazı uçaklar!
..daha fazla uçak!
Tiranlığa karşı savaşmaya hazır olun!
İşte bazı modelleri çalışırken gösteren bazı oyun içi ekran görüntüleri (tabii ki bazı eğlenceli kamera açıları kullanarak!):
Beni yuvarlanırken görüyorlar!
Danimarkalı milis modelleri savaş pozisyonunda!
Bu adamlar karlı koşullarda ölümcüldür!
Norveç'in kıyılarını savunmak için birkaç gemisi var!
İşler kızışıyor!
3D renderlar için teşekkürler @Slurpen!
Gerçekçi olalım, bu DD boyunca beklediniz, kaydırdınız, iç çektiniz. Devam edin. Utanmayın. Biraz daha aşağı kaydırın.
Nihayet! Arms Against Tyranny'nin başarımlarını sunmak istiyorum!
Başarımlar
Sápmi, Ateşle Birleşti
Sami olarak, her Sami core toprağına sahip olun ve kontrol edin.
Norveç Jose
Norveç olarak, tüm Meksika core topraklarına sahip olun ve kontrol edin
Pinot Noirway
Norveç olarak Burgogne eyaletine sahip olun ve kontrol edin.
Dövüşçünüzü Çeçil
Peder Jarlsberg'in ülke lideri olduğu Norveç ile; Telemark, Glouchestershire, Normandiya, Lombardiya ve Hollanda'ya sahip olun.
Med Plutonium 2...
Danimarka ile İsveç'e atom bombası atın.
Her Şey Harika
Danimarka olarak, 1 Ocak 1941'den sonra kuklalaşmadan veya teslim olmadan Maksimum Refah Harcaması elde edin
Danelaw
Danimarka olarak, İngiltere'yi fethedin.
Vinland
İzlanda olarak, Newfoundland'ı fethedin.
Brexit
Komünist İzlanda olarak; Galler, İskoçya ve Kuzey İrlanda'nın Birleşik Krallık'a karşı ayaklanmasını sağlayın.
Zorbalığa Karşı İki Silah
Finlandiya olarak, başka bir Kuzey ülkesi ile 2 ülkeli bir ittifaka sahipken Sovyetler Birliği'ni yenin.
Ural Kardeşleri Birleşti!
Finlandiya olarak; Macaristan, Estonya, Sapmi, Karelia, Mari El, Udmurtia, Komi, Ostyak-Vogulia, Yamalia ve Nenetsia'ya sahip olun.
Yalnız Kurt
Finlandiya olarak, Büyük Finlandiya'yı kurun ve bir ittifaka katılmadan tüm core topraklarınıza ve hak iddialarınıza sahip olun.
Kimse Fin Sınırını Geçemez
Finlandiya olarak, SSCB'nin Komünist olması ve Finlandiya'nın Faşist veya Komünist olmamasıyla 1944.09.19'dan önce herhangi bir core eyaleti kaybetmeyin.
Danzig Kraliçesi
İsveç olarak Danzig'e sahip ol.
Caramelldansen
İsveç olarak, Japonya'yı kukla yapın.
Kral'ın dönüşü
Gotland'ın sürgündeki kralı olarak İsveç anakarasını geri alın.
Tatmin edici
Her kategori için 10+ seviyede en az bir EAO'ya sahip olun.
Morina Savaşları
İzlanda ile, İngiltere'nin teslim olmasını sağlayın
Sihirli Okul Otobüsü
Per Albin Otobüsü ile Cape Town'a gidin
Hepimiz yakında çıkacak olan DLC Arms against Tyranny'nin tadını çıkaracağınızı ve bu arada eklediğimiz yeni içerik ve başarımlarla eğlenip zorlanacağınızı ve en yeni modellerin ve sanat eserlerinin tadını çıkaracağınızı umuyoruz!
CreamGene